Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1070
Om du kunne velge, hva ville du gått for og hvorfor?
For søvn eller rus?
går utifra at Zoplicone er mere for søvna å Zolpidemene er bedre å ruse seg på.

Sitat av Mazzap Vis innlegg
For søvn eller rus?
Vis hele sitatet...
yo
Sist endret av DoktorUglover; 4. mai 2021 kl. 12:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Favorittrusmidlene mine.
Vanskelig å svare på hvilket som er best. Prøv deg frem Skulle jeg ha valgt et av dem nå, ville jeg valgt Stilnoct.
Zolpidem varer korter, men gir ikke metallsmak hvis du får det.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Zopiclone!
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Zolpidem slår deg kjappere ut, men holder deg ikke sovende like lenge. Kortere halveringstid som gjør at du ikke har det i kroppen like lenge dagen etter. Zopiclone gjør meg litt beroliget dagen etter, men den røvsmaken du får i kjeften av zopiclone frem til middag dagen etter, gjør at jeg velger zolpidem 10/10 ganger.
hmm. metall smaken er jo noe dritt.. skal til legen å klage idag. men usikker på hva jeg skal gjøre. om jeg bare skal beholde zoplin eller prøve å få zolpi istede.
Jeg skulle spørre legen min om zolpidem for ikke lenge siden. Jeg startet med å si at jeg tidligere har brukt zopiclone, men at metallsmaken var ekkel. Rakk ikke si noe mer før han skrev ut en boks zolpi
hehe såppas. ja får prøve meg frem. luring han doktorn min å shø.
Går væl i orden. Løkke te =)
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sitter vell doktorn å svarer på dette nå da XD