Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 15452
Hei!
tenkte å lage en samlings tråd for alle syntetiske Cannabinoider.

Her kan erfaring deles, lovlig status, doseringer, tips,osv.
Slik at vi kan kartlegge, og informere om hvilken stoffer som er bra, og dårlige.

Personlig har jeg bare prøvd en type, det er Zulu Incense. Er ganske sikker på at det er Am-2011.

Er et ganske greit erstatning av grønt vil jeg si. skikkelig "Mental High", får ikke den skikkelige deilige følelsen slik ved brunt. føler at blodtrykket er skikkelig høyt, og det kan være litt ekkelt. Am-2011 er ulovlig.

Jeg vurderer sterkt å prøve en eller 2 av disse lovlige stoffene:
Ur-144
Am-2233
Am-1220

hva tror/syns dere er best?


Takk for gode, og informative svar !
Sist endret av baadpyro; 26. juli 2012 kl. 22:19.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Om dette skal være en samletråd er det forsåvidt ganske lurt å samle sammen informasjon fra nettet om diverse varige bivirkninger brukere har opplevd på syntetiske cannabinoider, og hvilke av de det gjelder.

Har en erfaring med syntetisk cannabis, dette var JWH-018 for noen år siden. Kort beskrevet vil jeg si det var 30 minutter med panikkangst der jeg til og med ba kompisen min pelle seg hjemover, etterfulgt av 30 minutter med velbehag veldig likt cannabisrusen. Kompisen min hadde forsåvidt problemer med høy puls og smerter i hjertet i 2-3 måneder etter å ha brukt jævlig mye JWH-018 i en kort tidsperiode.
Man må også ta forbehold om at dette er research chemicals, altså at stoffene har verken fått kartlagt effektene og bieffektene noe særlig. I praksis så vil jo dette føre til at det er brukerne av dem som blir labrottene.
Når man ser på molekylene så ligner ikke de syntetiske cannabinoidene på verken THC, CBD eller CBN, de virker bare inn på mye av de samme reseptorene som replikerer en tilnærmet lik effekt rusmessig, og derav navnet "syntetisk cannabis". En med mer kunnskap innen nevrologi kan vel forklare dette litt klarere og mer i detalj.
Sist endret av Quadraxis; 26. juli 2012 kl. 22:47. Grunn: noen leifer her og der
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har kun prøvd JWH-018/081/122, AM-2201 og UR-144. Vil anbefale UR-144. Mest potent, og samtidig veldig snill i forhold til de andre jeg har prøvd.
baadpyro's Avatar
Trådstarter
her er en bra nettsider til rapporter om alle mulige slags stoffer: http://www.erowid.org/

Sitat av Muradi Vis innlegg
Har kun prøvd JWH-018/081/122, AM-2201 og UR-144. Vil anbefale UR-144. Mest potent, og samtidig veldig snill i forhold til de andre jeg har prøvd.
Vis hele sitatet...
Ja, bra det er slik.
tenkte jeg skal bestille UR-144. Er jo det nyeste. (?)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har nylig tatt meg en JWH-182 nattings, og kjenner virkningen begynne å sige innover meg.
Satt og poffet i vinduskarmen og skuer utover gatelysene, bilene, fotgjengerne og Shell-skiltet tvers over parkeringsplassen. Hodet blir litt tyngere, og jeg nyter utsikten mer og mer. Det er noe spesielt å sitte i vinduskarmen kl 03 på natten, med en god synt i hånden.
Hjertet hamrer og jeg kjenner hele kroppen pulsere, hodet inkludert. Det dirrer og prikker. Jeg blir salig og meget avslappet. Finner fram noe chill musikk på Spotify og bare synker sammen i sengen mens jeg klapper i takt med musikken. Rytmen av trommene og alle instrumentene ble i ett med kroppen min. Hele meg blir på en måte et eneste stort instrument. For hvert et slag som slås, eller note som treffes på gitar eller keyboard, blir jeg spredt utover rommet før jeg daler nedover mot bakken som et salig høstblad i vinden. Jeg vugger frem og tilbake, som et snøflak som blir tatt av brisen like før den er i ferd med å lande. Pakker en snus oppi leppa og lukker øynene. Hodet blir enda tyngere, og jeg kjenner at nakken og skuldrene er totalt avslappet. Jeg beveger hodet i takt med rytmen.

