Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1543
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg ønsker å få rent urin raskt, bør jeg spise mye eller lite mat de neste 2-4 dagene? Jeg er allerede klar over at jeg må drikke mye vann, og at sitronsyre kan hjelpe med å få ren urin. Takk.
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
prøv å bruke en venns urin, men husk at urinprøven blir dårlig etter 2-3 timer, så prøve å finne en edru kompis cirka en time før legemiddelprøven skjer. Kjøp følgende verer:

1)2 eller 3 flasker reisesjampo
2)tette undertøy for å gjemme flaskene lettere
3)håndvarmere for å holde urinen varm
4)En vaskeklut, skit at du forlate ikke dråper hvor de ikke tilhører.
5)Gummistrikker for å knytte reisesjampoen til beinen din
6)Hvert termometer som kan brukkes til å måle vann og andre væsker. Temperaturen skal være mellom 35.5 og 37 grader C.

Så hva skal jeg gjøre med alt dette drittet?

1) Ta pa deg tette undertøyet du har kjøpt, og normale undertøy over det.
2)Tap termometerene til flaskene, og plass dem inne i tette undertøyet ditt, litt bak testiklene dine (hvis du er hann, ellers litt foran anusen. Kanskje du kunne sette flaskene inn i et hull?).
3)Når du ankommer til baderommet, så skal du første ligge vaskeklutet på gulvet, og deretter hell urinen i beholderen de ga deg.

Det er mulig at de skal gni kroppen din for å prøve å finne ting under klærne dine, men jeg tror det er usannsynlig at de skal berøre kjønnsorganene dine. Hvis du har mer spørsmål, kan jeg omformulere/omskrive hva jeg sa, eller gi deg netstedet hvor jeg fikk ideen fra. Lykke til.
Sitat av FroskmannRandy Vis innlegg
Det er mulig at de skal gni kroppen din for å prøve å finne ting under klærne dine, men jeg tror det er usannsynlig at de skal berøre kjønnsorganene dine.
Vis hele sitatet...
Faen gutta. Er dette virkelig verdt det?
Sitat av FroskmannRandy Vis innlegg
Det er mulig at de skal gni kroppen din for å prøve å finne ting under klærne dine, men jeg tror det er usannsynlig at de skal berøre kjønnsorganene dine. Hvis du har mer spørsmål, kan jeg omformulere/omskrive hva jeg sa, eller gi deg netstedet hvor jeg fikk ideen fra. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Finnes det steder hvor de tilbyr urinprøver som initieres med massasje? Veit du om noen steder der de også tilbyr happy ending?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Finnes det steder hvor de tilbyr urinprøver som initieres med massasje? Veit du om noen steder der de også tilbyr happy ending?
Vis hele sitatet...
Aldri opplevd det på rus tester, men skulle faen meldt meg på test igjen om dette er noe de kan tilby nå!
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Faen gutta. Er dette virkelig verdt det?
Vis hele sitatet...
Det er avhengig av hva situasjonen din er. Men hvis du er på prøveløslatelse er det verdt det. Ellers, kanskje nei. Du kunne også drikker masse van, slik at den første test er ugyldig og du kan kjøpe litt mer tid.

Desperate tider krever desperate tiltak.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Finnes det steder hvor de tilbyr urinprøver som initieres med massasje? Veit du om noen steder der de også tilbyr happy ending?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis ikke, gamle urin kan brukkes ikke, fordi gamle urinprøver utløper. Kanskje kunne du kjøpe deg litt falsk urin, men jeg er usikker hvordan det fungerer. Beste sjanse er å finne en venn som bruker ikke rusmidler.
Sist endret av FroskmannRandy; 21. juli 2021 kl. 16:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg ønsker å få rent urin raskt, bør jeg spise mye eller lite mat de neste 2-4 dagene? Jeg er allerede klar over at jeg må drikke mye vann, og at sitronsyre kan hjelpe med å få ren urin. Takk.
Vis hele sitatet...
Tren masse de 2 første, så slapper du helt av de 2 siste. Så skal det nok gå fint. Amf er som regel ute av pisset på 4 dager