Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3864
Heisann, Helt ny her på forumet.

Har ikke så mye erfaring med piller, brukt litt sånn her og der. Det jeg lurer på er, har noe amf her som skal ta, Har og noe xanor, Er det noe poeng og ta det sammen, eller er det bortkastet? Da de vistnok har litt motsatt effekt. Bedre og spare dem til nedturen?

Har og 1 stk Lyrica 500mg. Tok noe av disse i helga over en periode på natt til søndag, 4 stk tror jeg. Opplevde og bli pottefjern av di, nedsatt balanse og noe flashes. Hadde da speeda natta før, så det har nok og noe og si.

Legger til, jeg har sovet litt på disse to nettene.

Takk for eventuell hjelp/tilbakemeldinger.
definitivt lurt å spare xanoren til nedturn/søvn
ok, takk.

Foresten hva med Lyrica og amf?

Har aldri før hørt om eller prøvd lyrica
Ikke lurt å blande xanax og speed. Kan fort bli helt idiot og finne på jævla mye dumt som du ikke husker så mye av dagen etterpå.

Det er hvertfall min opplevelse.
Ok, Da lar jeg xanorene vente Takk

Ellers noen med erfaringer fra Lyrica?
Jeg har tatt en del lyrica, og jeg tar de enten for å ha en gøy "påtrynedag" med venner, eller før jeg drar "på fylla" om jeg har lite drikke osv. Da slipper jeg å drikke så mye og alle tror jeg er full
Sitat av Synthetic87 Vis innlegg
ok, takk.

Foresten hva med Lyrica og amf?

Har aldri før hørt om eller prøvd lyrica
Vis hele sitatet...
Lyrica er helt fantastisk å kombinere med amfetamin eller bruke det til nedtur.

Lyrica kan kombineres med cannabis, alkohol, benzodiazepiner (valium, xanor, sobril, etc), amfetaminer (og andre sentralstimulerende og ikke minst opiater/opioider. Det er helt utrolig at en medisin kan øke effekten til så mange forskjellige rus/legemidler.

Og en annen ting. Du nevnte du hadde en 500mg lyrica? Finnes det? Trodde 300mg var størst. Hvordan så kapselen ut? Eller var det kansje en neurontin (en veldig nær slekning av lyrica)?
Sitat av king123 Vis innlegg
Ikke lurt å blande xanax og speed. Kan fort bli helt idiot og finne på jævla mye dumt som du ikke husker så mye av dagen etterpå.

Det er hvertfall min opplevelse.
Vis hele sitatet...
For meg har aldri xanax og speed vært noe problem. Xanax har kort halveringstid i forhold til rivotril, valium mm og forsvinner derfor mye raskere ut av systemet. Xanor egner seg best til nedturen og til å sove på synes nå jeg.

Rivotril + amf derimot = apekatt.
Sist endret av Zolly; 24. november 2014 kl. 08:58.
Enig med at rivotril + speed er verre!

Selvom xanax/xanor har kortere halveringstid kan man bli helt ape av det å, spørs jo helt an på hvor mye xanax man inntar.

Som du og alle andre sier er det bedre og spare dem til nedturen.
Eneste jeg vet er at xanor demper speed med mindre du skyter speeden elns. Alt er dose avhenging. Blir grise speedet på 4mg xanor feks og når jeg tar speed. Amfetamin må være det eneste jeg har prøvd som lyrica ikke har boostet. Tror og du har en 300mg lyrica. Skal være rød og hvit kapsel. Aldri hørt om 500mg lyrica. Ville speedet og tatt lyrica med xanorene og 1-2 pils når speeden dabber av. Btw, vi er i Norge. Det heter xanor ikke xanax. Eller bruk alprazolam som er det du blir fkd på
Sist endret av greatness; 29. november 2014 kl. 00:03.
Rivotril ftw. Du kan ta det sammen med amf'en og blokke angsten amfen ellers kunne gitt, og pga den lange halveringstiden vil det også gi deg en smooth nedtur
Heter xanax også. Navnet xanor høres harry ut i mine ører ��