Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 520
Har sonet 8 mnd.
Sliten og nedfor. Vært ute noen mnd men føles som et kjør å forholde seg til verden. Var på høysikkerhet. Var veldig mye psykisk syk i fengslet. Er det noen med erfaring som har reist seg igjen? Hvor lang tid tok det, hva er lurt? Blir mye deppe alene med rullings.men rusfri nå
kjenner en som satt flere år for drapsforsøk og kidnapping, han har vært ute snart et års tid - han prater om at han savner fengsel og vil tilbake til rutiner og rusfrihet
Sist endret av WouwseP; 22. februar 2024 kl. 19:20. Grunn: leif
Ta kontakt med Blå Kors. De har bra opplegg for slike som deg. Steg for steg tror jeg det heter.
Wayback er vel et tilbud i en sånn situasjon.
Jeg satt en måned lengre enn deg i høysikkerhet. Og det var jævla rart å komme ut igjen, spesielt ettersom jeg satt i varetekt og var i psykose når jeg ble satt inn. Dette gjorde det spesielt vanskelig når jeg kom ut igjen.
Men, jeg søkte meg inn i døgnbehandling for rus og var der et år. Og nå, to et halvt år etter, så er livsglede tilbake og jeg har det bra i hverdagen.
Det kan være krevende, men det er definitivt håp og muligheter hvis du tar tak og gjør handlinger som er positive for deg.

Heier på deg