Jeg har det ekstremt digg akkurat nå. Det er skikkelig chill å bare kjenne lem etter lem blir totalt avslappet. Det eneste "lemmet" som ikke er avslappet, vel....*kremt* you know what I mean


Tenker å bare nyte denne følelsen av velbehag så lenge den varer.


Sist endret av Kaput; 3. august 2012 kl. 03:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Merker jeg kjenner enormt stor forskjell på JWH-182 og AM-2233.

JWH gir meg skikkelig noia, hjertebank, angst og en generell følelse av at "noe kommer til å gå galt"..

Mens AM-2233 gir en veldig chill, avslappende og behaglig følelse i hele kroppen. Avspenningen oppstår under JWH også, bare litt mer - og nesten på kanten til ubehagelig.

Sitat av Kaput Vis innlegg
Merker jeg kjenner enormt stor forskjell på JWH-182 og AM-2233.

JWH gir meg skikkelig noia, hjertebank, angst og en generell følelse av at "noe kommer til å gå galt"..

Mens AM-2233 gir en veldig chill, avslappende og behaglig følelse i hele kroppen. Avspenningen oppstår under JWH også, bare litt mer - og nesten på kanten til ubehagelig.
Vis hele sitatet...

Dog er ikke JWH så ille da, har opplevd mye fint på dette stoffet også!
Virker som det er mer potent enn AM.

Ikke noe man vil overdosere med nei!
Ja, JWH er jo kjent for å være relativt et relativt farlig cannabinoid
▼ ... over en uke senere ... ▼
Av det tre stoffene i OP anbefaler jeg UR-144, syns det føles mye "renere" enn de andre, og effekten er også mer digg (: En bygger veldig fort opp toleranse for UR da, så watch out. Fikk ubehaglige synsforstyrrelser og vondt i brystet etter en lang dag med alt for mye røyking.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er nå nødt til å gå på pisseprøver hos politiet, lurer på om AM-2233 vises på disse urinprøvene? Vil gjerne ha svar hos noen som har erfaringer eller kjenner noen med erfaring fra dette. Har bestilt 1g til helga så vil gjerne vite dette før jeg fyrer løs
Sitat av Skychief Vis innlegg
Er nå nødt til å gå på pisseprøver hos politiet, lurer på om AM-2233 vises på disse urinprøvene? Vil gjerne ha svar hos noen som har erfaringer eller kjenner noen med erfaring fra dette. Har bestilt 1g til helga så vil gjerne vite dette før jeg fyrer løs
Vis hele sitatet...
AM-2233 vises ikke på standard pisseprøver. Fyr løs, men vær forsiktig
Takk for svar! Ja kjenner til stoffet fra før av så skal nok ta det rolig.
Grunnen til jeg vil ha dette er for å koble av etter en 10 timers skoledag

Et lite spørsmål til: Vet du om det slår ut på en utvidet prøve?
Damn...har røyka en cigg m/ et fyrstikkhode ur-144 og har det helt sykt chill.
Bodyhigh oppi skyene. Muskelsmertene er så godt som borte, og idet blodstrømmen flyter gjennom arteriene, kjenner jeg at jeg blir varm og god i kroppen. Den dirrer i takt med musikken.

Muse - The 2nd Law - Unsustainable

http://www.youtube.com/watch?feature..._xdvn52As&NR=1


Å se denne musikkvideoen i påvirket tilstand er helt fantastisk.
Kan forårsake noia, men for meg var det perfekt

Gleder meg til det nye albummet kommer ut!!
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Jeg har noe her som kalles "Hops hash" eller hops hasj, små klumper som ligner brunt men de stinker. Kan de gi en rus?
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Jeg har noe her som kalles "Hops hash" eller hops hasj, små klumper som ligner brunt men de stinker. Kan de gi en rus?
Vis hele sitatet...
Har lyst slenge fra meg en kommentar om at en kjapp tur innom google før man poster er alltid kjekt, meen ska kanskje la vær?

