Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 647
Hei. Jeg har kjøpt meg et XFX Radeon HD7870 DD 2 gb kort. Men jeg har fått noen problemer. Når jeg skal spille Skyrim så kan jeg spille i 10 min, så klikker pc-en (Skjermbilde begynner å hakke, også til slutt stopper alt opp, og maskinen henger seg, eller så stopper spillet opp og jeg kan komme meg ut av spillet, men alt av nettsider har farger som er helt feil, og jeg må restarte.

Hva kan dette komme av? Jeg har installert skjermdriveren fra Cd-en som fulgte med skjermkortet.

Noen tips?

må også legge til at det samme skjer når jeg setter grafikken til minimum...
Ikke bruk driveren fra cd, last heller ned drivere AMDs nettside.
Trådstarter
Hvilke drivere må jeg ha da?

nok med siste skjermdriver?
Link til driver finne ting: http://support.amd.com/en-us/download

Vet ikke om det vil fikse klikkinga, men nyeste drivere er alltid greit
Trådstarter
Nei funket ikke med siste skjermdriver ....
har hatt et lignende problem, med et XFX Radeon skjermkort. jeg sendte det inn til der jeg kjøpte det(komplett). De testet det og fant ut det var defekt og fikk et nytt et i posten. Etter slik jeg forsto det har du hatt det problemet helt siden du kjøpte det? virker som det er defekt
Trådstarter
Sitat av bowser Vis innlegg
har hatt et lignende problem, med et XFX Radeon skjermkort. jeg sendte det inn til der jeg kjøpte det(komplett). De testet det og fant ut det var defekt og fikk et nytt et i posten. Etter slik jeg forsto det har du hatt det problemet helt siden du kjøpte det? virker som det er defekt
Vis hele sitatet...
Det kom etter endag jeg fikk spm om å oppdatere driveren (kom automatisk). Selv om jeg har slettet alt av drivere til skjermkortet, og tatt det ut og inn igjen i kabinettet, og lagt inn driverne fra cd, og den siste fra Naphat tipset om, så skjer det samme hele tiden.