Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 787
Hei, har ikke funnet en lignende tråd ennå.

Det jeg lurer på er: Hvem er din favoritt fotograf?

Link gjerne til fotografens nettside.

Jeg kan starte, jeg liker en hel del fotografier som er å finne på flickr, deviantART og flere andre steder på nettet. Den fotografen som inspirerer meg mest og som har mest gjennomgående bra bilder vil jeg mene at er Christopher Lowell
Henri Cartier-Bresson og Ansel Adams er kanskje de mest stabile favorittfotografene.
Flickr har gjennom tiden fått samlet opp en imponerende retardert brukergruppe, og nettsiden er blitt formet deretter. Explore er fullstendig broken, derfor er det greit å bruke noen alternative flickr-søkemotorer for å filtrere ut driten og finne frem til alt det gode som ligger ute der. For tiden bruker jeg http://fffflckr.com/ hver dag. Ved å klikke på et bilde du liker vil du få opp alle favorittbildene til fotografen av bildet du klikket på. Du kan også velge å forstørre bildet, eller å gå rett til flickr-profilen til fotografen av bildet.
Sist endret av patches; 2. juli 2010 kl. 22:10.
Jamie Ibarra - http://www.ibarraphoto.com/

Ett objektiv og 99% av tiden så er det kun naturlig lys
Sist endret av imac; 6. juli 2010 kl. 17:25.
Nå er jeg ikke bevandret blant de store fotografene her i verden, men jeg har to kompiser jeg beundrer stort når det kommer til fotografering:

Paul Patrick. Trykk på portfolios for å bla gjennom de ulike kategoriene.

Fartein Rudjord, samme navigering som over.

Enkelte av bildene er rett og slett utrolig bra, i min mening.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Likar Fartein. Dyktig fyr, så går eg i klasse med han så må jo nesten like han

Eg er glad i gutane i VII, då spesielt Joachim Ladefoged og Christopher Morris. Jonas Bendiksen og Philip Blenkinsop er også to fotograf eg likar å følje med på.
Jeg har veldig sansen for Chase Jarvis. Noen som har sett videoene hans på youtube?