Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 10748
Hei, alle sammen! Jeg har lest gjennom så og si samtlige artikler angående amfetamin her inne, i tillegg til å gjøre en haug med google-søk på symptomer og mulige svar. Jeg har ikke funnet noen post som svarer på mitt tilfelle, og jeg håper inderlig jeg kan få noen gode innspill herfra.

Natt til søndag (01.00), begynte jeg og kompisen min å sniffe amfetamin. Jeg har kun prøvd det 3-4 ganger tidligere, og det er kanskje et år siden sist. I tillegg til at jeg har prøvd ritalin/concerta noen få ganger også, med stort mellomrom der også. Det skal tilføyes at jeg ikke har brukt stoffet over flere dager heller, slik ofte vanlige speedere gjør.

For at dealeren skulle gidde å treffe oss måtte vi kjøpe mye mer enn vi hadde planlagt (vi ville bare ha 2 gram), dette vil si mer enn nok til å dø av. Dette resulterte i at vi ikke tenkte over hvor mye vi sniffet eller droppet, og vi hadde heller ikke vekt. Droppet 3 ganger (hver dose betraktelig mye mer enn jeg har sett andre gjøre når de har en ener eller toer), og sniffet svære linjer på ca 250 mg+. Dette gjorde vi over 21-22 timer.

Formen var kjempegod og vi hadde tytekick hele tiden, og alt var dødsfett. Vi drakk vann hele tiden, flere glass i halvtimen, men spiste kun 2 skiver og senere 150 gram biff på denne tiden.

Det var da vi skulle til å sniffe en runde til at vi fikk panikk, for jeg delte da opp 4 av de linjene jeg hadde beregnet vi skulle ta, og satt da igjen med 8 linjer som var unormalt stor i forhold til hva som er vanlig. Vi tenkte da gjennom hvor mye vi egentlig hadde brukt, og estimerte det til 2,5-3 gram hver (ikke en overdrivelse). Kompisen min har kun prøvd 0,2 gram for ca et år siden, og som jeg nevnte har jeg bare prøvd 3-4 ganger for et år+ siden, uten å gjøre det mer enn en dag.

Vi fikk helt noia da vi gikk inn på nettet og googlet hva som skulle til for å ta overdose, da vi garantert hadde sniffet og droppet MYE mer enn hva som er vanlig for selv en som driver med dette på regular basis. Dette var 30 min etter vi hadde droppet en god dose, og vi hadde nettopp sniffet to gode linjer hver.

DET ER DETTE JEG ØNSKER Å FÅ HJELP MED!

Vi begynte snart begge å svette fælt og fikk sinnsykt høy puls og uregelmessige hjerteslag. Venstre side av brystet til kameraten min hovnet VELDIG opp, og han hadde en varm, stikkende smerte i området rundt hjertet. Han ble også mer usammenhengende i talen, noe han ikke hadde vært tidligere. I tillegg kunne han ikke prate uten å øke pulsen sinnsykt, så han måtte bare la være. For å roe hjertet tok vi tunge pust inn og ut for ikke å hyperventilere (noe han var veldig nære å gjøre).
Vi fikk begge veldig tung pust, akkurat som om det lå trykk på lungene.

Ettervirkningene for min del er at jeg i dag, 2 dager etterpå fortsatt plutselig får unaturlig høy puls, og jeg blir anpusten med det samme jeg gjør noe lett fysisk krevende. Jeg må ofte trekke dype åndedrag og pusten kommer til kort med jevne mellomrom. Egentlig føler jeg et press på lungene konstant!!

Jeg har også smerter i kjeven og i området over tinningen på begge sider (mest markant på høyre side) når jeg tygger, og når jeg presser mot kraniet på et område med diameter på 4-5 cm over øret og tinningen (begge sider).

Jeg har følt meg svimmel og gjør det fortsatt, og på jobb i går måtte jeg sitte meg ned på huk, da jeg følte jeg kom til å besvime. Det varte noen sekunder, så gikk det over. Merker det spesielt at jeg blir svimmel når jeg reiser meg opp fra stol eller seng.

