Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2850
IKKE mere kjemiske formler enn det som streng tatt er nødvendig:Hva må man av ingredienser besitte-og hvordan kan de - mixes osv -og med hvilke redskaper?? amphetam
Gi opp. Dette er noe du ikke har lyst til å lage. om du ikke vill drepe folk/degselv..
og er 100% sikker på at du ikke kommer til å klare det

1) 750 pills containing 60mg psuedoephedrine (preferably Sudafed 24 hr, each pill has 240 mg
in it, so you would only have to use about 190 pills instead). Warning: do not try to buy
more than 3 boxes of these anywhere, shop around, and don't buy any pills with acetaminophen
in it (its for headaches), it will destroy your batch.

2) 5 lithium batteries (these are photo batteries, E2 blue package)
3) 2 cans of Coleman's, or generic brand lantern fuel.
4) One bottle of heavy duty drain cleaner (go to a hardware store, find the bottle with the
skull and cross bones on it).
5) One container of UN-iodized salt

6) This is the tricky part, have to have some kind of to an Anhydrous Ammonia tank, think
co-ops or farm fields (your going to have to do this undercover).
SUPPLIES

1) 5 or 6 regular size mason jars.
2) 1 20oz pop bottle, completely dry with lid
3) Tubing, thin enough to fit into an airtight hole on the pop bottle lid.
4) Coffee filters
5) 3 coolers, 1 big, 1 medium, 1 small
6) A Safe place to do it
7) Hose from a car wash vacuum. You don't want the nozzle, just about 8 feet of the hose.
9) About $10 worth of dry ice

http://www.scribd.com/doc/35411/The-...mists-Notebook
Sist endret av NoSkillZ; 29. juni 2011 kl. 02:39.
pulverizt's Avatar
Trådstarter
2 0
Har fremstilt det et par ganger før.Det var PANG i polyppen! Og formen ble upåklagelig.
Benyttet avfettingsVæske fra"Norsk olje" spylervæske fra"Glitretind" og noe annet mikk makk,Og det er vel ca det eneste jeg husker (fire år siden). skal ikke lage-bare vite-just in keis
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har du ingrediensene og utstyret er det garantert ikke særlig vanskelig å fremstille dersom du har litt basic kunnskaper og interesse for kjemi. De koker jo meth i overalt i USA og i Tsjekkia. Problemet er nok heller å fremskaffe stoffer som efedrin i tilstrekkelige mengder. Det er flere måter å fremstille meth på men den som er nevnt av NoSkillZ er nok en av de enkleste men sannsynligvis ikke den som gir renest sluttprodukt.

Du finner masse info om hvordan blant annet her:

http://www.erowid.org/archive/rhodium/chemistry/
Hvis du først skal lage amfetamin bør du vel heller satse på å lage metamfetamin da det er mye lettere å produsere.

Du bør ikke bruke denne metoden, siden jeg er usikker på om den er riktig skrevet. Jeg har/og skal ikke teste ut dette. Hele prosessen kan ende i en katastrofe....

Hovedingrediensen er vel effedrin/eller psuedoeffedrin. Det finnes uttallige måter å lage metamfetamin på, men jeg tror jeg leste en plass at den letteste måten var å blande effedrin, iodin og rødt fosfor i en vannløsning. Effedrinen skal da vist nok gjøres om til metamfetamin.

Denne blandingen skal varmes opp en liten stund. Så tilsettes eter (ekstremt brannfarlig) for å ekstrahere metamfetaminen fra løsningen. I en ny beholder har du vann. Tilsett noen dråper HCl (saltsyre). Så tilsetter du eter-løsningen. Løsningen du har i beholderen vil da dele seg i to lag, det øverste laget vil da være eter og det nederste laget er vann. Jeg tror kaustisk soda (NaOH) skal tilsettes på dette steget...

Så ristes løsningen en liten stund. Metamfetaminen vil da gå over til vann-laget og "koble" seg til saltsyra. Ta bort det øverste laget (eteren).

