Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 840
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satt ett skudd i går med 0.2g minus. Ikke noe særlig med toleranse heller. Husker bare at jeg la meg i sofaen og kom til meg selv 40-50 minutter etterpå og lurte på hva som hadde skjedd. Husker ingenting fra det tidsrommet. Ingen benzo eller andre rusmidler involvert. Bruker aldri å sovne av hero, heller motsatt effekt at jeg ikke får sove. Blir heller at jeg nodder i såfall, men denne gangen var jeg helt borte så litt bortkastet rus tbh. Selvom jeg var ganske rusa når jeg våknet til da.

Kan jeg ha vært nær å dø eller? Noen med erfaring?
ta det som ett hint, på tide og legge nålen på hylla, jeg måtte gjøre det med alkohol.

totalavhold er det eneste .... går ikke ann å bare ruse seg litt. vil du dø? neste skudd blir værre, trust me. For seint å rope om hjelp når du ikke våkner. Ingen her kan svare på erfaring etter døden. Vil du leve? vær meir forsiktig seriøst.

så syt du om litt bortkastet rus, at d går ann. du burde endre holdning ass, før det går skikkelig galt

du leker med livet

du er mere patetisk i mine øyne, når du prøver å tøffe deg om at det var litt bortkastet rus, du er alt annet enn tøff. Du er tøff vist du sier ja til hjelp, og slutter med det der.
Sist endret av Anonymousesick; 23. april 2020 kl. 13:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonymousesick Vis innlegg
ta det som ett hint, på tide og legge nålen på hylla, jeg måtte gjøre det med alkohol.

totalavhold er det eneste .... går ikke ann å bare ruse seg litt. vil du dø? neste skudd blir værre, trust me. For seint å rope om hjelp når du ikke våkner. Ingen her kan svare på erfaring etter døden. Vil du leve? vær meir forsiktig seriøst.

så syt du om litt bortkastet rus, at d går ann. du burde endre holdning ass, før det går skikkelig galt

du leker med livet

du er mere patetisk i mine øyne, når du prøver å tøffe deg om at det var litt bortkastet rus, du er alt annet enn tøff. Du er tøff vist du sier ja til hjelp, og slutter med det der.
Vis hele sitatet...
Jaggu bra du sa ifra. Tror ingen har sagt det før. Du har driti deg ut med alkohol og er nå rusmiddel ekspert? Sug meg langt uti atlanterhavet
Sist endret av Bothrops; 23. april 2020 kl. 13:24.
følte du deg truffet av innlegget mitt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Provosert. Bedrevitere som preker sånt har ikke noe for seg
Sist endret av Bothrops; 23. april 2020 kl. 13:29.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stor forskjell på alkohol og heroin da?? Virker som du er moralprekeren her på freak anon?
At man sovner av når man har skutt heroin er vell ikke vanlig, skjedd med meg mange ganger
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonymousesick Vis innlegg
ta det som ett hint, på tide og legge nålen på hylla, jeg måtte gjøre det med alkohol.

totalavhold er det eneste .... går ikke ann å bare ruse seg litt. vil du dø? neste skudd blir værre, trust me. For seint å rope om hjelp når du ikke våkner. Ingen her kan svare på erfaring etter døden. Vil du leve? vær meir forsiktig seriøst.

så syt du om litt bortkastet rus, at d går ann. du burde endre holdning ass, før det går skikkelig galt

du leker med livet

du er mere patetisk i mine øyne, når du prøver å tøffe deg om at det var litt bortkastet rus, du er alt annet enn tøff. Du er tøff vist du sier ja til hjelp, og slutter med det der.
Vis hele sitatet...
Vell, nå har jeg ikke ett problem med å ruse meg litt i ny og ned uten at det må bli en vane. Og når jeg først går så langt å dreger frem nåla så ble det litt bortkasta når man bare sovner ut av det blå. Prøver ikke å tøffe meg i det hele tatt. Hadde jeg trengt hjelp hadde jeg søkt hjelp, gjort det før så ingen problem du.

Alt jeg lurte på var om det er vanlig å bare sovne av, har alltid noddet tidligere hvis det blir mye. Du er patetisk med ett jævla patetisk svar.