Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 13419
Hei, lurer på om det faktisk fins metoder på å få amfen\methamfen renere på. Snakker da om når man får speed som er bøffet ut.

Akkurat som cocain, der kan man f.eks lage crack ut av utbøffet cola.


Jeg skyter speeden å jeg koker alltid speeden sammen med vann, jeg føler hvartfall at jeg får kokt vekk endel bøff slik. Men om det virkelig er slik er en annen sak.
Vet hvartfall at man ikke koker vekk speed når man koker.


Skulle gjerne likt å visst om det fantes metoder for å gjøre pulveret renere, å få vekk bøffet fra speed pulveret..
ArbeidsledigProletar
Om det hadde eksistert en praktisk og sikker måte å gjøre dette på, tror du ikke denne metoden ville vært viden kjent og mye brukt?

Praktisk som i: Det kan jo være bøffa ut med hva som helst, kanskje over flere ledd med forskjellig bøff.... Så nei, det finnes ingen spesifikk måte å gjøre det på.
Aceton-vask kan vel anvendes avhengig av hva det er utbøffet med?

Ellers er det ofte det blir gjort en slurvete jobb når det kommer til selve utblandingen, i så fall er det bare å pille ut harde klumper fra blandingen. Ved å knipse på en papptallerken e.l kan du skille ut langt mindre klumper. Denne teknikken funker veldig godt for tørre bøffestoffer som ikke fester seg til amfetaminen (f.eks vil det fungere langt bedre på en kreatinblanding enn en laktoseblanding).

Det finnes alt i alt utallige metoder å gjøre dette på, men utover simple teknikker slik jeg nevner over kan det fort bli ganske krevende og avhengig av at du vet noe om hvilken stoffer du har med å gjøre. Finnes step-by-step guides til rensing på større internasjonale forum.
Sist endret av Tøffetom; 18. juni 2012 kl. 00:14.
Som Tøffetom sier så er aceton vask en relativt velkjent metode for rensing av amfetamin. Amfetamin løser seg ikke i aceton, men det gjør en del av stoffene som amfetamin ofte blandes ut med. Etter vask vil du da forhåpentligvis sitte igjen med amfetamin uten "bøffet". Men man har ingen garanti da pepper ofte blir blandet ut med stoffer som heller ikke løses i aceton, og da er man jo like lang.

Selvom koking kanskje har en "rensende" effekt så ville jeg være forsiktig da du kanskje risikerer å få i deg blandingstoffer som ellers ville ligget igjen som slam etter filtrering. Det som ikke løser seg i lunkent vann er tross alt ikke amfetamin og heller ikke noe man bør sette i åra..

http://www.youtube.com/watch?v=6L3ZBeD64iE
Trådstarter
37 2
Takk til dere begge for svarene.


Synd jeg ikke kan tysk, men så ut som at det var veldig lett metode. Bare å finne en kompis som kan tysk nå!

Aceton har jeg aldri vært borti, vet heller ikke hva det er. Hvor får man kjøpt det, å fins det noen aceton typer masn skal holde seg unna?

Har du en plass og ett navn på hvor og hvilket merke aceton jeg burde kjøpe?


Må nesten legge til ; Den metoden du viste meg på Youtube virket utrolig effektiv, har STOR tro på at jeg vil få mye bedre amf etter jeg tester denne metoden! Så tusen takk for hjelpen!! ;-)
Sist endret av Amfysti; 18. juni 2012 kl. 16:20.
Aceton kjøper du hos fargehandler eller på apotek. Legg den i fryseren ett par timer før du setter igang


Rense amfetamin:

1) 2g amf, ned i et metal glas/krus.

2) Ha 40ml(20ml per gram) kald acetone i glasset. Rør rundt og la stå ca 10 min.

3) Hele løsningen filtreres gjennom et (eller eventuelt 2 stk) kaffe filter. Amfetaminen blir liggende i filteret som en hvit guffe.

4) La amfetaminen tørke. Ikke skrap amfen av filteret da risikerer du å få med papirpartikler. Når det er tørt knipser du bare forsiktig på filteret og restene faller av.
Trådstarter
37 2
Bare for å være 110% sikker så spør jeg om noe jeg vet svaret på, men bedre å være 110% sikker enn å ha en liten tvil


Jeg blander aceton sammen med amfen, og rører og heller dette oppi kaffefilter, ikke sant.?` (hehe - regner med det, men føler for å være helt siker her ).

[quote=Amfysti;2613747].

Leste gjennom litt fort, skjønner nå at amfen og acetonen skal sammen før det når filteret .. (hehe, litt kjapp på avtrekkeren.)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
37 2
Har kjøpt aceton å skal prøve på den oppskriften får å få vekk bøffet i amfen...

Syns det er litt skummelt å blande amfen i aceton, hehe. Å lurer på om aceton er aceton eller om det fins aceton jeg burde holde meg unna?

Har kjøpt en grønn plast"flaske" på fargehandelen der den heter Kemytyl Aceton. Er den good to go når det gjelder å vaske vekk bøffet fra amfen min?
Unlicensed Surgeon
Det er et løsningsmiddel så er ikke anbefalt å drikke av flaska, og ja Aceton er Aceton.

Jeg kan ikke svare deg 100% sikkert da jeg ikke har testet selv men utifra hva andre har sagt i tråden ville jeg sagt at du var good to go.

