Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 634
Er det noen her som vet om det er noen fine løyper i Moss hvor man kan gå langrenn? Hvor som helst. Jeg er ikke kjent, så det hadde vært fint om du kunne gitt en adresse/ stedsnavn.
Dersom du har bil er i allefall middagsåsen ett alternativ. Ligger i våler, ti minutter å kjøre. Ellers sjekk ut moss-skiklubb.no
Trådstarter
Jeg ble tipset om Mossemarka. Løypene der er det Moss skiklubb som har ansvaret for. Tror jeg tester ut det. Middagsåsen lå litt for langt unna, men takk for tipset!
Sist endret av ggree; 8. februar 2013 kl. 02:26.
Kjør til mosseporten og gå innover på baksiden? eller kjør litt inn mot våler og ta første avkjøring til venstre etter du passerer pukkverket? da er du rett i skiløypa.
Sitat av rspederse Vis innlegg
Kjør til mosseporten og gå innover på baksiden? eller kjør litt inn mot våler og ta første avkjøring til venstre etter du passerer pukkverket? da er du rett i skiløypa.
Vis hele sitatet...
Er flotte forhold i marka nå så bare å ta på seg skia å tursle avgårde