Jeg har også følt en hodepine bakerst i hodet, men den er ikke til stede akkurat nå.

Hva kan effektene tyde på, og tror dere at de vil vedvare? Jeg er livredd for å ha fucket opp hjernen, hjertet, lunger, permanent, spesielt med tanke på at vi har brukt såpass mye over såpass kort tid, når vi ikke har bygget opp noen toleranse fra før heller.

Tusen takk for svar! Jeg kommer til å følge med på tråden konstant, for dette kommer ikke til å slutte å bekymre meg. Jeg er litt loket i hodet fortsatt og har nok ikke fått med alt jeg burde, så spør gjerne om dere kommer på noe som kan være med å opplyse ytterligere, eller oppklare usikkerheter med hensyn til dårlig struktur på tråden.
Sist endret av Ano9m; 26. juni 2012 kl. 18:36.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Nedturen du får av amfetamin høres det ut som for min del, nesten gang burde dere begrense dere litt vis dere er nykommere.
Tror nok ikke ettereffektene vil vedvare. Som tjj nevner er det nok bare en klassisk nedtur.

Svimmelheten kan komme av lavt blodsukker, da man mister matlyst og glemmer å spise fordi alt smaker dritt.
Hodepinen kan komme av det samme, samt lavt væskeinntak.

Vanlig å få vondt i kjeven, en del som skjærer tenner og får lettere rykninger under amf. uten at jeg vet helt hva dette skyldes, men vil tro det har noe med høy puls og hjertefrekvens å gjøre.

Etter de store dosene dere tok vil jeg tro det kan ta noen dager før dere føler dere normal og "kvikk" igjen. Dere vil sannsynligvis svette en del, være litt kvalme, sliten i kroppen, psykisk sliten, slite med søvn etc.

Ta mindre neste gang for en mildere nedtur.

Hvordan gikk det med kompisen din forresten? Merkelig at brystet hans hovnet opp. Ringte dere ikke legevakt eller noe?
Sist endret av kn^tte; 26. juni 2012 kl. 19:16.
Trådstarter
2 0
Får håpe dere har rett!

Det gikk fint med kompisen min. Brystet hans (var kun på venstre side) har forsåvidt gått ned til normal størrelse. Ringte ikke legevakt siden jeg fant på nettet at det ikke var helt uvanlig. Fant ut at det viktigste i vårt tilfelle var å IKKE få noia, da det kunne utløse hyperventilasjon, og dermed hjertestopp.

Tok meg nettopp et bad og føler meg veldig svimmel. Har også ganske høy puls.
Shiiiiiiiit.. Hadde dette skjedd meg, hadde jeg slukket for godt tror jeg. Hørtes ikke kult ut i det hele tatt :/
Håper det kommer til å gå bedre med begge to
Amfetamin gir gjerne veldig kraftige nedturer med angst og vonde tanker. Det kan ofte vare i noen dager og være svært ubehagelige. Men heldigvis vil det gå over med tiden i de fleste tilfeller, og man blir helt fin igjen. Ved større doser er det helt vanlig å oppleve blant annet feber, svetting, hodepine og svimmelhet. Det er helt typisk å bli kritikkløs når man er ruset på dette stoffet men jeg anbefaler deg virkelig å være litt mer forsiktig med bruken. Det er så mange grunner til dette at jeg ikke kan telle dem på ti fingre. Langtidsvirkningene er ikke stort å skryte av. Amfetamin er etsende (løse tenner, hull i neseveggen osv), skaper biokjemiske endringer i hjernen som kan ha sammenheng med depresjon, søvnløshet, risiko for å utvikle amfetaminpsykose som ligner svært på paranoid psykose og setter en kraftig demper på matlysten som gjerne fører til vitaminmangel og dårlig ernæring. Listen fortsetter.

Du overlever dette her. Ta det som en lærdom.
Henger meg på det de andre sier. Du lider av relativt vanlige symptomer på amfetamin nedtur. Angst, vonde tanker, kortpustet, generelt dårlig selvtillit, asosial, alt virker håpløst osv. Mao både fysiske og psykiske plager. Du lider helt sikkert ekstra pga det svært overdrevne inntaket.

