Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 719
Hei, jeg logga inn på Helsenorge og prøvde å fornye en resept på melatonin.... Plutselig står det at fastlegebytte har skjedd? Det skjedde 15 januar, som såvidt har vært i 1 og en halv time....

Hva, hvorfor? Jeg gjorde aldri dette!
Kan være dødsfall. Rart dem ikke melder d.
Sitat av pilogbuemannen Vis innlegg
Kan være dødsfall. Rart dem ikke melder d.
Vis hele sitatet...
Siden det skjedde tilfeldigvis så si i samme tidsrom som jeg logget på, virker det nesten til at det skjedde automatisk på en eller annen måte.... Men sto et nummer jeg kunne ringe "angående fastelegebyttet".

Får prøve det i morgen da. Blir sur hvis dette er noe de finner på de vil gjøre uten en særdeles god grunn. Jeg bytta nettopp bort fra en annen lege i oktober!
Jeg fikk plutselig fastlege bytte, her overtok fastlegen ett lass med pasienter fra en annen fastlege. Reagerte veldig på at jeg, som eksisterende pasient bare ble plukket av og sendt videre til et annet legekontor sammen med mange andre.�� Hvis du også har måttet bytte legekontor, så forsikre deg at forrige legekontor har videresendt journal..
Mange pasienter får plutselig og uventet en melding om at de har fått ny fastlege fordi den tidligere fastlegen har redusert listen sin…. Fastlegene har for mye å gjøre, og mange ønsker å redusere listen sin. I dag skjer dette enten ved at listen stenges for nye pasienter eller ved tilfeldig uttrekking – et lotteri.
Vis hele sitatet...
- https://www.aftenposten.no/meninger/...et-som-innsats

Er det motsatte av lotto dette her 🙁