Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 12258
Jeg har blitt invitert på fest ikveld, men bruker vival 5 mg til vanlig.
Er det farlig å blande 5-10 mg vival med alkohol?
Bare drikk med måte. Man blir fort full av 4-5 pils og 1-2 vivaler.

Direkte farlig er det ikke, men blackout'en kommer mye fortere enn om du bare hadde drukket alkohol.
Aha, skjønner. Da tror jeg at jeg dropper alkoholen idag Tar ikke sjansen når jeg ikke er så flink til å slutte å drikke mens "leken er god". Men takk for svar!
Den tiden jeg var på fylla så brukte jeg alltid 10mg før jeg bynte å drikke, var som promillen fikk dobbel effekt. Valium/Diazepam er desidert den beste benzoen å kombinere med alkohol uten å bli helt på kjøret.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Den tiden jeg var på fylla så brukte jeg alltid 10mg før jeg bynte å drikke, var som promillen fikk dobbel effekt. Valium/Diazepam er desidert den beste benzoen å kombinere med alkohol uten å bli helt på kjøret.
Vis hele sitatet...
Rivotril er også et godt alternativ hvis man skal kombinere alkohol og benzodiapiner, men ikke alle forstår at 0.5mg klonazepam tilsvarer 10mg diazepam.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Den tiden jeg var på fylla så brukte jeg alltid 10mg før jeg bynte å drikke, var som promillen fikk dobbel effekt. Valium/Diazepam er desidert den beste benzoen å kombinere med alkohol uten å bli helt på kjøret.
Vis hele sitatet...
Hmm... Så 10 mg vival kan "trygt" kombineres med en flaske absolut vodka(7 dl)?
Det frister ikke med en blackout hehe.
Sitat av jente2610 Vis innlegg
Hmm... Så 10 mg vival kan "trygt" kombineres med en flaske absolut vodka(7 dl)?
Det frister ikke med en blackout hehe.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg kan ikke gå ut med å si det er trygt, 7dl vodka er veldig mye (hvertfall for meg).
10mg diazepam og 6-9 halvlitere var nok til å få meg støggfull
Sist endret av Skyfx; 6. oktober 2012 kl. 18:35.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Vel, jeg kan ikke gå ut med å si det er trygt, 7dl vodka er veldig mye (hvertfall for meg).
10mg diazepam og 6-9 halvlitere var nok til å få meg støggfull
Vis hele sitatet...
Hehehe... Er det jeg vanligvis drikker, men jeg kan jo til nød prøve å begrense meg litt...

Men får vel prøve hjemme, før jeg prøver den kombinasjonen ute i all offentlighet
Rivotril er også et godt alternativ hvis man skal kombinere alkohol og benzodiapiner, men ikke alle forstår at 0.5mg klonazepam tilsvarer 10mg diazepam.

Dette er feil. 2mg klonazepam tilsvarer 10mg diazepam.
Sitat av Henyg04 Vis innlegg
Rivotril er også et godt alternativ hvis man skal kombinere alkohol og benzodiapiner, men ikke alle forstår at 0.5mg klonazepam tilsvarer 10mg diazepam.

Dette er feil. 2mg klonazepam tilsvarer 10mg diazepam.
Vis hele sitatet...
Da var det veldig rart at jeg ikke kjente noe av 40mg diazepam når jeg gikk fast på 2mg klonazepam om dagen.
Sist endret av Deadwood; 6. oktober 2012 kl. 19:03.
Sitat av Henyg04 Vis innlegg
Rivotril er også et godt alternativ hvis man skal kombinere alkohol og benzodiapiner, men ikke alle forstår at 0.5mg klonazepam tilsvarer 10mg diazepam.

Dette er feil. 2mg klonazepam tilsvarer 10mg diazepam.
Vis hele sitatet...
http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Etter inntatt vival gir rødvin ingen god virk, egentlig null virk er plagsomt klar i hodet, og ikke den vanlige roe og ikke den vanlige trettheten. Tror Sobril er bedre, fikk drt på sykehuset. Ellers wr nok rødvin alene best, men ikke om man har møter man må fjennom på dagtid ellers er vin bedre enn vokdka l du vil styre rusen litt, jeg kjørte sterke drikker i mange år, men vin gir bedre rom 0