Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 11526
Hvilken av disse er best og ruse seg på? Stilnoct eller Zopiklon? Jeg vet Stilnoct rusen ikke var noe for meg. Helt borte vekk, og ikke kunne stå på bena. Men er Zopiklon noe bedre? Og tar den bort angst som noen sier? Verdt og prøvd?
Begge preparatene er Z-hypnotikum, hvis du ikke likte å ruse deg på Stilnoct burde du kansje vurdere andre ting.
Imovane syntes jeg er litt mildere i forhold til Stilnoct når det kommer til å bli totalt "ape" visuelt, ihvertfall de gangene jeg har prøvd dem, den gir også en metallsmak som varer en god stund.

Verdt å prøve spør du, ser ikke slik ut, prøv heller å sov på dem hvis du sover dårlig.
Stilnoct, uten tvil, delirium og "visuals" hvor du prater med folk som ikke eksisterer og skal se på ansiktet dems forsvinner er stilig, typ skummle folk(og unger som klatrer i taket, faen ta filmen trainspotting, så den når jeg hadde spist masse stilnoct, husker det skjedde i "virkeligheten" også, men uansett.
Sist endret av Bundy; 10. februar 2011 kl. 18:09.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Hvilken av disse er best og ruse seg på? Stilnoct eller Zopiklon? Jeg vet Stilnoct rusen ikke var noe for meg. Helt borte vekk, og ikke kunne stå på bena. Men er Zopiklon noe bedre? Og tar den bort angst som noen sier? Verdt og prøvd?
Vis hele sitatet...
zopiclone er som mange sier her inne et av de sterkeste midlene tro det eller ei,sett i forhold til de sterkeste benzoene

Jeg syntes zop er bedre,kjenner ingenting av stil

ja den tar angsten i høyeste grad,jeg er et godt eks,den tar angst som noe annet benzo om ikke bedre!Den er bedre mot angst en den sterkeste sobrilen!

behandle den med respekt og ikke ta for mye

det er en annen tråd tidl her om dette hvor en fyr sverger han bare blir sløv av hyppere og alkohol men hadde danset naken på bardisken med zopiclone så take care
Sist endret av murmade; 10. februar 2011 kl. 18:13.
Såklart, men selve rusen er deiligere på stilnoct, der kan man faktisk huske glimt og klipp.(meg)
Sist endret av Bundy; 10. februar 2011 kl. 18:16.
Min erfaring Stilnoct+alkohol, hallusinogen og sløvende effekt. Imovane+Alkohol, blackout. Jeg har etter en sånn trip noen ganger funnet helt syke ting jeg har skrevet på nettet uten å vite det, fullstendig usammenhengende og bærer preg av psykose eller noe sånt. Stilnoct rusen fader på en måte på meg før jeg sovner. De to medikamentene aleine, jeg synes ikke jeg blir så rusa av de. Ikke sløv heller. I alle fall ikke i legeforeskrevne doser. Så jeg tror dette er mye en smakssak. Personlig mener jeg den desidert beste angstkilleren er morfinpreparater og lignende.
haha her var`n vettu:

-Skjønner hva du mener, men for min del kicker imovane mye mer enn rohypnol. Tok 4 doble (roche 2) sist jeg var på byen. Drakk 4 øl ved siden av. Kan ikke påstå jeg kjente all verdens. Var selvfølgelig litt susete i hodet og treg, men ikke i nærheten av å gulve. Hadde jeg tatt fire 7.5mg imovane med fire halvlitere, ville jeg sannsynligvis slått ned tilfeldige personer og danset naken på bardisken.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=173795

hahaha sier sitt

imovane krever REZPEKT!!!:*)
Sist endret av murmade; 10. februar 2011 kl. 19:19.
zopiclone funker godt mot angsten viss du tar dem med ro rundt huet.. gjerne med en film og en kopp te om du klarer d =)
Trådstarter
Jeg tok to Zopiklon igår kveld, for jeg var litt utrolig. Og det gav meg en helt utrolig brA følelse. Alle spenningeri forsvant osv. Men den er ikke så god og sove på, synes jeg. Der er nok Stilnoct bedre. Men for euforien sin del var Zopiklon best. Blir det sånn hver gang, eller må jeg øke dosené? Easy nemlig bare 30 tabletter som skal vare i to måneder. Og de måtte jeg kjempe hardt for å få. Så det gjelder og ta godt vare på det.

