Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1757
Det virker som at i hverfall de fleste bankene i f.eks. Tyskland, Frankrike, England og Sveits har støtte for SEPA Instant/Straksbetaling.

Noen her som vet om noen banker i disse landene som dere vil anbefale, og hvor jeg kan registrere meg som kunde via nettsiden deres?

Er det noen norske banker som har støtte for SEPA Instant?

Hvilke norske banker anbefales mtp. Kjøp og Salg av kryptos?
Hvordan er det med BN Bank til dette formålet?

Noen som har tips til norske banker som har såkalt "straksbetaling" når det kommer til utenlandsbetalinger?
Sparebank 1 har dette, men dette er en bank det så og si er umulig å ha å gjøre med når det kommer til uenlandskbetalinger relatert til kryptovaluta.
Sist endret av einsteindragon; 29. august 2022 kl. 07:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er ikke en norsk bank per say men du kunne sjekket ut revolut
Det er ingen norske banker som har støtte for Instant SEPA såvidt jeg kan se.
Sitat av Picard Vis innlegg
Det er ikke en norsk bank per say men du kunne sjekket ut revolut
Vis hele sitatet...
Registrer meg der allerede, venter bare på pass, som jeg må identifisere meg med.

Hos Sparebank 1 så kan man krysse av for hastebetaling når man skal overføre til utlandet.

Noen som vet hvor mye ekstra jeg må betale i gebyrer for hastebetaling?
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Registrer meg der allerede, venter bare på pass, som jeg må identifisere meg med.

Hos Sparebank 1 så kan man krysse av for hastebetaling når man skal overføre til utlandet.

Noen som vet hvor mye ekstra jeg må betale i gebyrer for hastebetaling?
Vis hele sitatet...
https://www.sparebank1.no/nb/smn/pri...prisliste.html

Hundrings ser det ut som
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Registrer meg der allerede, venter bare på pass, som jeg må identifisere meg med.

Hos Sparebank 1 så kan man krysse av for hastebetaling når man skal overføre til utlandet.

Noen som vet hvor mye ekstra jeg må betale i gebyrer for hastebetaling?
Vis hele sitatet...
Oppdatert oversikt over banker som støtter SEPA Instant transfer:

https://www.europeanpaymentscouncil....f?v=1660257021

Så vet ikke hva Sparebank 1 tilbyr, men det virker ikke som det kan være SEPA Instant.
Sitat av rfa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har sjekket ut den prislisten der - Står ikke spesifikt noe der om hastebetaling.

Men en overføring i går viste at jeg betalte 35 kr i gebyrer når det skal være 30.
Så kan det være et tillegg på 5 kr?

Jeg opprettet bank i N26, så ser ut som at jeg også endelig kan benytte SEPA Instant
Skaffer nok til slutt også konto i Sveits, siden de er mer liberale og lojale til kunden
Sist endret av einsteindragon; 30. august 2022 kl. 16:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror kanskje appen Revolut tilbyr dette?
Nå har du laget en haug med tråder om sending av penger og krypto. Hva skal du??? Bare fortell det rett ut, og hva hensikten er, så er det lettere for oss å hjelpe