Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2822
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Er en stund siden jeg har hatt ting i huset, men i dag kom jeg hjem med 4 jonaser som lukter uhyre mye. Noen tips til hvor jeg kanskje burde legge dem?
Oppi toeren?
Neida, tuller bare, unnskyld. Hva med å legge de i en eller annen boks, for så å legge boksen under trappa (ute) der du bor? Da blir det litt lettere for deg å si "Dette har noen andre lagt her", hvis onkel blå skulle plage deg...
Sist endret av Stingray; 26. april 2019 kl. 18:18.
Først sørger du får at de ikke lukter; pakker inn i folie eller noe sånt.
Så gjemmer du det på et kaldt sted.
Gå på ebay også kjøper du etui til jointene dine, de er veldig lure å ha. I Amsterdam når du kjøper pre-rolls så får du de i slike etuier. De er av plast og fungerer veldig bra for å ha på innelomma. Så er det litt enklere å gjemme for jointen knekker ikke eller får bulker.
Har du ovn med vedfyring kan du legge noe der, regner med sesongen er over nå så du slipper noen uhell! Er trekk i pipa så d skal ikke lukte no.
Fryseren
Hvis du har en Playstation 2 kan du legge dem i lomma bak.
skjær ut et hulrom i en bibel og gjem dem inni der så er du ganske så sikker, med mindre du har en religiøs fanatiker i familien.
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
skjær ut et hulrom i en bibel og gjem dem inni der så er du ganske så sikker, med mindre du har en religiøs fanatiker i familien.
Vis hele sitatet...
Det kan da være hvilken som helst bok da
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Gå på ebay også kjøper du etui til jointene dine, de er veldig lure å ha. I Amsterdam når du kjøper pre-rolls så får du de i slike etuier. De er av plast og fungerer veldig bra for å ha på innelomma. Så er det litt enklere å gjemme for jointen knekker ikke eller får bulker.
Vis hele sitatet...
De er ok, men tar ikke lukten fra weedjointer. Du trenger en pakning til det formålet.

Disse er bedre (vanntette) og har plass til ca. 4 jointer istedenfor én i riktig lengde.
Anonym bruker
"Reflektert Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I kabinettet til pc'en
Sånne smale høye glass til oliven er fine å ha jointer i.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Fryseren
Vis hele sitatet...

Beste tipset, innpakket i frysern. Lett å gjemme bak ting og et sted som sjelden sjekkes godt om det ligger en haug mat forran.
Vil bare legge inn at jeg reagerer litt på at folk foreslår at TS skal legge det et sted i sitt eget hjem. Hvis politiet skulle finne på å ransake hjemmet, og finner dette, så blir det vanskelig å slippe unna straff. Legger man det utendørs derimot, så kan man si at det ikke er TS sitt, hvis purken finner det. Eller hva tenker dere?
Sitat av Stingray Vis innlegg
Vil bare legge inn at jeg reagerer litt på at folk foreslår at TS skal legge det et sted i sitt eget hjem. Hvis politiet skulle finne på å ransake hjemmet, og finner dette, så blir det vanskelig å slippe unna straff. Legger man det utendørs derimot, så kan man si at det ikke er TS sitt, hvis purken finner det. Eller hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig bør man ikke hjemme noe hos seg selv. Bare de finner bruker utstyr er det nok til at mobil, pc etc.. blir tatt og omfattende undersøkelse blir gjort.

Leter dem derimot litt og alt ser bra ut, gir dem seg antageligvis fort.
Sist endret av DrPerception; 1. mai 2019 kl. 13:11.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lagt dem i en ziplock bag og deretter aliminiumsfolie for å få kontroll på lukta og skjule utseende. Hvor du burde gjemme dem avhenger av om det er viktigst for deg at de er lett tilgjengelig når du vil røyke eller utenfor rekkevidde hvis onkel skulle komme på besøk. Om du har noen som helst grunn til å mistenkte det siste ville jeg gjemt dem hos en kompis, men til nøds i ett nærliggende buskas eller under en stein eller noe sånt, i nærheten av der du bor. Om du skjuler dem for de du bor sammen med holder det å gjemme dem på et smart sted som ikke er fellesareal (i lommebok, inni ett kosedyr, i ett par sokker helt bakerst og innerst i klesskapet, eventuelt i tampongeske eller BH om det er gjelgende for deg). Basically, der det er usannsynlig at folk tilfeldigvis kommer over dem.
Anonym bruker
"Sikker Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På polet får du noen tynne avlange ferdig shotter. Har en her som heter ‘TEMPT Quick ´n Dirty’ den kan du sikkert ha to feitinger i, og den er helt tett. Pakker du det inn lagvis så vil lukta snike seg ut etterhvert. Har mistet all lukt i weed før på grunn av dette, så tette bokser er alfa omega om man vil unngå potensiel lukt, samtidig som man beholder den. Bare prøv å pakk en bit med weed i plastfolie og slikt og legg det i ett skap eller noe. Etter kort tid så er lukta der.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg de i en klipspose i fryseren et døgn eller to. Når du tar den ut så er posen nærmest luktfri. ( Så lenge du ikke åpner den. ) Fryse weed og lignende er helt genialt for å fjerne lukten. Aner ikke hvorfor frysing fjerner lukt, men det gjør det Da kan de jo oppbevares hvor som helst uten at de lukter.