Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1034
Hei folkens! Jeg har nå lenge søkt og prøvd å finne ut hvordan jeg åpner NAT-typen på PS3 fra "Strict" til "Open". Strict hemmer nemlig spillet ekstremt mye, så vil gjerne ha litt hjelp her. Er ikke akkurat noe geni når det kommer til ting innad på ruteren så jeg er ikke akkurat god. Vil derfor trenge en god beskrivelse av hva som skal gjøres, eller eventuelt link til en annen tråd der dette blir forklart.

Takk på forhånd
Hadde en 3com router som vi fikk fra eidsiva engang. Det var noe helt klikt med den, det går ikke å åpne NAT på den. Kan du si modellnr? Har du Eidsiva? Isåfall får du nok en ny router, for den typen jeg hadde var "utgått". Fikk ingen påmeldelse om at vi trengte ny, men når vi ringte sendte de. Du kan jo ringe operatøren for hjelp, de kan gjøre det for deg om de kommer inn. Dette var noe de ikke gjorde på vår gamle router.
http://www.trustedreviews.com/3Com-A...ipheral_review Er usikker på akkurat hva den heter, men det er nå hvertfall den her Har eidsiva fibernett så er faktisk mulig at det er samme ruter. Tusen takk for svar
Trådstarter
11 0
Bør jeg bytte ruter?
Anbefales å bytte router ja! Om du nevner modellen blir det litt lettere.
Trådstarter
11 0
Sjekket du linken? Det er den som er avbildet der

3Com ADSL Wireless 11n Firewall Router . Er det som står på siden
Sist endret av Simenwize; 1. mars 2012 kl. 21:49.