Sifra hva resultatet blir da
Trådstarter
37 2
Hehe, skal absolutt ikke drikke fra flaska.
Smakte på amfen først nå, tror faen ikke det er mer enn 20-25% renhetsgrad i den. Sitter bare med 2g så da blir det under 0.4g siden noe av amfen vil være i filteret etter jeg har knipset vekk mesteparten. (regner jeg med...har ikke gjort dette før)

Så tror jeg venter til i morgen da jeg går til en annen som er interessert i nå selge meg noe godt, fremfor dette jævla pisset jeg fikk idag!

Kommer med oppdatering i morgen når jeg har handlet noe godt noe med høyere renhetsgrad. (Er jo greit at det blir igjen noe i filteret).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
37 2
Jeg vasket amfen i aceton, glemte bare å skrive inn hvordan det gikk.

Jeg puttet 2g amf oppi aceton, lot det stå i nesten 15min. Jeg fikk bort 0.5g av 2g amf.

Amfen ble mye renere å skyte, fikk vekk gulfargen i speeden.
Men den såkalte speeden jeg hadde var av utrolig dårlig kvalitet i utgangspunktet, så skal bli mer morro neste gang jeg har noe god speed å teste denne metoden ut i.

Tipper den satans dritt speeden holdt 20%

* MEN kommer til å fortsette å vaske speeden min fast i acetone fremover, det var ganske moro å se hvor hvit og "ren" den fremstod som etter vaskingen i aceton!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
37 2
Noen som vet hvorfor man burde ha acetonen i fryseren først? Er det for å forhidre bismak på speeden?
Sitat av Amfysti Vis innlegg
Noen som vet hvorfor man burde ha acetonen i fryseren først? Er det for å forhidre bismak på speeden?
Vis hele sitatet...
Det er sikkert fordi det skal ta lengre tid for acetonet fordampet bort. Er ikke en nødvendighet, men jeg ville gjort det på denne måten.
jeg tror aceton endrer egenskaper når det er kaldt, hvis du bruker aceton på weed vil ikke "waxen" løses opp like fort mens thc løser seg etter 2-3sekunder. Hvis du heller ut acetonen etter 10-15 sekunder ca med kaldt aceton får du mye finere oil enn med romtemperatur.
Sitat av Amfysti Vis innlegg
Hehe, skal absolutt ikke drikke fra flaska.
Smakte på amfen først nå, tror faen ikke det er mer enn 20-25% renhetsgrad i den. Sitter bare med 2g så da blir det under 0.4g siden noe av amfen vil være i filteret etter jeg har knipset vekk mesteparten. (regner jeg med...har ikke gjort dette før)

Så tror jeg venter til i morgen da jeg går til en annen som er interessert i nå selge meg noe godt, fremfor dette jævla pisset jeg fikk idag!

Kommer med oppdatering i morgen når jeg har handlet noe godt noe med høyere renhetsgrad. (Er jo greit at det blir igjen noe i filteret).
Vis hele sitatet...
Om du handler i gramvis på gaten skal du ha flaks for å få noe med mer enn 30% renhetsgrad. Hugs å ta små doser av ren amfetamin, ellers vil du bare bli stein. Mest sansynlig vil nok ikke ren amfetamin leve opp til dine forventninger, hvertfall ikke om du er en fest-bruker, da de fleste faktisk klager på ren amfetamin..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Aceton inneholder vann, så noe vil forsvinne dessverre.
Kokain feks, er ekstremt løselig i vann.
1800-2500 mg per ml

Amfetamin
50–100 mg/mL, som dere da sikkert skjønner, så holder det ikke med 99% ren aceton.
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som har ingredienser / oppskrift på og lage meth og amf???
Også på leit etter oppskrift på ghb
Man får kjøpt anhydrous acetone på apoteket. Dvs acetone uten vann. Anbefaler også å vaske speeden med et par dråper alkohol etterpå om du skal skyte den, så får du bort evnt aceton rester som ikke fordampet fra batchen.
obs: ikke bruk for mye akohol da amfetamin er svært løselig i alkohol.
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av LolitaMli123 Vis innlegg
Noen som har ingredienser / oppskrift på og lage meth og amf???
Også på leit etter oppskrift på ghb
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har nok mellom ørene til å google deg til det svaret så kommer du ikke til å få til syntesen uansett.

GHB er hakket enklere da du kun trenger GBL og litt annet fanteri for å få det til, men det er fortsatt ikke så lett å få tak i det du trenger uansett, da ville alle dealere hatt Na-GHB på hvert hjørne.

Enkleste måten å produsere noe som iallefall inneholder noe GHB er å brygge det ved hjelp av et salt som heter MSG, oppskrift her
Du må aldri koke speeden. Amfetamin er veldig vannløselig, så når du koker får du buffet i blodet i stedet for at det bare ligger igjen med bomullen...!
Sitat av LolitaMli123 Vis innlegg
Noen som har ingredienser / oppskrift på og lage meth og amf???
Også på leit etter oppskrift på ghb
Vis hele sitatet...
Rhodium arkivene på erowid er en god plass å starte.
https://www.erowid.org/archive/rhodium/

Men lykke til å få tak i de kjemikaliene du trenger.