Men lyspunktet er at det går over. Du skriver såpass bra og sammenhengende at jeg vil si at du er på god vei å bli restituert. Få i deg nok næring og forsøk og tenke positivt!
herre gud, du får ikke tatt overdose av der, vartfall ikke dødlig overdose. og det dere fikk i dere var ikke bra saker da hadde dere svimt av for lenge siden. nå må folk roe seg litt altså....
Sitat av DingoXo Vis innlegg
herre gud, du får ikke tatt overdose av der, vartfall ikke dødlig overdose. og det dere fikk i dere var ikke bra saker da hadde dere svimt av for lenge siden. nå må folk roe seg litt altså....
Vis hele sitatet...
De lever jo så dødelig overdose er det jo ikke snakk om;-) Men en grundig overdosering er det vel ingen tvil om at gutta har tatt selvom produktet kanskje ikke akkurat var 80% vare. Da hadde vi snakket om bortimot dødelig dose.
Sist endret av Zolly; 26. juni 2012 kl. 22:54.
"IKKE TA HVA JEG SKRIVER FOR GOD FISK I DET HELE TATT!!!"

Hviss jeg var deg, hadde jeg nok ikke orket alt bryet med og dra på legevakten, eller ringe etter ambulanse. Men min mening.

Føler du at det er noe skikkelig ille så kan det jo aldrig skade og stikke ned på legevakta og være helt ÆRLIG da må du si alt du har brukt og gjort, og hviss de spør deg MÅ du gi korrekt svar, uansett hvor ekkelt det er, flaut eller hva faen.

Grunnen til at det er så viktig er at da får du mye mere nøyaktig svar på hva problemet er, hviss det er et da. Men husk alt du sier til dem blir under 4 øyner og ikke mere de har taushetsplikt og jeg vil tro de kan jobben sin! Så ikke bekymre deg for og bli sjekket ut om du føler for det.

Men alle disse problemene hørtes svært merkelig ut, faktisk meget merkelig. Jeg bruker amfetamin nesten hver dag, i hvertfall nokså ofte! Og jeg selv har aldrig opplevd noe annet en at det ødela livet mitt både sosialt og økonomisk.

Vet ikke helt hvorfor men føler bare for og si det, i dag fikk jeg mine skattepenger det var 5000 jeg hadde bestemt meg i morges at nå skal jeg faen meg slutte med både nåla subutex, amfetamin for alltid. Jeg skulle bruke pengene fornuftig. Men så har jeg så inni helsikke langt hår, at det alltid går over øynene når jeg er ute. Og det er nesten som jeg kan drepe meg selv, bare for og bli kvitt det problemet "hehe". Men uansett, så i dag morges var jeg rusfri og i flott form, glad var jeg faktisk også.

så ca i 12:30 dro jeg helt totalt rusfri alene ned til byen jeg gikk, da jeg endelig kom frem til frisør-salongen som har dropp inn timer forventet jeg jo selvfølgelig at jeg endelig skulle få klippe meg helt kort.

Da jeg ankomm fikk jeg faen meg beskjed om at den dropp inn tingen var stengt, og jeg spurte forsiktig om det kanskje var mulig og få time om 1 time eller mere. Svaret jeg fikk nei ikke sjans, vi er dessværre totalt overbooket.

Og fy faen så forbanna jeg ble jeg gikk ut og begynte nesten og grine bare pga den frisør-timen gikk i dass.

Det første jeg gjorde var og ringe en god kompis faktisk og sa fix meg amfetamin for 4500, og hasj/beroligende for 500 ved beroligende mener jeg pillere som Valium, Stilnoct, Rivotril, Stesolid det var ikke nøye hvilke pillere jeg fikk.

