Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 867
Jeg har lett og lett, men ingenting fungerer. Noen som har en guide som de vet fungerer eller kan gi meg noen ledetråd i riktig retning? Har noen gamle forum poster som kanskje fungerer enda?

Takk!
Warcraft III:
Allow port 6112 TCP out and allow established sessions in
Allow port 6112 TCP in (hosting custom games)
Allow port 6113-6119 TCP out and in (hosting custom games if you've changed the default port in the Options/Gameplay screen)

Hvordan du port-forwarder må du se i brukermanualen til routeren din, eventuelt opplyse oss hvilken du har så man kan gi en mer spesifikk guide for akkurat den routeren.
Sist endret av etse; 30. desember 2013 kl. 17:28.
Har en Get Box Micro, hvis du klarer å gi noe mer spesifikk hadde jeg satt pris på det!
Har brukt denne og noen lignende sider før, fungerer ganske bra
Nesten ingen som joiner når du hoster "vanlig" lenger, og spillerne er delt ut på forskjellige servere, mange spiller på eurobatte og noen spiller på blizzard sine servere og en del på garena. Kamerat av meg hoster mye games, han gjør det gjennom et program som tillater spillere fra blizzard servere og eurobattle spille sammen, gir også mulighet for rejoining++

Men om du bare skal hoste for deg og kameratene dine så er det bare å åpne portene i routeren din. Nå kjenner ikke jeg til Get Box Micro, men om den følger alle "andre" routere kan du se på denne http://www.youtube.com/watch?v=vFHVeWNP9Sk
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Vet du om andre som prøver å koble til spillet ditt uten å få det til? Jeg vet at det virker hos meg, men battle.net er ganske dødt så sist jeg skulle hoste noe var det ingen som joinet.
denne siden: http://portforward.com/english/route...outerindex.htm
finn routeren din, så velger du wc3
Takk for svar folkens, tror det fungerer nå!