Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 638
Okei. Så jeg bestemte meg for å lage en sang idag når jeg sto opp. Nå er jeg ferdig. Jeg hadde ingen idé om hva jeg skulle lage. Her er resultatet:

http://www.youtube.com/watch?v=72oXO...ature=youtu.be

Noen som har noe feedback? hva er bra og hva er dårlig? takk på forrån!
Likte ikkje den lysaste trumme lyden, det gjor sangen veldig kjedlig syns eg, og den skulle vert "hardare", men ellers var den super!

hakkje så mykje peiling på musikk kreasjon, men det er i alle fall det eg kan komme med
Fin melodi og oppbygging, men det oser midi av det.
Prøv å få tak i noen mer organiske vst instrumenter

Samt bassen hørtes veldig 90 talls ut.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Fin melodi og oppbygging, men det oser midi av det.
Prøv å få tak i noen mer organiske vst instrumenter

Samt bassen hørtes veldig 90 talls ut.
Vis hele sitatet...
Nesten alle instrumentene i sangen er fra PhilHarmony. Jeg syns de instrumentene høres veldig realistiske ut.
Stilig hvilke trommer bruker du? (VEC pakke etc)
Da bør du kanskje prøve å gjøre de litt mer dynamiske.. Bruker du full velocity på hvert anslag?
Veldig artig til å begynne med, helt til trommene starter. Du benytter en skarptromme som skulle tilsi at dette er en fryktelig tung låt, noe den ikke er ...

Når det gjelder strykerne, høres de veldig bra ut stacatto, men den strykeren som spiller selve melodien overbeviser meg absolutt ikke.

Du har en jevn utvikling gjennom låten, men du spiller i hovedsak på å legge på flere harmonier. Bassgangen og temaet er stortsett likt, dette ville jeg jobbet noe med.