Men jeg fikk ihvertfall favorittpillene mine Rivotril, og Sobril. Så hær sitter jeg nå fullstendig påvirket av noen Sobriler og jeg har allerede sikkert skutt over et gram. Jeg har ca 8-9 gram, og jeg skal peise på med amfetamin og sprøyte nå til jeg er helt tom. Følte bare for og si det til deg, ved bruk av det fantastiske gode dritt stoffet er veien virkelig ikke lang i fra snorting/dropping, den kan være kort som faen og da kan dere være ganske så ille ute.


det er for meg helt sinnsykt forvirrende hvor fort jeg gikk tilbake til gamle vaner og jeg vet faen ikke hvorfor det bare skjer! Følte bare for og skrive denne moralpreiken slik at du forstår hvor ille det kan bli om du er som meg, uheldig!

Håper du tar deg tid til og i det minste lese det, så får du vurdere selv hva du vil gjøre videre med livet ditt. Uansett hva som skjer med deg buddy, ønsker jeg deg virkelig lykke til.
Sitat av rivo2MG Vis innlegg
"IKKE TA HVA JEG SKRIVER FOR GOD FISK I DET HELE TATT!!!"

Hviss jeg var deg, hadde jeg nok ikke orket alt bryet med og dra på legevakten, eller ringe etter ambulanse. Men min mening.

Føler du at det er noe skikkelig ille så kan det jo aldrig skade og stikke ned på legevakta og være helt ÆRLIG da må du si alt du har brukt og gjort, og hviss de spør deg MÅ du gi korrekt svar, uansett hvor ekkelt det er, flaut eller hva faen.

Grunnen til at det er så viktig er at da får du mye mere nøyaktig svar på hva problemet er, hviss det er et da. Men husk alt du sier til dem blir under 4 øyner og ikke mere de har taushetsplikt og jeg vil tro de kan jobben sin! Så ikke bekymre deg for og bli sjekket ut om du føler for det.

Men alle disse problemene hørtes svært merkelig ut, faktisk meget merkelig. Jeg bruker amfetamin nesten hver dag, i hvertfall nokså ofte! Og jeg selv har aldrig opplevd noe annet en at det ødela livet mitt både sosialt og økonomisk.

Vet ikke helt hvorfor men føler bare for og si det, i dag fikk jeg mine skattepenger det var 5000 jeg hadde bestemt meg i morges at nå skal jeg faen meg slutte med både nåla subutex, amfetamin for alltid. Jeg skulle bruke pengene fornuftig. Men så har jeg så inni helsikke langt hår, at det alltid går over øynene når jeg er ute. Og det er nesten som jeg kan drepe meg selv, bare for og bli kvitt det problemet "hehe". Men uansett, så i dag morges var jeg rusfri og i flott form, glad var jeg faktisk også.

så ca i 12:30 dro jeg helt totalt rusfri alene ned til byen jeg gikk, da jeg endelig kom frem til frisør-salongen som har dropp inn timer forventet jeg jo selvfølgelig at jeg endelig skulle få klippe meg helt kort.

Da jeg ankomm fikk jeg faen meg beskjed om at den dropp inn tingen var stengt, og jeg spurte forsiktig om det kanskje var mulig og få time om 1 time eller mere. Svaret jeg fikk nei ikke sjans, vi er dessværre totalt overbooket.

Og fy faen så forbanna jeg ble jeg gikk ut og begynte nesten og grine bare pga den frisør-timen gikk i dass.

Det første jeg gjorde var og ringe en god kompis faktisk og sa fix meg amfetamin for 4500, og hasj/beroligende for 500 ved beroligende mener jeg pillere som Valium, Stilnoct, Rivotril, Stesolid det var ikke nøye hvilke pillere jeg fikk.

Men jeg fikk ihvertfall favorittpillene mine Rivotril, og Sobril. Så hær sitter jeg nå fullstendig påvirket av noen Sobriler og jeg har allerede sikkert skutt over et gram. Jeg har ca 8-9 gram, og jeg skal peise på med amfetamin og sprøyte nå til jeg er helt tom. Følte bare for og si det til deg, ved bruk av det fantastiske gode dritt stoffet er veien virkelig ikke lang i fra snorting/dropping, den kan være kort som faen og da kan dere være ganske så ille ute.


det er for meg helt sinnsykt forvirrende hvor fort jeg gikk tilbake til gamle vaner og jeg vet faen ikke hvorfor det bare skjer! Følte bare for og skrive denne moralpreiken slik at du forstår hvor ille det kan bli om du er som meg, uheldig!

