Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5340
Heisann, jeg har evig lyst til å smoke noe bra saker. Dessverre så får man nesten bare dritt der jeg kommer fra . Så derfor vurderer jeg darkweb. Er det safe å kjøpe 1 ounce (28g) med weed derfra, uten å bli catcha? Har hørt at hvis man bestiller fra noen i Norge slipper man toll, men jeg finner dessverre ingen norske selgere.
Nei, dette er ikke trygt. Dette vil med 99,9% sannsynlighet bli stoppet. Basert på tidligere tråder antar jeg at du ikke er myndig engang, så råder deg på det sterkeste å la være.

Bli tørr bak øra først, så kan du reise til amster/køben/usa og prøve skikkelige greier, "lovlig". Eller vente til folk tar til fornuft og legaliserer her til lands. Da er du sikkert gammel nok til å kjøpe også
Sist endret av Heimdall-; 16. april 2020 kl. 01:03.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Selvfølgelig er det ikke noen garanti for å ikke bli tatt, tror du tollen bare eksisterer som en pyntegjenstand?
Ingen kan gi deg noen utregning på risiko.

Om du ikke har fulgt med på nyhetene så er grensene omtrent stengte så det går ut over illegale markeder som Narkotikamarkedet. Desperate folk blir lurt og til og med ranet i noen tilfeller. Med mindre du planter noe selv ser det nok ut som man må vente til tiltakene rundt korona-krisen er over.

Vi tillater ingen diskusjon rundt detaljene av DarkNet, evt selgere etc, alt som minner om slikt blir slettet.
Kan si at det er muligheter for å få det inn i landet. Kjenner en som bestiller fra danmark.
Sist endret av EliasNicolai; 16. april 2020 kl. 04:21. Grunn: Skrivefeil
plant selv så får du tilnærmet gratis
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville aldri kjøpt fra utlandet, verken nå eller senere. Har ingen erfaring med darkweb selv, men vil tro det finnes "leverandører" i Norge også. Og de stikkprøvene de tar her til lands er veldig sjeldent, så sjansen for å bli tatt her er minimal. Dessuten kan hvem som helst ha sendt deg dette i posten, så det er også vanskelig for å bli dømt for det.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er masse norske vendors som selger weed. Å bestille fra utlandet er en gamble der du har oddsen mot deg. Men noen liker jo å leve litt farlig.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Ville heller satset på hasj da. Det pakkes tettere og er sterkere per G.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er 15 år. Hvis pakken blir stoppet vil barnevernet bli koblet inn i tillegg til politiet, og det blir masse stress for både deg og dine foresatte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er 15 år. Hvis pakken blir stoppet vil barnevernet bli koblet inn i tillegg til politiet, og det blir masse stress for både deg og dine foresatte.
Vis hele sitatet...
Ja, tror ikke det blir noe weed på meg
Hei, har bestilt fra utlandet ca 6-7 ganger, mellom 2014-16. Både fra Irland, Tyskland, Nederland og Belgia. Det var snakk om 5g amfetamin, 10 lapper LSD og lignende småtteri.

Fikk kun ett av disse brevene i postkassa. Resten ble det politi-saker ut av. Det vil si 5-6 politisaker. Og jeg var ingen stor "kjenning" fra før.
De mest erfarne vil gjette hvilket av disse landene jeg faktisk fikk "sakene" fra
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Hei, har bestilt fra utlandet ca 6-7 ganger, mellom 2014-16. Både fra Irland, Tyskland, Nederland og Belgia. Det var snakk om 5g amfetamin, 10 lapper LSD og lignende småtteri.

