Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2065
Hei. jeg kom nylig over push button millionaire. noen som har hørt om det å vet om det funker eller bare en scam ? =)
http://thepushbuttonmillionaire.com/members.php

Vist det er noen som vet en bra måte å tjene penger på så tar jeg det imot med STOR takk =)

MVH
Kneel
Gå til frisøren å klipp deg og skaff deg en jobb.
Trådstarter
20 0
klipper meg hjemme. å det er vel heller det jeg prøver å unngå kanskje ??
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Hørt uttrykket; "For godt til å være sant."? Det stemmer som regel i 100% av tilfellene.

Forresten. Hva er det med denne generiske layouten som alle slike raske penger, rask slanking osv. bruker? Det går ihvertfall en alarm hos meg med en gang jeg ser den.
Den videoen på startsiden der er i alle fall det morsomste jeg har sett hele uken. Så mye dumt på så mange nivåer.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av daimeno Vis innlegg
Hørt uttrykket; "For godt til å være sant."? Det stemmer som regel i 100% av tilfellene.

Forresten. Hva er det med denne generiske layouten som alle slike raske penger, rask slanking osv. bruker? Det går ihvertfall en alarm hos meg med en gang jeg ser den.
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om "tilbudene" de ofte har der man må være rask til å registrere seg for ikke å gå glipp av det.
Trådstarter
20 0
Ja jeg har hørt om uttrykket "for godt til å være sant" så jeg gadd ikke en gang se ferdig filmen men så søkte jeg på google om det er scam eller om det faktisk funker.. å nesten alle sa det faktisk gjorde det. så begynnte å lure.

http://pushbuttonmillionairereviews.com/
Sist endret av Kneel; 17. juli 2014 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
"Nesten alle" sier det fordi den typen feedback ofte blir plantet der. Det er åpenbart bullshit.
Sitat av Kneel Vis innlegg
Ja jeg har hørt om uttrykket "for godt til å være sant" så jeg gadd ikke en gang se ferdig filmen men så søkte jeg på google om det er scam eller om det faktisk funker.. å nesten alle sa det faktisk gjorde det. så begynnte å lure.

http://pushbuttonmillionairereviews.com/
Vis hele sitatet...
Du for prøve den, også for du følge mitt når det går galt og du er blakk.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Snakk om å være kildekritisk av klasse her.

"Alle tilbakemeldingene var positive" -ts
"Hvor fant du tilbakemeldingene?" -freaks
"Nja, på raskepengertilbakemeldinger.com" -ts
"Oia, ja, joda. Kjør på. Høres bra ut!" -freaks
Om det nå var slik at mannen bak pushbutton var et geni som klarte å lage noe som dette hvorfor vil han da ta inn mer og mer folk inn i sitt hemmelige system? De har vel drevet dette scammet i et halvt år nå, minst. Og han snakke rom en håndfull som skal få tilgang......hvorfor orker noen i det hele tatt å gå på jobb om det var så enkelt å bare putte inn 200 $ så gjorde systemet hans resten?
Ser ikke bort fra at folk får en liten gevinst i starten for å gi energi til spillegalskapen hos folk, men det blir nok som med Ponzi scams at du stadig ser porteføljen øke, men straks du faktisk ønsker å ta ut penger så "taper" du alt.
Det er veldig ekte, gjorde dette i 2 uker og er nå like rik som Olav Thon. Helt på ekte egentlig.
Hvis det funket hadde alle gjort det. Er ikke noen enkel måte å tjene penger på. Om du satser på å bli lottomillionær bør du revurdere livet
Det finnes ingen vei til raske penger. Enten lærer du dette hardt og brutalt når du går på din første smell, eller så synker det inn som tiden går. Sorry to break your hope OP.
Sitat av Kneel Vis innlegg
å nesten alle sa det faktisk gjorde det. så begynnte å lure.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig sier jo alle at det funker - de er jo avhengig av idioter som tror på dem og setter inn penger - det er jo slik det funker!

Så hvis du har lyst til å svindle alle dine nærmeste venner og familie med slikt piss, go ahead, men du sitter nok igjen med lite inntekt av det.
Dessuten vil alle vennene dine etc hate deg for å prøve å prakke det her på dem.

Til og med "lovlige" varianter som "zeek-rewards" blir avslørt som gigantiske ponzi-scams til slutt... (kompiser som drev med dette mistet 5k hver)
Jeg ble millionær på denne siden. Pengene har jeg overført til en hyggelig general fra nigeria, som lovet meg å dobble pengene mine på no-time. Life is good!