Håper du tar deg tid til og i det minste lese det, så får du vurdere selv hva du vil gjøre videre med livet ditt. Uansett hva som skjer med deg buddy, ønsker jeg deg virkelig lykke til.
Vis hele sitatet...
Shit du er rusa!
Hobby Filosof
Sitat av rivo2MG Vis innlegg
-Snip-
Vis hele sitatet...
Sitat av rivo2MG Vis innlegg
-Snip-
Vis hele sitatet...
Ehm ja, fin i formen? Wall of text much, fant ikke mye relevant der til ts hehe.

Ontopic: Få i deg nok næring og du vil nok merke bedring når det kommer til svimmelhet når du reiser deg, ellers vil jeg bare ønske lykke til med et resten, ordner seg nok - bare en liten nedtur kroppen messig, bruker jo energi for 2 dager på 4 timer ..
Sitat av Mekistic420 Vis innlegg
Shit du er rusa!
Vis hele sitatet...
Hehe ja pillefjern og litt hasj og en stor dose meg pepper i armen ekte kombo,

Åjj nå ser jeg hvorfor dere tenkte jeg var fin i formen hvordan i all verden skrev jeg det samme 2 ganger? det gjorde jeg det må være feil.
Poy
Stay positive..lala
36 1
Symtomene hørtes ut som den vanlige nedturen, ja.
Det er helt jævelig mens det pågår, men det går jo over..
Det der med at brystet til kompisen din hovna opp, har jeg ikke vært borti før.
Alle de andre symtomene pleier jeg å oppnå så og si hver gang jeg tar makka.
Kan jeg spørre om hva som driver dere til å sniffe, putte, ja amfetamin? For det første er det farlig, men symptomene som skjer med deg etterpå, er det verdt rusen?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av rivo2MG Vis innlegg
"IKKE TA HVA JEG SKRIVER FOR GOD FISK I DET HELE TATT!!!"

Hviss jeg var deg, hadde jeg nok ikke orket alt bryet med og dra på legevakten, eller ringe etter ambulanse. Men min mening.

Føler du at det er noe skikkelig ille så kan det jo aldrig skade og stikke ned på legevakta og være helt ÆRLIG da må du si alt du har brukt og gjort, og hviss de spør deg MÅ du gi korrekt svar, uansett hvor ekkelt det er, flaut eller hva faen.

Grunnen til at det er så viktig er at da får du mye mere nøyaktig svar på hva problemet er, hviss det er et da. Men husk alt du sier til dem blir under 4 øyner og ikke mere de har taushetsplikt og jeg vil tro de kan jobben sin! Så ikke bekymre deg for og bli sjekket ut om du føler for det.

Men alle disse problemene hørtes svært merkelig ut, faktisk meget merkelig. Jeg bruker amfetamin nesten hver dag, i hvertfall nokså ofte! Og jeg selv har aldrig opplevd noe annet en at det ødela livet mitt både sosialt og økonomisk.

Vet ikke helt hvorfor men føler bare for og si det, i dag fikk jeg mine skattepenger det var 5000 jeg hadde bestemt meg i morges at nå skal jeg faen meg slutte med både nåla subutex, amfetamin for alltid. Jeg skulle bruke pengene fornuftig. Men så har jeg så inni helsikke langt hår, at det alltid går over øynene når jeg er ute. Og det er nesten som jeg kan drepe meg selv, bare for og bli kvitt det problemet "hehe". Men uansett, så i dag morges var jeg rusfri og i flott form, glad var jeg faktisk også.

så ca i 12:30 dro jeg helt totalt rusfri alene ned til byen jeg gikk, da jeg endelig kom frem til frisør-salongen som har dropp inn timer forventet jeg jo selvfølgelig at jeg endelig skulle få klippe meg helt kort.

