Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 299
Leter etter den perfekte "støtte" til et håndholdt nettbrett.
Googlet masse. Kan ikke være popsocket eller noe i den størelsen. Men Dette er et alternativ, men jeg tror den blir for liten(kort)

Har egentlig sett over mye av det Norske markedet tror jeg, men om jeg har misset noe som passer meg bra motas det med stor takk!
(vil helst slippe å importere og vente 5 uker)

Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Leter etter den perfekte "støtte" til et håndholdt nettbrett.
Googlet masse. Kan ikke være popsocket eller noe i den størelsen. Men Dette er et alternativ, men jeg tror den blir for liten(kort)

Har egentlig sett over mye av det Norske markedet tror jeg, men om jeg har misset noe som passer meg bra motas det med stor takk!
(vil helst slippe å importere og vente 5 uker)
Vis hele sitatet...
(og det må kunne festes på baksiden med teip som en popsocket, altså ikke noe stativ)
Sist endret av Omkalfatrere; 18. februar 2024 kl. 18:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
FlyGrip. Ikke spesielt billig (de nekter å la Kina masseprodusere), men du får hva du betaler for. Jeg bruker de på mobiler, nettbrett og lesebrett og vil aldri tilbake til pre-2014 når jeg kjøpte den første (etter at Smodcast hadde mast om FlyGrip i introen på hver eneste episode i årevis).
Jeg har et greit lager av de selv om de kan gjenbrukes (det følger med ekstra 3M tape siden den blir ødelagt ved fjerning, du kan og kjøpe ekstra 3M tape på FlyGrip.com om du trenger flere), så jeg har nok til resten av livet, men det skal store summer til før jeg orker å selge noen av de lokalt til fremmede, og da er det nok bedre for deg å bestille med FedEx levering (standard USPS tar tid og sporing stopper etter pakken forlater USA).
Sist endret av Elijah Price; 19. februar 2024 kl. 08:43.
Eg har veske til min mobiltelefon, så kan ikke feste noe direkt på den. Støttene i tre fra IKEA er super, de har to forskjellige tre-stativ.
Du kan fint feste på deksler. En av mine Kindle Paperwhites har flip-cover og selv den Kindlen har FlyGrip. Mobilen har beskyttende deksel som ikke er flip, også den har FlyGrip. Ett av nettbrettene har to FlyGrip så det kan holdes både horisontalt og vertikalt, med bonus at de to da fungerer som støtter (med kun en (hovedfunksjon å holde i enhåndsmodus) er støtten for langt ut på siden og den andre siden mangler støtte, men med to (hver sin retning) plassert strategisk så funker de som støtte også på selv 10.1" skjerm.