Fikk kun ett av disse brevene i postkassa. Resten ble det politi-saker ut av. Det vil si 5-6 politisaker. Og jeg var ingen stor "kjenning" fra før.
De mest erfarne vil gjette hvilket av disse landene jeg faktisk fikk "sakene" fra
Vis hele sitatet...
Å fytti. Trodde ikke tollerne/politiet var så flinke.
Før det tok av og alle visste om darkweb, det var gode tider.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Å fytti. Trodde ikke tollerne/politiet var så flinke.
Vis hele sitatet...
Og hva fikk deg til å tro det?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Og hva fikk deg til å tro det?
Vis hele sitatet...
Forventa liksom at folka fra darkweb pakka litt bedre ellerno. Hørte engang om fyr som kjøpte lsd der, og lsd blottene var en del av et bursdagskort, så det var umulig å se.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Forventa liksom at folka fra darkweb pakka litt bedre ellerno. Hørte engang om fyr som kjøpte lsd der, og lsd blottene var en del av et bursdagskort, så det var umulig å se.
Vis hele sitatet...
Å pakke det inni et bursdagskort vil bare lure mennesket, men ikke i kombinasjon med toller-erfaring og røntgenmaskin. Når det er sagt er det jo mye som går igjennom rett og slett fordi man ikke kan plukke opp eller sjekke alt som kommer.
For de som sier at det er umulig å bestille utenlandsk etter tar feil. Venner av meg holder fortsatt på selv om sjansen at pakken blir sjelkket tollen er ekstremt høy er det ikke umulig. Men det er faen meg ikke verdt det
I slike tilfeller kan det være lurt å veie opp godene med risikoen; er en oz verdt full razzia og barnevern? Du aner ikke hva utfallet er, og du har ingen makt over det
Sitat av Door145 Vis innlegg
I slike tilfeller kan det være lurt å veie opp godene med risikoen; er en oz verdt full razzia og barnevern? Du aner ikke hva utfallet er, og du har ingen makt over det
Vis hele sitatet...
Nei, som sagt så blir det ikke noe darkweb weed på meg.

Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
plant selv så får du tilnærmet gratis
Vis hele sitatet...
Bor hjemme vettu, så da funker nok ikke det
Sist endret av TripDreamer; 18. april 2020 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Å fytti. Trodde ikke tollerne/politiet var så flinke.
Vis hele sitatet...
Ble aldri straffedømt, da Gjelder å bare nekte.
Hvordan kan de knytte deepweb-handel til deg, om du bruker krypto-valuta og krypterte meldinger, i en browser ikke utgir din IP?

Men jeg skal ikke ljuge, det tar på å sitte i avhør 4-5 ganger iløpet av 2 år, for samme grunn: innføring av narkotika.

"Vi har gang på gang nå sett flere pakker brev med narkotika utsendt til din adresse, fra ulike land. Hvorfor har det seg slik?"
"Dette har jeg ingen kjennskap til."

"Er du sikker på det? Du vet du kommer til å bli tatt, om dette ikke stemmer?"
"Dette har jeg ingen kommentar til."

"Har du noen forklaring på hvorfor narkotika er forsøkt sendt til din postkasse x antall ganger i år?"
"Jeg vet ikke."

"Sikker på det?"
blablabla.

Samme greia hver gang.

En gang ble hun studenten som tok opptak av avhøret litt lei av svarene jeg ga, så hun fikk en særdeles erfaren politibetjent inn på avhøret, sammen med seg (tror dette er ulovlig?). Eneste han truet meg med, var: "Du vet at vi klarer å spore opp IP-adresser, ikke sant? Så om du ljuger til oss om disse brevene, vil vi finne ut av det ved hjelp av Kripos".
"Håper dere sporer IP-adressen, og finner ut hvem som sender narkotika til min adresse" sa jeg bare.

"Saken er henlagt grunnet bevisets stilling", mener jeg det sto i brevet en liten måned etterpå.

Men å bestille fra høy-risikoland som Tyskland, Belgia, Nederland, Spania og England er som å be om avhør og mest sannsynlig rassia.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Ble aldri straffedømt, da Gjelder å bare nekte.
Hvordan kan de knytte deepweb-handel til deg, om du bruker krypto-valuta og krypterte meldinger, i en browser ikke utgir din IP?

Men jeg skal ikke ljuge, det tar på å sitte i avhør 4-5 ganger iløpet av 2 år, for samme grunn: innføring av narkotika.

"Vi har gang på gang nå sett flere pakker brev med narkotika utsendt til din adresse, fra ulike land. Hvorfor har det seg slik?"
"Dette har jeg ingen kjennskap til."

"Er du sikker på det? Du vet du kommer til å bli tatt, om dette ikke stemmer?"
"Dette har jeg ingen kommentar til."

"Har du noen forklaring på hvorfor narkotika er forsøkt sendt til din postkasse x antall ganger i år?"
"Jeg vet ikke."

"Sikker på det?"
blablabla.

Samme greia hver gang.

En gang ble hun studenten som tok opptak av avhøret litt lei av svarene jeg ga, så hun fikk en særdeles erfaren politibetjent inn på avhøret, sammen med seg (tror dette er ulovlig?). Eneste han truet meg med, var: "Du vet at vi klarer å spore opp IP-adresser, ikke sant? Så om du ljuger til oss om disse brevene, vil vi finne ut av det ved hjelp av Kripos".
"Håper dere sporer IP-adressen, og finner ut hvem som sender narkotika til min adresse" sa jeg bare.

"Saken er henlagt grunnet bevisets stilling", mener jeg det sto i brevet en liten måned etterpå.