Edit: skal selvfølgelig være. Jeg får 30 Zopiklon.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Jeg tok to Zopiklon igår kveld, for jeg var litt utrolig. Og det gav meg en helt utrolig brA følelse. Alle spenningeri forsvant osv. Men den er ikke så god og sove på, synes jeg. Der er nok Stilnoct bedre. Men for euforien sin del var Zopiklon best. Blir det sånn hver gang, eller må jeg øke dosené? Easy nemlig bare 30 tabletter som skal vare i to måneder. Og de måtte jeg kjempe hardt for å få. Så det gjelder og ta godt vare på det.

Edit: skal selvfølgelig være. Jeg får 30 Zopiklon.
Vis hele sitatet...
helt enig,jeg har prøvd stil kun en gang så..

blir sånn hver gang,når det gjelder den sovemessige biten må det økes litt etterhvert,jeg har brukt det nesten hver dag i to år å får fremdeles den samme effekten,i motsettning til andre benzodiapiner virker det som dette stoffet holder seg i en helt annen grad

ja den er konge mot nerver

bruker du det ofte forsvinner også den eneste bivirkningen,den smaken du kan få i kjeften,jeg kjenner ingenting til det lenger så jeg har det veldig bra med zopiclone

det er også langt langt lettere å få av legen
Sist endret av murmade; 11. februar 2011 kl. 07:15.
Trådstarter
Jeg får heldigvis ikke noe bitter smak av den. Er så rart alle her inne klager over smaken på Zopiklon, når det står i felleskatalogen at det er bare rundt 4 prosent som får det.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Jeg får heldigvis ikke noe bitter smak av den. Er så rart alle her inne klager over smaken på Zopiklon, når det står i felleskatalogen at det er bare rundt 4 prosent som får det.
Vis hele sitatet...
Ja det er jo litt rart,har aldri vært nevneverdig plagsom for meg og nå er det helt borte hvertfall,er generelt mye høylytt klaging på nesten alle piller her..langt langt over alle advarsler og opplysninger som skrives på felleskatalogen og helseinformasjon på nett, så man kan jo begynne å undre seg litt noen ganger hva folk som sitter her..
Sist endret av murmade; 11. februar 2011 kl. 09:28.
Trådstarter
Ja, det kan du si jeg tok nettopp 4 Zopiklon. Uff, lett å bli avhengig av dette her. Den deilige følelsen. Kjenner du det slik du også, murmade? Men du får i allefall nok til å kunne bruke det på dagtid. Lucky You
Du får ikke noe god rusopplevelse på noen av de preparatene. Stilnoct gir hallusinasjoner ved støre doser og drikker du alkohol ved siden av blir det bare værre. Men det skal lite til før du våkner opp neste morgen og kan ha gjort veldig mye rart som du ikke husker noen ting av aldri vil huske. Er du heldig våkner du i uopplagt hjemme et sted, er du uheldig våkner du på en skitten offentlig do et eller annet sted eller noe i den duren.

Man blir ikke like lett i hodet av Stilnoct som man der i mot blir på Imovane, det er vel det eneste morsomme med preparatet. At hodet blir til en stor ballong som du kan kaste rundt på. Men du har lett for bli helt kake i beina og snøvle som en skadeskutt gris også. Og hukommelstap varer over mye lengre tid med Imovane særlig om du fikk i deg store doser og alkohol samtidig. Og du kan gå rundt med dårlig memorering og hukommelse i flere dager (såkalt antergrad amnesi).
Sitat av Bellami Vis innlegg
Ja, det kan du si jeg tok nettopp 4 Zopiklon. Uff, lett å bli avhengig av dette her. Den deilige følelsen. Kjenner du det slik du også, murmade? Men du får i allefall nok til å kunne bruke det på dagtid. Lucky You
Vis hele sitatet...
Det er litt mye syntes nå jeg da,jeg har kun tatt 4 en gang og det var for å klare å få sove når jeg måtte,og da satt det i dagen etter,følte meg helt elendig,første og eneste hangovern jeg har hatt,jeg stoppet v to på dagtid,har fått alkohol-full-eufori rusfølelse to stk ja,det er såpass at jeg ikke tør å gjøre det igjen blandt folk