Etter et kjapt søk så ser det ut som det er ganske så delte meninger..
Der noen mener at dette kun er humbug fra ende til annen, mens andre igjen roser det opp i skyene å skryter av en fin, mild rus/dyp nattesøvn m.m

Ser jo ut som det er en av xxx varianter legal highs som er der ute..
Selv stiller jeg meg en smule skeptisk til alle disse legal highs som popper fremm overalt, tror nokk mange av disse tingene utnytter placebo effekten for alt det er verdt =)

Men men, du kan vell bare ta deg ett drag? Så finner du fort ut om dette er noe for deg
Sist endret av Hightime; 16. september 2012 kl. 00:43.
Er det noen syntetiske cannabioder som har en sativa high? altsa head-high?
UR-144 er den som minner meg mest om sativa. Av de syntetiske cannabiniodene jeg har prøvd så er dette den eneste jeg kunne ha sagt at var weed ved en blindtest (se bort fra lukt og smak) :P

Fungerer godt om man skal gjøre noe annet enn bare og sitte i sofaen
lukter det hasj eller pot når man røyker syntetisk cannabis , eller hva lukter det ?
Nei, lukter så og si ingenting av UR-144 hvertfall. AKB48 er det en søt kjemisk lukt av, smaker også helt forferdelig.
I Puff Spirituality
3 0
Heysann noen som har prøvd Syntetiske Cannabinoider oralt med bra resultat :P ?

Har tenkt og bryte ned Ur-144 med Aceton, så det blir oppløst til væskeform, og dryppe det på blotter-ark >

Takk!
Går det ann å ta ett halvt fyrstikk hode på litt vannpipe-tobakk og røyke det i bong?
Har ikke fått noe funk av UR-144 oralt. Selv med ganske ekstreme doser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
AM-2233: ganske behagelig rus, tung og avslappet i kroppen, muskelverk forsvinner - generelt meget chill

JWH-182: blir paranoid til tusen av denne, lærte leksa mi etter runde nr. 3.

UR-144: veldig likt AM men rusen er betydelig mer euforisk.
Sist endret av spykose; 13. oktober 2012 kl. 01:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼
5F-UR-144 var ikke i nærheten av UR-144. Jeg overdoserte i går og trodde jeg skulle dø enda ern gang og kasta opp magesyre jeg trodde var klorin. Og jeg sprang og hylte, fikk "epilepsi" anfall og måtte holdes nede. Var heldigvis ikke alene. Har skjedd før når jeg var alene også, men da husker jeg kun at jeg gikk inn i en transe ac smerte og våknet opp utenfor ytterdlra mens jeg ropte på hjelp :P
Jeg har hoert at noen av disse skal vaere kreftfremkallende. Ville det ikke vaert smart og nevne farlige bivirkninger som har blitt dokumentert av disse? Om det er noen enda.

Jeg kjenner en fyr som royker dette hver dag. Her snakker vi flere ganger daglig i flere maaneder. Tror han har fatt noen kraftige bivirkninger. Sist jeg snakket med han hadde han sluttet med alt fordi han mente at han hadde blitt 'retarded'.

Dette er jo helt idoti selvfolgelig. Man vet ingenting om langtidsvirkninger. Ingenting om stoffet. Siden kjemikalet ikke ligner paa THC saa blir jo det og royke hyppig akkurat like risky som og putte i seg et annet stoff paa daglig basis - fullstendig idioti - jeg vet. Men, dessverre er det noen som overforer denne vanen med daglig royking til dette syntetiske stoffet.

Det er skummelt... Dette er ikke cannabis.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Picard: fikk en klump i halsen jeg nå

I skrivende stund er jeg grisefjern på MAM-2201...
Sitat av Picard Vis innlegg
Jeg har hoert at noen av disse skal vaere kreftfremkallende. Ville det ikke vaert smart og nevne farlige bivirkninger som har blitt dokumentert av disse? Om det er noen enda.

Jeg kjenner en fyr som royker dette hver dag. Her snakker vi flere ganger daglig i flere maaneder. Tror han har fatt noen kraftige bivirkninger. Sist jeg snakket med han hadde han sluttet med alt fordi han mente at han hadde blitt 'retarded'.