Da jeg ankomm fikk jeg faen meg beskjed om at den dropp inn tingen var stengt, og jeg spurte forsiktig om det kanskje var mulig og få time om 1 time eller mere. Svaret jeg fikk nei ikke sjans, vi er dessværre totalt overbooket.

Og fy faen så forbanna jeg ble jeg gikk ut og begynte nesten og grine bare pga den frisør-timen gikk i dass.

Det første jeg gjorde var og ringe en god kompis faktisk og sa fix meg amfetamin for 4500, og hasj/beroligende for 500 ved beroligende mener jeg pillere som Valium, Stilnoct, Rivotril, Stesolid det var ikke nøye hvilke pillere jeg fikk.

Men jeg fikk ihvertfall favorittpillene mine Rivotril, og Sobril. Så hær sitter jeg nå fullstendig påvirket av noen Sobriler og jeg har allerede sikkert skutt over et gram. Jeg har ca 8-9 gram, og jeg skal peise på med amfetamin og sprøyte nå til jeg er helt tom. Følte bare for og si det til deg, ved bruk av det fantastiske gode dritt stoffet er veien virkelig ikke lang i fra snorting/dropping, den kan være kort som faen og da kan dere være ganske så ille ute.


det er for meg helt sinnsykt forvirrende hvor fort jeg gikk tilbake til gamle vaner og jeg vet faen ikke hvorfor det bare skjer! Følte bare for og skrive denne moralpreiken slik at du forstår hvor ille det kan bli om du er som meg, uheldig!

Håper du tar deg tid til og i det minste lese det, så får du vurdere selv hva du vil gjøre videre med livet ditt. Uansett hva som skjer med deg buddy, ønsker jeg deg virkelig lykke til.
Vis hele sitatet...

Jeg dævver! Bokstavelig talt. Sorry folkens!

Hvor mye tok du før du skrev det der?
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Når han satt og skrev det innlegget så var han fullstendig påvirket av noen Sobriler, og hadde allerede sikkert skutt over ett gram. Han hadde ca 8-9 gram, og han hadde planer om og peise på med amfetamin og sprøyte til han ble helt tom.

.... Hvordan jeg visste det? -Står i posten hans


Hva er greia med og droppe foresten? Får man rush av det? *zzzzzzzniiiff!*
Da hadde jeg heller kutta opp armen og strødd amfetaminen utover og teipa over... tenkt på det mange ganger.... noen som har prøvd?
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Da hadde jeg heller kutta opp armen og strødd amfetaminen utover og teipa over...
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvor mye erfaring du har med amfetamin, men for guds skyld, ikke få amfetamin i åpne sår. Det etser veldig og sårene blir relativt mye større på ganske kort tid. Og det er ikke helt smertfritt heller.
For øvrig er det vel neppe sunt å drikke flere glass vann i halvtimen slik TS har gjort... Greit at man får høyere puls osv av amf og svetter litt mer, men med mindre du danser og er i ekstrem aktivitet er det skadelig med store mengder vann.
Høres ut som resultatet av "vanlig amfetaminbruk". Er man nybegynner er det greit å moderere inntaket.
Bra å huske vann, men for mye vann er skadelig, og i værste fall dødelig.

Nedturene etter amfetaminbruk kan være råe og brutale, men det går som regel over etter å ha fått nok søvn og næring.
Høy puls og uregelmessige hjerteslag er heller ikke uvanlig ved slikt bruk.
Låner denne tråden litt, da det omhandler så og si det samme.
Har ikke så mye erfaring med speed, derfor synes jeg det er greit å høre.
Sist uke var jeg og ei venninne i byen å fiksa noe speed, hun påsto skulle være "bra". Stolte på henne ettersom hun har mye erfaring med det. Dro hjem og satt et skudd. Merket ikke det vanlige "kicket" som jeg pleier å få. Merket egentlig ingenting bortsett fra at jeg ble litt varmere. Gikk vel en 3 timer før jeg bestemte meg for å droppe litt. Merket da heller ingenting. Gikk utifra at det bare var bøff.