Jeg er avhengi av nervepredende hver dag uansett jeg så,men nei,jeg er ikke avhengi av noen rusfølelse,gjør ikke dette for moro skyld og bruker kun en stk v inntak

har merket småsnøvligen ja,kjenner meg igjen der og hukommelsetap er også noe som følger med,dette gir seg mer og mer ettersom kroppen vennes til medikamentet riktignok
Sist endret av murmade; 11. februar 2011 kl. 12:13.
Trådstarter
Føler meg helt fin nå jeg, etter å ha tatt 4 stk. Ikke noe trett eller noe, bare rolig og avbalansert.
Stilnoct om du vil ha en mer intens rus med mulige halliser, men går fortere ut av kroppen enn zop.
Zopiclone om du vil ha en chill rus, lignende en blanding av brisen og benzo.
Jeg får ikke noe metallsmak av zopiclone. Og skjelden jeg får halliser av stilnoct. Men stilnoct sovner jeg best på. Zopiclone er så enkelt å holde seg våken på, eller man blir ikke trøtt, det er som å ta et potent benzo for meg.
Siden Zopiclone er et innsovningsmiddel lurer jeg på hvorfor man ikke bare sovner av det? Blir man mer våken av å ta mer enn 7,5mg som er anbefalt dose av legen kanskje? Og er det noe jeg kan blande det med for å få en kul rus (har skjønt at alkohol ikke er så lurt)?
Metallic, det har jeg også lurt på.

For sist jeg hadde Imovane, fikk jeg 100 stk 7,5 mg piller. Og de holdt i 3 uker...
Og jeg brukte dem KUN til å få sove!
Men jeg sovnet jo ikke av bare en eller to.
Enkelte netter kom jeg opp i 20 piller...Ikke alle på en gang da, men jeg sto jo opp flere ganger i løpet av natten fordi jeg ikke sovnet, og heiv innpå flere.

Så Imovane var bare suketter for meg.

Kanskje toleransen aldri forsvinner, selv om det flere år siden jeg kutta ut benzo?

They don't make sleeping pills like they used to...
Sitat av Metallic Vis innlegg
Siden Zopiclone er et innsovningsmiddel lurer jeg på hvorfor man ikke bare sovner av det? Blir man mer våken av å ta mer enn 7,5mg som er anbefalt dose av legen kanskje? Og er det noe jeg kan blande det med for å få en kul rus (har skjønt at alkohol ikke er så lurt)?
Vis hele sitatet...
det er som legen min sier,det er ikke noe benzodiapin som er FOR søvn og noen som er FOR noe annet bestemt,det går på samme type virkning også må man finne sin ting til det rette,MYE som virker både som innsovnings og du kan være like våken og nerve-fri med det også..sånn er rivo og imovane for meg,flunnipam er helt ubrukelig mot søvn for meg btw

blir ikke mer våken til mer man tar,man blir mer ustabil,og "full"snøvlete m.m avhenger av alt og deg selv hvrodan du blir
Er det kanskje jeg kan si ti legen for å få tak noe som blandet med vival og zopiclone ville gitt en fin rus? Eller ville det gjort susen å øke dosene (altså ta flere piller) bare? Takker for svar - hilsen en som prøver å lese seg opp før jeg kommer med spørsmål tusen andre steder i forumet har svar på.
Zopiclone er vel av typen som vil gi deg en forsterket følelsessans. Du oppfatter det du tenker på en litt anderledes måte, men du blir jo sløv, det er jo et innsovningsmiddel. Men du er din egen herre, så alt du gjør, er bare et resultat av det du har tenkt, akkurat der og da, sånn som at noen bare tryner litt å går naken på bardisken etter noen halvlitre i tillegg. Selv blir jeg totalt følelsesmessig frisbee i huet, men smerteterskelen bare raser sammen, så det kombinert med at hver minste tanke som suser forbi i det øyeblikket blir 3 ganger mer tenkt over, er historien bak hvordan jeg fikk hull i nesa og en svær pakke i posten fra en eller anna nettbutikk 3 dager senere, som ble betalt med ei ukes lønn og hukommelsen.
mister smerteterskelen sier du,så du ville tålt juling på byen og slikt med dette eller hva mener du

ekke amf kjent for akkuratt dette?