Dette er jo helt idoti selvfolgelig. Man vet ingenting om langtidsvirkninger. Ingenting om stoffet. Siden kjemikalet ikke ligner paa THC saa blir jo det og royke hyppig akkurat like risky som og putte i seg et annet stoff paa daglig basis - fullstendig idioti - jeg vet. Men, dessverre er det noen som overforer denne vanen med daglig royking til dette syntetiske stoffet.

Det er skummelt... Dette er ikke cannabis.
Vis hele sitatet...
Har røyket ur-144 daglig hele dagene i 5-6 mnd for en stund tilbake, jeg har ikke merket en eneste negativ bivirkning Men det betyr ikke at det er verken trygt eller forsvarlig slik jeg holdt på. Men nå har jeg lagt det på hylla pg satser på at alt gikk bra Ta livet med ro, tenk positivt, ikke være negativ og finn på ting som ikke har med rusmidler og gjøre så slipper man og bekymre seg. Jeg er ikke av den mest bekymrende eller skeptiske typen, og om det er bra eller ikke da det får gudene vite
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ikke Ur-144 blitt ulovlig?
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Er ikke Ur-144 blitt ulovlig?
Vis hele sitatet...
- Dette lurer jeg også på! Jeg finner ingen UR produkter på lovdata.no tho.. men JWH og AM står der.

Noen med peiling?
Sitat av halfbaked Vis innlegg
- Dette lurer jeg også på! Jeg finner ingen UR produkter på lovdata.no tho.. men JWH og AM står der.

Noen med peiling?
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke ulovlig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen her som har testa STS-135 eller AKG-48f ?
Mener du AKB48? I såfall så har jeg erfaring med den.
Rusen varer veldig lenge i forhold til UR-144, varer 3-4 timer. Ble stein og lat\trøtt samt munchies. Smakte og luktet rart når man røyka det.

Jeg brukte samme dosering som UR-144, heller litt mindre enn for mye, overdosering av dette kjemikaliet er IKKE gøy!
Rusen merkes ikke så raskt, men kommer sigende på. Vent en stund (30-60 min) for og kjenne på rusen og bli vant til den er egentlig et must på denne, hvertfall for meg.
Ok, ja var den jeg mente.
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://freak.no/forum/showthread.php?t=238394 - en rapport på en overdose AM-2201. Noe av det værste jeg har vært borti. Mindre doser med samme stoffet funket derimot meget godt for meg. Ble veldig avslappet og begynte så smått å tenke på meningen med livet osv.

JWH-108 derimot ga meg noia til tusen, trodde alltid purken sto rett uten for døra mi, klare til å storme leiligheten når som helst.
Sist endret av random72742; 15. januar 2013 kl. 08:07.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitter å vurderer forskjellige varianter nå. Noen som har tips. Nettsiden jeg er på har: 5F-AKB-48, PB-22, 2NE1 og BB-22.

Orker ikke noe noiagreier eller noe jeg blir hissig på (blander gjerne med alkohol og kanskje piller). Hva gir den beste highen?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Epicuser Vis innlegg
Sitter å vurderer forskjellige varianter nå. Noen som har tips. Nettsiden jeg er på har: 5F-AKB-48, PB-22, 2NE1 og BB-22.

Orker ikke noe noiagreier eller noe jeg blir hissig på (blander gjerne med alkohol og kanskje piller). Hva gir den beste highen?
Vis hele sitatet...
Å blande det med alkohol er i alle fall en dårlig idè. Tipper alle du har nevnt er ulovlige og btw. Man tuller ikke med syntetisk. Er ikke bare å rulle seg en j, - i alle fall om du ikke vil ha noe "noia". Å blande det med piller har jeg ingen formening om, men husk på at man aldri vet hva som er i stoffet, så bare dropp blandingen.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har mulighet til å bestille en av disse:

5F-PB22 Powder
SDB-001 (2NE1) Powder
5F-AKB48 Powder
STS-135 Powder

Noen som har erfaring med noen av dem? Vil gjerne plukke ut det som har mest langvarig rus.

