Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 785
Hei!

Usikker på hvor dette bør postes, men siden det gjelder et hardware komponent så prøver jeg her.

Tingen er den at jeg har funnet frem ratt og pedaler igjen for å teste med et bilspill på pc. Før har rattet funket helt ypperlig og ikke hatt problemer. Når jeg putter i AC adapteret og USB'en, så kommer det opp at windows installerer drivere etc, men selve rattet blir det ikke noe liv i. Før har det alltid hvert slik at når jeg koblet det til, så ble det grønt lys på selve rattet og det var slik at om jeg dreiet rattet feks mot venstre, så gikk det automatisk tilbake til senterposisjon. Nå er det hverken lys eller noen form for liv i rattet.
Tidligere har jeg ikke lastet ned softwaren til logitech som ligger på nett, uten problemer med rattet, så antar det ikke kan være det som er feilen.

Produktlink: http://www.logitech.com/en-gb/suppor...osid=14&bit=64

Vet noen hva dette kan skyldes?

Selv har jeg tenkt at feks det er driverconflicts på pcen eller noe i software form som gjør det, fordi AC adapteret fungerer med andre ting som høyttalere etc. Rattet funker i spillet, men tilbakestilling til senter funksjonen er helt borte, så USB'en funker.

Dette er et irriterende problem, så alle svar mottas med takk!
Sist endret av TristSaus; 18. august 2013 kl. 20:08.
Hadde noe av de samme problemene med mitt G27, og det fiksa jeg fint med å laste ned software manuelt (Logitech Gaming Software).
Trådstarter
80 2
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Hadde noe av de samme problemene med mitt G27, og det fiksa jeg fint med å laste ned software manuelt (Logitech Gaming Software).
Vis hele sitatet...
Fikk du fiksa at det ikke var liv i rattet ved å laste ned softwaren?
Sitat av TristSaus Vis innlegg
Fikk du fiksa at det ikke var liv i rattet ved å laste ned softwaren?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg ikke husker helt feil så gjorde jeg det ja Uansett skader det jo ikke å prøve
Trådstarter
80 2
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Hvis jeg ikke husker helt feil så gjorde jeg det ja Uansett skader det jo ikke å prøve
Vis hele sitatet...
Har lastet det ned, men det funker ikke... Men det kan faktisk "skade" å laste det ned, fordi det er umulig å få bort etterpå har jeg erfart tidligere :P
Sitat av TristSaus Vis innlegg
Har lastet det ned, men det funker ikke... Men det kan faktisk "skade" å laste det ned, fordi det er umulig å få bort etterpå har jeg erfart tidligere :P
Vis hele sitatet...
Hmm, da vet jeg dessverre ikke :/