Sitat av Metallic Vis innlegg
Er det kanskje jeg kan si ti legen for å få tak noe som blandet med vival og zopiclone ville gitt en fin rus?.
Vis hele sitatet...
jeg skjønner ikke setningen,selv om ikke jeg skal være noen til å klage på å skrive riktig da jeg er påvirket 70% av all tid jeg skriver her..og ser siden hvor mange ord som mangler ect,hehe:^)

zopiclone gir rus ja

jeg bruker rivotril(10 ganger sterkere enn vival) og zopiclone
Sist endret av murmade; 14. februar 2011 kl. 18:27.
Tror ikke noen kan uttale seg så mye her. Alle reagerer forskjellig her som du ser! Tingen er at du må prøve og feile, se hva som passer DEG, ikke hva vi andre sier. Siden enten blir du stein, eller beruset, eller sovner, eller får blackout.

Prøv deg fram. Amén
På sykehuset fikk jeg en cocktail av Imovane, Nozinan og Sobril for å kunne sove. Nozinanen gjorde meg sløv som F, så den seponerte jeg, men Imovanen og Sobrilen gjorde at jeg sov godt og drømte masse rare drømmer. Har ikke seponert de enda, så jeg har noen uker til med artige drømmer.

For å svare på trådstarter sitt spørsmål så foretrekker jeg Stilnoct, hovedsakelig fordi den ikke gir meg den vonde smaken i munnen dagen etter. Jeg bruker ikke disse medisinene til å ruse meg på, men jeg synes at Stilnoct er mer effektiv enn det Imovane er også
Sitat av Bellami Vis innlegg
Hvilken av disse er best og ruse seg på? Stilnoct eller Zopiklon? Jeg vet Stilnoct rusen ikke var noe for meg. Helt borte vekk, og ikke kunne stå på bena. Men er Zopiklon noe bedre? Og tar den bort angst som noen sier? Verdt og prøvd?
Vis hele sitatet...
Stilnoct er jo bare dritt! Funker kun om du comber med alko og da blir du helt gal og blacker.

Zopiklone er utvilsomt best å chille på.
Sitat av offjerk Vis innlegg
Stilnoct er jo bare dritt!.
Vis hele sitatet...
Sånn er det for meg også

Sitat av Neocon Vis innlegg
På sykehuset fikk jeg en cocktail av Imovane, Nozinan og Sobril for å kunne sove. Nozinanen gjorde meg sløv som F, så den seponerte jeg, men Imovanen og Sobrilen gjorde at jeg sov godt og drømte masse rare drømmer. Har ikke seponert de enda, så jeg har noen uker til med artige drømmer..
Vis hele sitatet...
Det jeg har merket meg som har brukt imovane lenge mot søvn er at du "glemmer"at du sover for å si det sånn,den er kjent for å føre med seg hukommelsetap så natta går fort mao,fordi du husker knapt at du har sovi,sånn føler jeg det,det er jo au logisk når det er kjent at amnesi er en kjent bivirkning zop har

Sobril virker ikke mot søvn for fem øre,har du nerver kan det hjelpe godt mot det og depresjoner,det var nok imovanen du sov på,jeg har prøvd sterke sobril i desperasjon mot søvn før jeg fikk zop,sobril er våken-tilstand medikament

mulig du kan bli litt døsig aller første gang du tester det
▼ ... over en måned senere ... ▼
Merker man noe effekt av 2 Zopiclone om man aldri har tatt de før? Og hvor lang tid tar det før effekten kommer?
tenkte å ta en sovepille idag (ødelagt døgnrytme) og vil ikke ta for mye av den
Sitat av Frontex Vis innlegg
Merker man noe effekt av 2 Zopiclone om man aldri har tatt de før? Og hvor lang tid tar det før effekten kommer?
tenkte å ta en sovepille idag (ødelagt døgnrytme) og vil ikke ta for mye av den
Vis hele sitatet...
Om du aldri har tatt slike medikamenter før så sovner du rimelig bra inn av bare én pille.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Om du aldri har tatt slike medikamenter før så sovner du rimelig bra inn av bare én pille.
Vis hele sitatet...
Eller du er våken og beruset som jeg var første gang, men det var på dagtid i forbannelse, så jeg ville bare sove og trodde jeg automatisk ville sovne siden det sto sovepiller på eska.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Dilosets Vis innlegg
Metallic, det har jeg også lurt på.

