Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 11633
Snakket med en kompis av meg som hadde tatt 300mg venlafaxin, sa han ble helt gele i 15-16 timer.

Han ble dårlig og litt forskjellig, men kjente en varig rus.

Det jeg lurer på da er om noen andre her har erfaringer med dette legemiddelet som rus?

Tusen takk for svar!

anybody? *titegn

noen der ute? *titegn
Sist endret av Marcel Domini; 9. september 2010 kl. 15:55.
Er usikker på om det er noe klassisk rusopplevelse eller noe poeng for den del i venlafaxin. Dette er jo ett antidepressiva med egentlig ganske hard innkjøring for de fleste pasienter. er veldig mye bivirkninger fra antidepressiva og jeg anbefaller ikke å bruke det til rus.
Ikke anbefalt som rusmiddel i det hele tatt. Dvs, hvis du ikke vil være fjern i flere dager da?

Tok 450mg Venlafaxin og en kapsel atarax blandet med sprit og Vin på Lørdagen. Sovnet grei og fin og kjente ingenting spesielt før dagen etterpå. Søndagen var Zombieopplevelsen sin. Kaldsvetter hele tiden og blir fjern i bølger.

Skulle på skolen i dag ganske sent, da jeg kom inn på skolen var jeg plutselig fjern igjen uten å ha tatt noe siden Lørdagsnatten.. Kaldsvetter og pupillene var store som tinntallerkener. Da skjønte jeg at jeg ikke kunne være på skolen i den tilstanden, Så nå sitter jeg hjemme og venter på å komme ned og bli nykter igjen.

Det er på ingen måte noe vits i å bruke det som et rusmiddel fordi man oppnår ingenting positivt ved det. Kun forvirring,flocking på synet og kaldsvetting. Og i tillegg at man blir veldig,veldig søvnig hele tiden.

Men det skal sies at jeg blandet det med Atarax og alkohol da.

Terningkast 1...
Nei, man får ikke "rus" av det. Men om han kompisen din ikke har brukt det kan d hende han fikk en sterk bivirkning siden startdosen på venlafaxin er 37,5 mg og han tok 300.. Ikke noe anna enn fæle bivirkninger som kramper, lavt blodtrykk og svimmelhet. Man føler seg som ofte "rusa" av det på en vond måte.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tar man for mye av et antidepressiv, er risikoen for å utvikle serotonergt syndrom ganske stor. Jeg ville ikke lekt med det.

Noen antidep man kan bli sløv av er Tolvon, Sarotex og Remeron. Ville heller kjørt på ett av de, fordi man ikke trenger å ta farlige mengder. Men noe fantastisk rusopplevelse får man ikke. Disse blir brukt som sovemedisin, så man blir hovedsakelig trøtt.