Til slutt koker du løsningen som består av vann, saltsyre og metamf. Løsningen må kokes helt til alt vannet har evaporert. Det vil da ligge igjen krystaller med metamfetamin hcl ("crystal meth").
Noen som vet hva som skal til for at det smeller og hvilken fase dette er? Vill det fortsatt kunne skje med vanlig effere?
Sitat av Azarat Vis innlegg
Hvis du først skal lage amfetamin bør du vel heller satse på å lage metamfetamin da det er mye lettere å produsere.

Du bør ikke bruke denne metoden, siden jeg er usikker på om den er riktig skrevet. Jeg har/og skal ikke teste ut dette. Hele prosessen kan ende i en katastrofe....

Hovedingrediensen er vel effedrin/eller psuedoeffedrin. Det finnes uttallige måter å lage metamfetamin på, men jeg tror jeg leste en plass at den letteste måten var å blande [COLOR="DeepSkyBlue"]effedrin, iodin og rødt fosfor i en vannløsning[/COLOR]. Effedrinen skal da vist nok gjøres om til metamfetamin.
Vis hele sitatet...
Kan neppe se for meg at en vannløsning er nødvendig med mindre det er oppskriften til en katastrofe en er ute etter. RP/I benyttes tørt for å skape HI (hydrojodid, en kraftig syre!) via sublimasjon (150 grader C hvis jeg ikke husker feil, det bør sjekkes) og (pseudo)efedrin tilsettes samtidig for å konvertere efedrin til deoxyefedrin, aka metamfetamin. Vann er unødvendig pga elementær jod (jodkrystaller utvinnet fra NaI + H2O2 [et steg]; NaHSO4 + NaI [to steg] eller annen måte du skulle kjenne til å lage jodkrystaller på) sublimerer v/std RT @ 1 atm. Eventuelt måtte det være MeOH + I [--> MeI] + RP + PS/EF + [lav varme = lengre tid] hvis det er snakk om flytende løsning først (eller 80 % H3PO4 + I som gir fosgen som biprodukt).

Sitat av Azarat Vis innlegg
Denne blandingen skal varmes opp en liten stund. Så tilsettes eter (ekstremt brannfarlig) for å ekstrahere metamfetaminen fra løsningen. I en ny beholder har du vann. Tilsett noen dråper HCl (saltsyre). Så tilsetter du eter-løsningen. Løsningen du har i beholderen vil da dele seg i to lag, det øverste laget vil da være eter og det nederste laget er vann. Jeg tror kaustisk soda (NaOH) skal tilsettes på dette steget...

Så ristes løsningen en liten stund. Metamfetaminen vil da gå over til vann-laget og "koble" seg til saltsyra. Ta bort det øverste laget (eteren).

Til slutt koker du løsningen som består av vann, saltsyre og metamf. Løsningen må kokes helt til alt vannet har evaporert. Det vil da ligge igjen krystaller med metamfetamin hcl ("crystal meth").
Vis hele sitatet...
Bla-bla-bla-bla. Jeg veit da faen hvilken oppskrift du mener, det fins flere lignende metoder: RP/I + PS/EF, Fosforsyre + RP + I + EF (obs! fosfin-dannelse, forsvarets gassmaske anbefales!!), NH3 + PPA/PS/EF + LiAlH, NH3 + Formaldehyd/Formalin (el metylamin [HClO + (aq) NH3 --> Urotopin + ---- + --- ----> metylamin] + kvikksølvamalgam + MeOH, PPA+ (excess) LIH/LiAlH , FMA + conc. (aq) HCl + 150psi + recrystal. EtOH/Ac (dry) --> HA + LiAlH/LIH, PPA/Methcathinone + NaHSO4 + RP + I el. Zn (obs! Zn + tørr syre = kaboom hvis uheldig) osv. (sistnevnte er uprøvd teoretisk eksperimentelt og trengs atskillig mer research, men tror det skal være noe i den duren, but for safety reasons --> DO NOT TRY IT @ Home), eller det enkleste: C9H13N (amfetamin) + (g) pyridin (cetylpyridin (klorid, ionic liquid), også kalt Pyrisept) + thionylklorid (?) [husker ikke, må sjekkes - lett tilgjengelig i hvertfall] --> deoxyefedrin = metamfetamin (!).

