Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1253
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg røk på amfetamin og skal ta prøve nå i morgen. Må virkelig ikke få en positiv prøve og dreit meg skikkelig ut ved å ta amf når jeg ikke tenkte klart.
Har fått urin fra en jeg kjenner. Jeg går på benzo (vival) og den jeg fikk prøven av går på apodorm. Kan de skille mellom de ulike typene benzo på en vanlig screening? Begge deler er benzo, men ulike typer.
Og skal gjemme kondom i skjeden, men kondomet er jo fullt av glidemiddel (hadde ikke uten på butikken). Vil dette vises eller ødelegge for prøven?
Hvis det er vanlig screening slår benzo ut som benzo, men hvis det er mer spesifike analyser ser de hvilke typer det er snakk om. Skal du knyte kondomen så pakke den i musa? Hvordan skal du åpne den ? -_-
Hvis du går på apoteket har de "reise-sett" med små flasker og bokser som er tomme og er beregnet på å fylle selv med shampoo eller andre toalettsaker. Kjøp en slik og bruk en av de små avlange flaskene istedenfor kondom. De er for det første ikke fulle av glidemiddel, og har en fast form som gjør de mye enklere å holde på plass med musklene.

For å få innholdet ut på en måte som ser naturlig ut, må man være litt mer oppfinnsom. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg tror jeg lagde en provisorisk "ekstra lokk" mekanisme i selve lokket som lagde en fin liten stråle. Det var et hull, med noe som holdt produktet på plass og fungerte som en slags kork. Jeg husker godt hvor nervøs jeg var da jeg satt der, med kameraet over taket, koppen i hånda og skulle lirke ut en tråden som "åpnet slusene" .. Og når det var gjort, så måtte jeg liksom skjule tråden og korka med hånda jeg holdt glasset i. Fikk til slutt til å styre "korka" imot jakke-ermet og kunne la den falle ned der.
Ring inn å si du er har tørrhoste og pustevansker.
Ja, tenkte å fylle den og pakke den i musa �� Og ta med en kanyle for å ta hull på den og få ut urinen (leste det et sted). Øvde meg før i dag og testet med vann slik at jeg er klar til i morgen. Først målte jeg ikke opp og tok altfor mye vann i den, da var den umulig å få oppi. Var nok litt av et syn og se meg stående og skræve og prøve å dytte en glatt vannballong oppi greiene �� Men fant ut jeg bare trengte en halv desiliter for å gi nok, og da fikk jeg det til.
Jeg kan jo kanskje vaske kondomet med vann og Zalo og skylle den veldig godt slik at det ikke kommer noe såperester. Er redd en reiseflaske skal sette seg fast oppi der eller noe da jeg er ganske trang �� Kondomet putter jeg inn med tuppen først og har enden til å dra den ut igjen med.
Jeg har springen på og får lukke døren så lenge jeg tar av meg klærne før jeg går inn. Klarte ikke å avgi med åpen dør uansett om blæren min holdt på å sprekke og de så en annen vei. Så var lenge jeg rett og slett ikke klarte å gi dem en prøve.

Sitat av Alge Vis innlegg
Ring inn å si du er har tørrhoste og pustevansker.
Vis hele sitatet...
Har allerede brukt den "jeg er syk og tror det er corona" før 😂

Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Hvis du går på apoteket har de "reise-sett" med små flasker og bokser som er tomme og er beregnet på å fylle selv med shampoo eller andre toalettsaker. Kjøp en slik og bruk en av de små avlange flaskene istedenfor kondom. De er for det første ikke fulle av glidemiddel, og har en fast form som gjør de mye enklere å holde på plass med musklene.

For å få innholdet ut på en måte som ser naturlig ut, må man være litt mer oppfinnsom. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg tror jeg lagde en provisorisk "ekstra lokk" mekanisme i selve lokket som lagde en fin liten stråle. Det var et hull, med noe som holdt produktet på plass og fungerte som en slags kork. Jeg husker godt hvor nervøs jeg var da jeg satt der, med kameraet over taket, koppen i hånda og skulle lirke ut en tråden som "åpnet slusene" .. Og når det var gjort, så måtte jeg liksom skjule tråden og korka med hånda jeg holdt glasset i. Fikk til slutt til å styre "korka" imot jakke-ermet og kunne la den falle ned der.
Vis hele sitatet...
Skrev i forrige innlegg, men glemte å svare direkte. Er ny her inne i dag 😅 Er redd jeg ikke skal få ut igjen reiseflasken fordi jeg er så trang 😂 Har reiseflasker her hjemme, men føler de likevel er altfor stor
Sist endret av Anonym123456543; 4. mai 2020 kl. 03:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De kommer ikke til å forsvinne eller sette seg fast. Men det kan være ubehagelig å få de på plass, noe glidende hjelper �� De finnes sikkert i flere str, min var iallefall mye mindre enn et ehh standard leketøy. Så hvis du får slike inn burde du få ei lita flaske inn også ��
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud det er ingenting som kommer til å sette seg fast. Skjeden er skapt for å dytte unger ut av så den der med at du er så trang kan du dra lenger ut på landet med. Alle damene som har sagt det har jeg fått til å fiste så du tror du bare er trang fordi de karene du har ligget med har fått deg for lite kåt.

Kondom høres ikke så enkelt ut for enten kommer det bare en fislestråle om du stikker hull med nål, du får jo ikke klemt på den så mye innenfra og hvordan skal du få til å stikke med nål oppi der uten at de ser det? Hadde heller gått for reiseflaske eller hva med en sånn menskopp
R.i.p 23.04.2021
Åssen gikk det?