Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1093
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok, så igår injiserte jeg 0.4 og 0.8 g amf som var litt blanda med metamfetamin.
Jeg skyter sjeldent men ble nå sånn da.. Drakk ei rødvin til.
Idag, for 20 min siden når jeg skulle stå opp kom jeg meg bare opp av senga og bort til døra før alt ble svart, jeg sto å hadde store krampetrekningerog falt i gulvet tilslutt.
Noen som har opplevd dette før? Var ikke vanlig blodtrykksfall
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil også legge til at jeg har vondt i arma der jeg satte skuddet. Satte skuddet i «knekken», veldig ømt når jeg skal bevege den. Ser ingen klump o.l.
Hjertet mitt dunker også veldig fort men inntok to valium..
Ingen.. ��
▼ ... over en uke senere ... ▼
Flink jente
Ingulf's Avatar
Hvis du ikke kjente noe motstand eller at det svei når du trykket inn stempelet på pumpa når du satt skuddet tror jeg neppe det var ett bomskudd, siden du sa du ikke kjennte noe kul. Har du husket å drikke vann? jeg glemmer ofte å drikke når jeg er på. Det høre for meg ut som ett anfall av noe slag. Husker du noe mer som er av betydning er det sikkert enklere og gi deg ett utdypende svar.