Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1488
ØYNE SOM GÅR I KRYSS!!!!

Halla, litt nysgjerrig, jeg har Vært av peppern nå imange måneder, også har jeg begynt med nål igjen.
MEN! Jeg har opplevd en gang at det ene øyet mitt begynte og skjele engang heftig innoverfor noen år sia en gang på amf etter fem dager våken.. ikke vært borti dette siden..


Plutselig skjedde det ikveld, prøver og Google.
http://https://images.app.goo.gl/g4wou6M7PLcHGbMz5



Men finner ingen sammenheng med peppern, kommer det av søvnmangel? Kan ikke helt skjønne det heller for jeg har da vært våken i ukeavis før, nå er jeg bare på 26 timen ellerno
Som sagt bare opplevd det her en gang før og da var det ikke like intenst..

Hva skjer med crazy eyes liksom.. også bare venstre øye som står innover
Psykisk ustabil
Fysiske symptomer bør du ikke ta så lett på, kontakt helsevesenet og fortell dem dette.
Du bør nok snakke med fastlegen eller øyelegen din.
Kanskje en ide å stoppe? Eller kanskje vente til man mister en arm og et bein! Lykke til.
Sist endret av BadtotheBone; 11. februar 2024 kl. 23:25.
Legevakten!

Jeg fikk nettopp sove inatt etter å ha vært ufrivillig våken i 5 døgn. Måtte ta 5 mg Imovane, 600-700 mg Seroquel og 20 mg Melatonin før jeg endelig fikk sove.
Og først nå idag innser jeg virkelig hvor psykotisk jeg hadde vært. Hadde alle slags hallusinasjoner og vrangforestillinger. Så jeg tipper dette skyldes nettopp det: Hallusinasjoner og muligens også vrangforestillinger pga. Søvnmangel i nesten en uke.

En lege vil nok være enig. Men det lureste er komme seg raskt til legen fortest mulig, for sikkerhets skyld.
Sist endret av einsteindragon; 12. februar 2024 kl. 00:04.
Jeg har et liberalt forhold til rusmidler, men jeg kan ikke fatte og begripe hvordan man kan utsette hjernen sin for 5 dager uten søvn. Har jobbet prehospitalt i helsevesenet i årevis og sett utallige rusutløste psykoser hos speedhuer som har vært våken for lenge. Jeg forstår så inderlig godt hvorfor folk ruser seg, men akkurat dette forstår jeg ikke. Hadde vært interessant med et innblikk i tankegangen når du før den fjerde natten velger å ta mer speed i stedet for å sove. Dette er ikke ment som spydighet, jeg er oppriktig nysgjerrig.
Sist endret av Cheese; 12. februar 2024 kl. 22:02.