For sist jeg hadde Imovane, fikk jeg 100 stk 7,5 mg piller. Og de holdt i 3 uker...
Og jeg brukte dem KUN til å få sove!
Men jeg sovnet jo ikke av bare en eller to.
Enkelte netter kom jeg opp i 20 piller...Ikke alle på en gang da, men jeg sto jo opp flere ganger i løpet av natten fordi jeg ikke sovnet, og heiv innpå flere.

Så Imovane var bare suketter for meg.

Kanskje toleransen aldri forsvinner, selv om det flere år siden jeg kutta ut benzo?

They don't make sleeping pills like they used to...
Vis hele sitatet...

Jeg slet noe med søvnproblemer rundt nyttår.
En typisk natt var at jeg la meg klokka 1, sovnet klokka 5-7 og våknet igjen rundt 10.
Fikk utskrevet 30stk Zopiclone 5mg av legen og de gjør at jeg nå sover som en unge.
våkner ikke lengre på nettene og sover fint 8-10 timer hver natt.

Tar ca 2-3 i uken. Kun en tablett de kveldene jeg tar dem. Har aldri opplevd å ikke få sove på dem. Virker ikke som tolleransen min har steget heller. Har brukt dem i 4 måneder nå, ganske gjevnt.

Virker som du har en helt ekstrem høy tolleranse, trolig pga benzo forbruket ditt tidligere?
Sist endret av Bombasa; 29. mars 2011 kl. 20:44.
▼ ... over en måned senere ... ▼
fikk ei pakke med zopiclone idag.. får det for søvn og får vival for stress og angst..
har endel erfaring med benzoer.. men zopiklonen er jeg noe usikker på.. det ryktes litt at en kan bli litt våken på dette...? er det samme som på rypper og sånn?, at når du kombinerer med koffein og pils så blir en det
akkurat tatt 3 stk. 5 mg. og åpna meg ei pils.. så får vi se da..
har tidligere opplevd hallisser på zopiclone, men da til anbefalt dosering... skkygger som begeger seg i skumring og sånn.. men kansje dette har en sammengeng ned lsd og fleinturer for mange år siden,....
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av conanIV Vis innlegg
men zopiklonen er jeg noe usikker på.. det ryktes litt at en kan bli litt våken på dette...?
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt stikk motsatt? Det er jo en innsovningsmedisin. Man blir ikke trott av den, direkte, men man sovner pokker sa fort om man tar en tablett.

Tror ikke det hadde blitt solgt som innsovningsmedisin om man ble vaken av dem.

Sitat av conanIV Vis innlegg
har tidligere opplevd hallisser på zopiclone, men da til anbefalt dosering... skkygger som begeger seg i skumring og sånn.. men kansje dette har en sammengeng ned lsd og fleinturer for mange år siden,....
Vis hele sitatet...
Skygger som beveger i skumringen er det veldig mange som opplever pa Zopiclone. Jeg har tilogmed opplevd det uten Zopiclone tilstedet. Er man trott nok sa spiller hjernen ofte noen puss. Zopiclonen bare forsterker synsbedragene et par hakk opp vil jeg tro.
Tror ikke fleinturene dine har mye a si.
Sist endret av Bombasa; 1. mai 2011 kl. 01:31.
Jeg fikk fremdeles Psykoser selv om jeg gikk på Zyprexa, så etter siste innleggelse, fikk jeg anti-psykotisk medisn depotsprøyte annen hver uke, og har har ikke hatt en psykose på to og et halvt år. Deilig! :-)
Sist endret av solomon; 1. mai 2011 kl. 02:55.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
, den gir også en metallsmak som varer en god stund.
Vis hele sitatet...
Funker med sitron får å få vækk smaken
Eller drikk det med appelsinjuice, funker hest.
eller grapefruktjuice, det skal potensere effekten av mange "benzoer"