Uansett. Når all konvertering er gjort står du igjen med satsen/basen som skal krystalliseres. Dette gjøres enkelt ved å omdanne det til fribase i denne rekkefølgen (tror jeg & metamfetamin, respectively, noy anm.).

1. Løs opp i sats/base i fortynnet saltsyre, eks. 18 cc (aq) HCl + 20 cc 2H2O (oppgitt mengde er bare teoretisk, regn det ut selv, 1M er en god start). Filtrer uønsket avfall (eksempelvis rød fosfor).
2. Tilsett enten (aq) NaOH el. porsjonsvis dry NaOH (som i en kvart teskje ad gangen) til fribase presiperes ut av løsningen (ser ut som en hvit sky). Obs! Helt blank løsning (med "skyen" selvsagt synlig de første sekundene) perfekt, siden får løsningen en gylden/svak gulaktig farge. La stå en liten stund, sjekk pH = 10,5 eller mer.
3. Tilsett dietyleter, forhold 1:3 (1:2 kan gå men da må satsen/basen spares for ny ekstrahering). Rist/rør som f... i maaaaange minutter!
4. Tilsett 1 dråpe (aq) HCl (saltsyre) pr. 8 (!) min. under svak varme, men pass på at det ikke dannes noe (særlig) vannlag nederst! I såfall kreves et ekstra etervask! Eller tilsett (g) HCl ved å bruke en "home made gas generator" inneholdende a) conc. H2SO4 + NaCl el. b) NaHSO4 + NaCl og en pvc-slange. Bruk av saltsyre kreves fordamping av excess (overskudd) vann, mens bruk av (g) HCl krever varmelampe/dampbad eller std. RT + litt tid, med mindre støkiometriske forhold er tilfelle, da er det umiddelbart. Aceton fremskynder krystallisering.

Tilleggsspørsmål: Hva skjer hvis base, eksempelvis dry NaOH tilsettes (frisyre?) organisk fase? Svar: Rekkefølge er alfa og omega!

NB!
1 cc = 1ml (mener jeg)

4g kaustisk soda + 1000 ml H2O = 1M NaOH

Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Gi opp. Dette er noe du ikke har lyst til å lage. om du ikke vill drepe folk/degselv..
og er 100% sikker på at du ikke kommer til å klare det

1) 750 pills containing 60mg psuedoephedrine (preferably Sudafed 24 hr, each pill has 240 mg
in it, so you would only have to use about 190 pills instead). Warning: do not try to buy
more than 3 boxes of these anywhere, shop around, and don't buy any pills with acetaminophen
in it (its for headaches), it will destroy your batch.

2) 5 lithium batteries (these are photo batteries, E2 blue package)
3) 2 cans of Coleman's, or generic brand lantern fuel.
4) One bottle of heavy duty drain cleaner (go to a hardware store, find the bottle with the
skull and cross bones on it).
5) One container of UN-iodized salt

6) [COLOR="MediumTurquoise"]This is the tricky part, have to have some kind of to an Anhydrous Ammonia tank, think
co-ops or farm fields (your going to have to do this undercover).[/COLOR]
SUPPLIES

1) 5 or 6 regular size mason jars.
2) 1 20oz pop bottle, completely dry with lid
3) Tubing, thin enough to fit into an airtight hole on the pop bottle lid.
4) Coffee filters
5) 3 coolers, 1 big, 1 medium, 1 small
6) A Safe place to do it
7) Hose from a car wash vacuum. You don't want the nozzle, just about 8 feet of the hose.
9) About $10 worth of dry ice

http://www.scribd.com/doc/35411/The-...mists-Notebook
Vis hele sitatet...
6)[COLOR="MediumTurquoise"] Og hva gjør du med jernhydroksidet (eller var det jernsulfat?) i "bøndenes" anh. ammoniakk da?[/COLOR]

Tipper fyllinga er et bedre alternativ (i helgene vel og bemerke). Let etter gamle kjøleskap ...