Sitat av cannaslutt Vis innlegg
Å blande det med piller har jeg ingen formening om, men husk på at man aldri vet hva som er i stoffet, så bare dropp blandingen.
Vis hele sitatet...
Det er fint å ha benzodiazepiner liggende hvis man overdoserer på syntetiske cannabidioder.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har mulighet til å bestille en av disse:

5F-PB22 Powder
SDB-001 (2NE1) Powder
5F-AKB48 Powder
STS-135 Powder
Vis hele sitatet...

AKB er chill, har hatt en del av det blanda med urt/krydder, har ikek klar å "overdosere" heller, noe som jeg har klart med både MAM og jwh
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg fikk 1g sf-AKB48 sammen med en masse pyrazolam. Det hele begynte med 5x0.5mg pyrazolam og en joint med dette. Neste 3 dager er etter fulgt med serier av blackouts, legevakt, sykehus og deretter havne på akuttmottak.

Fant for en halv time siden en gammel sneip med sf-ABK48. Var bare 2 trekk av den, og jeg er helt hammered nå.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det er litt risky business å bruke sånne uberpotente syntetiske cannabinoider. Kan være det går helt greit i flere uker, før du en dag er uheldig og får i deg for mye. Kan være så enkelt som at stoffet har samla seg i bunnen av pipa eller mot slutten av jointen slik at du plutselig får i deg 10x så mye i et vanlig trekk. Det er snakk om så små mengder at det er ikke sikkert du merker mer enn littegrann ekstra plastikk-smak.

Hadde selv en maispipe jeg blandt annet røkte litt syntetisk cannabis på uten problemer. Så rensa jeg pipa noen uker etterpå og røkte olja. Må ha rent ned og samla seg nedi der elns, for jeg fikk ihvertfall noe som føltes som en diger syntetisk knyttneve i tinningen. Hele huet dirra, hørselen ble erstattet med en tinnitus som virket å gå gjennom hele hodet som en slags strøm. Ble midlertidig tilbakestående og klarte ikke gå ordentelig. Når jeg skulle prate hørtes jeg ut som jeg var lam i halve hodet eller hadde kraftig hjerneskade. Hvert eneste ord kom bare ut med store anstrengelser, som en person med seriøs cerebral parese eller noe sånt. Skikkelig treigt og jævlig. Gikk over i løpet av natta og jeg følte meg fin dagen etter, men jeg fikk skrekken for å si det mildt.
Det er billig, potent og lett å skaffe, men syntes bare ikke det er verdt risikoen lengre.
Sist endret av Bothrops; 15. august 2013 kl. 10:16.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er litt risky business å bruke sånne uberpotente syntetiske cannabinoider. Kan være det går helt greit i flere uker, før du en dag er uheldig og får i deg for mye. Kan være så enkelt som at stoffet har samla seg i bunnen av pipa eller mot slutten av jointen slik at du plutselig får i deg 10x så mye i et vanlig trekk. Det er snakk om så små mengder at det er ikke sikkert du merker mer enn littegrann ekstra plastikk-smak.

Hadde selv en maispipe jeg blandt annet røkte litt syntetisk cannabis på uten problemer. Så rensa jeg pipa noen uker etterpå og røkte olja. Må ha rent ned og samla seg nedi der elns, for jeg fikk ihvertfall noe som føltes som en diger syntetisk knyttneve i tinningen. Hele huet dirra, hørselen ble erstattet med en tinnitus som virket å gå gjennom hele hodet som en slags strøm. Ble midlertidig tilbakestående og klarte ikke gå ordentelig. Når jeg skulle prate hørtes jeg ut som jeg var lam i halve hodet eller hadde kraftig hjerneskade. Hvert eneste ord kom bare ut med store anstrengelser, som en person med seriøs cerebral parese eller noe sånt. Skikkelig treigt og jævlig. Gikk over i løpet av natta og jeg følte meg fin dagen etter, men jeg fikk skrekken for å si det mildt.
Det er billig, potent og lett å skaffe, men syntes bare ikke det er verdt risikoen lengre.
Vis hele sitatet...
Det er det som er så dumt, at folk må få den smellen du fikk før de forstår dette
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er litt risky business å bruke sånne uberpotente syntetiske cannabinoider. Kan være det går helt greit i flere uker, før du en dag er uheldig og får i deg for mye. Kan være så enkelt som at stoffet har samla seg i bunnen av pipa eller mot slutten av jointen slik at du plutselig får i deg 10x så mye i et vanlig trekk. Det er snakk om så små mengder at det er ikke sikkert du merker mer enn littegrann ekstra plastikk-smak.