Men å bestille fra høy-risikoland som Tyskland, Belgia, Nederland, Spania og England er som å be om avhør og mest sannsynlig rassia.
Vis hele sitatet...
Synd at verden er så streng mot weed/bønne. Etter min mening er det relativt trygt imotsettning til andre stoffer. (Men tilbake til topic) ville nok holdt meg til norske selgere hvis jeg var deg (til ts).
Sist endret av Hash cat; 21. april 2020 kl. 22:12.
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Synd at verden er så streng mot weed/bønne. Etter min mening er det relativt trygt imotsettning til andre stoffer. (Men tilbake til topic) ville nok holdt meg til norske selgere hvis jeg var deg (til ts).
Vis hele sitatet...
Njesj, var min egen feil... Gikk i samme fella som de fleste som ser at varer er MYE billigere i risiko-land, enn i mindre strenge land... Greit nok at det er aller best å bestille innenlands (det har jeg så og si alltid gjort, unntak av disse sakene hvor jeg fikk rassia og ble innkalt til avhør).

Hadde jeg skulle gjort det igjen (slutta riktig nok med innføring etter siste rassia i 2016), så hadde jeg bestilt fra et mellom-risiko-land. Man finner aldri noen som selger billig narkotika i stort kvantum fra f.eks Island, men man kan muligens finne noen som selger kvantum fra Kroatia eller Ungarn, uten at det ringer alt for store bjeller hos tollvesenet
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og jo mer dere snakker om dette jo mer info får Tollvesenet og Politi. De følger med her.
Okay folkens, har dere hørt om narkotika-hund? Den hunden gir blanke i hva slags frimerke det er på pakken.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og jo mer dere snakker om dette jo mer info får Tollvesenet og Politi. De følger med her.
Vis hele sitatet...
Var bare å få på vpn i hundre og helvette nå da

Hallo popo
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Var bare å få på vpn i hundre og helvette nå da

Hallo popo
Vis hele sitatet...
VPN har ikke noe med saken å gjøre. Og PGP og Tails,bla bla. Jeg tenker mer hvor åpent dette forumet er og hvor kjent for snuten det er, jo mer dere snakker om hvilke land som er lav risiko og at det er safere å bestille innenlands jo mer vet de om det. Da blir det kanskje mer kontroll på innenlands post i nærmere fremtid og de åpner flere pakker fra "lav risiko land". Bra med tips og råd. Men Nff er en av de kjenteste undergrunnsforumene i Norge.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
VPN har ikke noe med saken å gjøre. Og PGP og Tails,bla bla. Jeg tenker mer hvor åpent dette forumet er og hvor kjent for snuten det er, jo mer dere snakker om hvilke land som er lav risiko og at det er safere å bestille innenlands jo mer vet de om det. Da blir det kanskje mer kontroll på innenlands post i nærmere fremtid og de åpner flere pakker fra "lav risiko land". Bra med tips og råd. Men Nff er en av de kjenteste undergrunnsforumene i Norge.
Vis hele sitatet...
Ojaaa, skjønner
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Ojaaa, skjønner
Vis hele sitatet...
Var ikke meningen å gi deg noia De sporer ikke brukere her. De ser på rus og krim trender, for å holde seg oppdatert.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var ikke meningen å gi deg noia De sporer ikke brukere her. De ser på rus og krim trender, for å holde seg oppdatert.
Vis hele sitatet...
Takker for kvikk forklaring. Haha, neida går helt fint. Er vel relativt rusa akkurat nå, så kan være derfor jeg reagerte sånn. Men samma, da kan jeg sovne uten noe redsell for popo.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Okay folkens, har dere hørt om narkotika-hund? Den hunden gir blanke i hva slags frimerke det er på pakken.
Vis hele sitatet...
Kan nesten garantere att en narkohund ikke er trent til å lukte LSD.
De klarer faen ikke finne bønna i ett rom mer enn halvparten av gangene engang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan nesten garantere att en narkohund ikke er trent til å lukte LSD.
De klarer faen ikke finne bønna i ett rom mer enn halvparten av gangene engang.
Vis hele sitatet...
LSD er luktfritt, så ja det blir vanskelig.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Okay folkens, har dere hørt om narkotika-hund? Den hunden gir blanke i hva slags frimerke det er på pakken.
Vis hele sitatet...
Inntrykket jeg sitter med etter å ha lest erfaringer her i kombinasjon med tv-serier om tollen og det som står i media, så finnes det kun faste narkotikahunder ved posterminal/toll som kommer utenlands, og ytterst ytterst sjeldent på innlandspost.