Senere stakk vi ut å røyka en joint, og jeg gikk hjem. Ca 1 time etter jeg hadde kommet hjem, begynte ting å skje. Plutselig begynte jeg å hyperventilere, ble drit svimmel, kaldsvettet og det kjentes ut som hodet mitt skulle sprenges. Var som om noen satt med en hammer på innsiden av hjernen min. Hele meg begynte å riste/skjelve og klarte ikke stå oppreist. Måtte legge meg ned og konsentrere meg om å puste så rolig jeg kunne. Etterhvert begynte hjertet å veksle mellom å slå drit raskt for så og slå unormalt sakte. Enkelte ganger ble alt "hvitt" foran øynene mine, og jeg måtte konsentrere meg for å holde øynene oppe. Når jeg prøvde å reise meg, måtte jeg bare legge meg ned igjen. Klarte ikke stå oppreist uten å besvime. Jeg var seriøst helt sikker på at jeg kom til å dø. Mamma kom etterhvert innpå rommet mitt med mat, og ansiktet hennes så helt deformert ut. Klarer ikke å beskrive hvordan det så ut, men det var grått samtidig som det "bevegde" på seg. På dette tidspunktet hadde også gulvet og veggene begynt å bevege seg som "bølger". Klarte ikke få med meg hva hun sa når hun snakket, og når jeg skulle prate bare stokket ordene seg i munnen. Dette startet vel ved 18.00-19.00 tiden, og var ikke over før nærmere 12.00 neste dag. Var helt utslitt og fjern de neste 4 dagene.

Så det jeg egentlig lurer på, er det mulig at jeg kan ha blitt solgt noe annet enn speed? Eller var speeden rett og slett dårlig, men fikk bedre "funk" da det senere ble kombinert med hasj? Var første gangen jeg kombinerte hasj og speed, så det kan nok også ha vært årsaken. Men synes det var rart at jeg ikke fikk disse "symptomene" før ca 6 timer etter skuddet ble satt. Skal også sies at jeg ikke har brukt speed etter denne hendelsen, da jeg er altfor redd det skal gjenta seg.
Høres ut som en helt vanlig opplevelse for en nybegynner som kanskje tar litt for mye. Det at du kombinerte det med hasjen vil ikke jeg si har noe med det å gjøre selv om man kan oppleve å få en mye bedre rus enn en av delene alene. Men det at du ikke fikk noe virkning på seks timer kan jeg ikke si noe om, kan heller ikke si noe om det var noe annet enn amfetamin. Men av egne erfaringer så høres rusen i seg selv ganske normal ut siden du er nybegynner på pepper. Så vidt jeg vet
Skjønner, da roer jeg meg ned med det. Takk for svar:-)
Bare vær forsiktig med mengdene du tar og drikk mye vann om du er i mye aktivitet. Om du sitter så ikke drikk som en svamp, men fortsatt drikk litt vann så du ikke blir helt dehydrert
Mat og drikke har jeg egentlig vært ganske flink med å få i meg, men mengdene skal jeg være mer forsiktig med. HVIS det skal prøves igjen, hehe. Ble ganske så skremt etter sist gang. Kanskje like så greit
Har vært utpå det sjøl, og er sikker på at det ikke er siste gang, så ta dette som et råd. Si NEI. Hold deg unna Hold deg gjerne unna hasj også for den saks skyld, kan bli psykotisk av det, og det er ikke så gøy når du ligger i senga og hører stemmer og tror folk snakker til deg Så hold deg unna all dop om du kan, bare et tips
Det tipset kommer nok litt for sent du, hehe.. Men takk uansett
Må si jeg er imponert over hvor godt du beskriver den klassiske nedturen på amfetamin.
Og til deg som skrev om frisøren det ikke var mulig og klippe seg hos, Takk for dagens latter.
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Låner denne tråden litt, da det omhandler så og si det samme.
Har ikke så mye erfaring med speed, derfor synes jeg det er greit å høre.
Sist uke var jeg og ei venninne i byen å fiksa noe speed, hun påsto skulle være "bra". Stolte på henne ettersom hun har mye erfaring med det. Dro hjem og satt et skudd. Merket ikke det vanlige "kicket" som jeg pleier å få. Merket egentlig ingenting bortsett fra at jeg ble litt varmere. Gikk vel en 3 timer før jeg bestemte meg for å droppe litt. Merket da heller ingenting. Gikk utifra at det bare var bøff.