Hadde selv en maispipe jeg blandt annet røkte litt syntetisk cannabis på uten problemer. Så rensa jeg pipa noen uker etterpå og røkte olja. Må ha rent ned og samla seg nedi der elns, for jeg fikk ihvertfall noe som føltes som en diger syntetisk knyttneve i tinningen. Hele huet dirra, hørselen ble erstattet med en tinnitus som virket å gå gjennom hele hodet som en slags strøm. Ble midlertidig tilbakestående og klarte ikke gå ordentelig. Når jeg skulle prate hørtes jeg ut som jeg var lam i halve hodet eller hadde kraftig hjerneskade. Hvert eneste ord kom bare ut med store anstrengelser, som en person med seriøs cerebral parese eller noe sånt. Skikkelig treigt og jævlig. Gikk over i løpet av natta og jeg følte meg fin dagen etter, men jeg fikk skrekken for å si det mildt.
Det er billig, potent og lett å skaffe, men syntes bare ikke det er verdt risikoen lengre.
Vis hele sitatet...
Har skjedd meg også,er helt jævlig.Fikk en sinnsyk overdose på jwh-122,hadde røyka på samma bongen i flere dager uten å rense brønnen.Så skulle jeg ta meg ett trekk å fikk tidenes badtrip,må ha samla seg masse pulver under rista/halsen av brønnen.Jeg trudde jeg skulle stryke med av hjerteinfarkt,så stappa i meg en haug av rivotril å sovna av.Har aldri vært så glad for å ha benzoer liggende som da.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kan være så enkelt som at stoffet har samla seg i bunnen av pipa eller mot slutten av jointen slik at du plutselig får i deg 10x så mye i et vanlig trekk. Det er snakk om så små mengder at det er ikke sikkert du merker mer enn littegrann ekstra plastikk-smak.
.
Vis hele sitatet...
Har opplevd dette selv. Fant en gammel sneip som inneholdt tobakk og sf-ABK48. Fikk bare 1 trekk av den, men ble ganske stein.
Fikk røyke mer av 5F-ABK48 de siste dagene. Må si at det ikke skal mye til før man opplever hukommelsestap/amnesi. Og man er helt lammet i både kropp og sinn. Var helt umulig for meg og min kompis å kommunisere.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ALLE syntetiske cannabis produkter er blitt ulovlige i Norge, der av at de bruker definisjon på syntetisk cannabis istedenfor å forby de enekelte stoffene etterhvert som de kommer---
Sitat av insomniak Vis innlegg
ALLE syntetiske cannabis produkter er blitt ulovlige i Norge, der av at de bruker definisjon på syntetisk cannabis istedenfor å forby de enekelte stoffene etterhvert som de kommer---
Vis hele sitatet...
Velkommen etter.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Han noen henvise til kilde på at syntetiske cannaboider er ulovlige? ser at noen JWH og ett AM er bannet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av joinas Vis innlegg
Han noen henvise til kilde på at syntetiske cannaboider er ulovlige? ser at noen JWH og ett AM er bannet
Vis hele sitatet...
Du kan selv se på de Norske Narkotikalisten: her.
Hei lurer på en ting, vises dette på pisseprøver Syntetisk Cannabis?
Tokk meg en Joint med Dutchy Incense, og har litt noia for at det blir vist i pissings......
- Svar Asap please. xD
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vitocoloco: "Dutchy Incense" har desverre ikke sluppet ut noe innholdsfortegnelse, annet enn Althaea Offcinalis, Verbascum thapsus og Turnera Diffusa også kjent som Damiana som det er flere tråder på her.

Resten av ingrediensene nevnes bare som: "Proprietay blend of natural and synthethic extracts" noe som ikke sier oss noe som helst annet enn at det er syntetiske stoffer i blandingen.
Det testes ikke for syntetiske cannabinoider i standard urinprøver i Norge, jeg vet dog at det har blitt utviklet urinprøver kilde som kan teste for disse stoffene.

TL;DR: De tester ikke for syntetisk cannabis i Norge enda.