Mens du er på fyllinga så er det, hvis du skal benytte deg av anh. NH3-metoden (Nazi Method), like så greit å samle sammen så mange lysstoffrør som overhodet mulig! Husk å bruke "proper" safety prosedyrer (maske, tettsittende overall, skikkelige hansker, osv. når du starter å knuse lysstoffrørene! i rett beholder. Lykke til!

WARNING!
Denne metoden er oppskriften til skikkelig katastrofe! DO NOT TRY @ home uten G-R-U-N-D-I-G research!

NB!
Eneste grunnen til at jeg opplyser om dette er at jeg veit at 99 % av dere aldri vil forsøke dette allikevel hvis grundig research blir gjort på forhånd. Det er bare for å illustrere hvor "enkelt" det er å lage dette møkkastoffet! (noy, anm.)

De resterende 1% har derimot fått et lite tips om hvor alternative kilde til a) anhydrert ammoniakk, eventuelt freon og kvikksølv som ikke er oppført i noen tilgjengelige underground internet source jeg har lest i hvertfall. Tørr syre (hydrogensulfat aka NaHSO4 er fullstendig lovelig og en kilde til sulfonsyre som er like sterkt som svovelsyre, evt. har du Alun som kilde til svovelsyre [vel og bemerke ved 400 grader celsius eller noe sånt), natriumperklorat (vaskemiddel, Oxy Action) er kilde til veldig ren hydrogenperoksid, startgass er kilde til jern (II) eller (III) sulfat og kjenner Plumbo er kilde til elementær aluminium (må filtreres dog). Aluminiumklorid hørte jeg kan anskaffes på apotek men vet da f...

NBBB!
Du bør helst ha litt over middels forståelse innen organisk kjemi/biokjemi for at nevnte "kjemikalier" skal være nyttig i slik bruk (derfor jeg også opplyser om dette, bare for å illustrere at det faktisk går an - med vanlige husholdningsartikler/kommersielle artikler å lage dette møkkastoffet, så lenge kunnskapene er inne, dvs. at de fleste på dette forumet aldri kommer til å prøve det allikevel [i hvert fall ikke i år antar jeg]) - hey, why not, finn en kilde til (1) isopropylamin salt, (2) styren (3) amylnitritt (4) svovelsyre (5) trietanolamin og (6) gjær (yeast) + minimalt med avmineralisert/destillert vann + 1 mnd lagringstid i mørkt og tørt rundt i lukket beholder (og eventuelt metylcellulose som membran) i ca. 1 mnd så har du amfetaminen din "the safest way" [no toxic gas, no explosion, no poison, no ditt, no datt, osv. just patience) [[1]round up, [2] tetningsmiddel, [3] ispose [4] SO3 + vann el. Alun + heat approx. 400 grader celsius, eventuelt sulfonsyre via "tørr syre" (NaHSO4), [barberskum el. lignende artikler], [tørrgjær = katalyst]. Stikkord: Fermentation) Obs! Egnet kun for microskala for those biochemistry skilled in the art, theoretically yield (teoretisk utbytte: max 1kg)]

Forfatter av denne posten har IKKE prøvd dette. Skulle det likevel vise seg å stemme er det muligens flaks. Just for informational purpose! (Og viten om at [håper jeg] ingen på dette forumet forsøker dette. Hvis ikke fins det faktisk patenter som opplyser om fremgangsmåtene men jeg tipper det strider mot forumets regler å lenke til disse. Google er din beste venn)

Oxy Action = Natriumperkarbonat, IKKE natriumperklorat. Sorry, my bad. Fortsatt en kilde til -veldig- ren H2O2. VÆR FORSIKTIG!!

Elementær aluminium som i aluminiumspulveret i Plumbo er -veldig- eksplosivt! Handle with care (bak herdet glass) for din egen skyld. Vi snakker ikke om aluminiumsfolie her ass. 1 dråpe svette er nok til et fyrverkeri du neppe overlever..