Senere stakk vi ut å røyka en joint, og jeg gikk hjem. Ca 1 time etter jeg hadde kommet hjem, begynte ting å skje. Plutselig begynte jeg å hyperventilere, ble drit svimmel, kaldsvettet og det kjentes ut som hodet mitt skulle sprenges. Var som om noen satt med en hammer på innsiden av hjernen min. Hele meg begynte å riste/skjelve og klarte ikke stå oppreist. Måtte legge meg ned og konsentrere meg om å puste så rolig jeg kunne. Etterhvert begynte hjertet å veksle mellom å slå drit raskt for så og slå unormalt sakte. Enkelte ganger ble alt "hvitt" foran øynene mine, og jeg måtte konsentrere meg for å holde øynene oppe. Når jeg prøvde å reise meg, måtte jeg bare legge meg ned igjen. Klarte ikke stå oppreist uten å besvime. Jeg var seriøst helt sikker på at jeg kom til å dø. Mamma kom etterhvert innpå rommet mitt med mat, og ansiktet hennes så helt deformert ut. Klarer ikke å beskrive hvordan det så ut, men det var grått samtidig som det "bevegde" på seg. På dette tidspunktet hadde også gulvet og veggene begynt å bevege seg som "bølger". Klarte ikke få med meg hva hun sa når hun snakket, og når jeg skulle prate bare stokket ordene seg i munnen. Dette startet vel ved 18.00-19.00 tiden, og var ikke over før nærmere 12.00 neste dag. Var helt utslitt og fjern de neste 4 dagene.

Så det jeg egentlig lurer på, er det mulig at jeg kan ha blitt solgt noe annet enn speed? Eller var speeden rett og slett dårlig, men fikk bedre "funk" da det senere ble kombinert med hasj? Var første gangen jeg kombinerte hasj og speed, så det kan nok også ha vært årsaken. Men synes det var rart at jeg ikke fikk disse "symptomene" før ca 6 timer etter skuddet ble satt. Skal også sies at jeg ikke har brukt speed etter denne hendelsen, da jeg er altfor redd det skal gjenta seg.
Vis hele sitatet...
Kan det være PMMA du har fått? Mener at dette er fort gjort å overdose på da effekten tar lang tid før det kicker inn. Mange dødsfall grunnet PMMA så hvis det var det du fikk, så har du vært heldig.
Sitat av Silhouette Vis innlegg
Kan det være PMMA du har fått? Mener at dette er fort gjort å overdose på da effekten tar lang tid før det kicker inn. Mange dødsfall grunnet PMMA så hvis det var det du fikk, så har du vært heldig.
Vis hele sitatet...
Det aner jeg ikke, derfor jeg lurte på om det kanskje kunne vært noe annet jeg fikk. Har ikke reagert sånn før når jeg har tatt amf.
Slapp helt av,det er ikke så farlig så lenge helsa di er normal og du er ung,du får jo såklart sterkere bivirkninger/ettervirkninger sånn som høyere puls og svettetokter når du/dere noier sånn itilegg,helt eller ganske så ufarlig men 2-3gram amf.av brukbar kvalitet iløpet av ett døgn er mye dersom du er nybegynner,kjenner folk som har brukt speed daglig i over 25-30år nå og de holder fortsatt på etter å ha passert 50år

sitat: Hva er greia med og droppe foresten? Får man rush av det? *zzzzzzzniiiff!*
Da hadde jeg heller kutta opp armen og strødd amfetaminen utover og teipa over... tenkt på det mange ganger.... noen som har prøvd?

Bevares for en innsikt og forståelse,hvorfor da komme med meinger?