Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1347
God Sommer til alle Freaks!
Var på Ferie og kom hjem i dag. På turen hjem, når jeg kom på et ferjeleie klikka telefonen min i vinkel. Først ble jeg oppringt av nr +447889106757 (+4478 er noe jeg tror er britanias nummerrkode). Dum som jeg var så jeg ikke på nummeret, men trykte på ta telefon-knappen som var på headsettet da tlfen min vibrerte.

-Hello Idiot, come over and we can have some fun, låt det fra andre siden av røret. Det var en gutt som ledde i bakgrunnen hørte jeg. telefonen min begynte å vibrere da. Jeg begynte å forstå at noe tull var i ferd med å skje og sendte i vei ei glose å sa jeg skulle denge dem når jeg fant dem. Jeg tenkte de måtte være i ferjeleiet. Skjekket om bluetoothen stod på noe den ikke var. Så at telefonen konektet seg opp mot nettet.

Jeg gikk senere inn på ferja og så et par tjukke ungdommer som så ut som ordentlige datanerder som jeg misstenker. Jeg valgte å skru av telefonen da den klikka tideligere. Jeg hørte ikke at de snakket idetheletatt, men de så ut som briter.
Senere når jeg skrudde på telefonen hadde jeg fått melding hvor det stod "hey andreas. Meet me at the airport" Jeg heter ikke Andreas... Hadde også får masse gamle msn kontakter på kontaktlista mi og flere ubesvarte anrop :S
Telefonen ringte og når jeg la på klikket den helt igjen.

Når jeg forlot ferjeleiet sluttet telefonterroren, men kontaktene er der og telefonen måtte skjekke systemet over lang tid.
Ble jeg tullet med av shitkids, eller var det noe større greier? Hva kan de ha fått tak i av passord og info? Er dog egentlig ikke så redd for noe jeg hadde innpå der, men ukoselig er det.
Beklager skrivefeil og noe uryddig tråd!
Nå er ikke jeg noen mobil eller hacke ekspert men det var nok bare noen drittunger som kødda med deg, var nok ingen på kaia som gjore det. Tror ikke du trenger frykte at dem har fått tak i noen passord eller lignende.
Sitat av rastlqs Vis innlegg
Nå er ikke jeg noen mobil eller hacke ekspert men det var nok bare noen drittunger som kødda med deg, var nok ingen på kaia som gjore det. Tror ikke du trenger frykte at dem har fått tak i noen passord eller lignende.
Vis hele sitatet...
Er jo typisk at sånt skjer der mye folk er samla... Men at det ringte fra britisk nummer og sånt var det jeg stussa over
Så lenge alt gikk bra, og ingen personer eller utstyr kom til skade, så er det jo nesten litt lættis da . Jeg lolte litt når jeg leste at feite 'britiske' nørds stod på kaia og drev kødd.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Jeg gikk senere inn på ferja og så et par tjukke ungdommer som så ut som ordentlige datanerder
Vis hele sitatet...
Snakk om å forhåndsdømme.

"Se der! Han er feit! Må være han som sendte meg keylogger i går!"

Blir litt for dumt.
+44 er landkoden til Storbrittania. Du har blitt oppringt av et mobilt nummer (Alt som starter med 07 er mobil Storbrittania) med tanke på +44 78...

Skal ringe dem etterpå, og ha det morro med en venn jeg
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Snakk om å forhåndsdømme.

"Se der! Han er feit! Må være han som sendte meg keylogger i går!"

Blir litt for dumt.
Vis hele sitatet...
Var ikke sånn ment. Når det omtrent bare er godt voksne mennesker og gamle gubber ombord, og du tror at noen ombord driver gjøn: Da er det en smule mistenksomt når 2 som lignet på typiske nerder sitter å fipler med en telefon .