Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1687
Heisann jeg skal på min første hardstyle dna konsert nå til helgen. Og jeg lurer på: hva er det og forvente? Jeg kommer til og ta extacy, jeg har tatt det 4 ganger før. Hva må jeg være obs på?

Også har jeg et litt annet spørmål: hva skal jeg gå med? Da folk gjerne går kledd litt crazy/freak.

Hilsen jente 19 år
Sist endret av Nyskjerrigjenta; 12. oktober 2015 kl. 23:57.
Hva du skal gå med? Du skal selvfølgelig ha på deg shuffle pants og dekke deg i glow sticks!

Neida, alt jeg kan si er ta det rolig så du ikke blir for varm og pass på at du får i deg nok væske
Sitat av Nyskjerrigjenta Vis innlegg
Heisann jeg skal på min første hardstyle dna konsert nå til helgen. Og jeg lurer på: hva er det og forvente? Jeg kommer til og ta extacy, jeg har tatt det 4 ganger før. Hva må jeg være obs på?

Også har jeg et litt annet spørmål: hva skal jeg gå med? Da folk gjerne går kledd litt crazy/freak.

Hilsen jente 19 år
Vis hele sitatet...
Jeg håper virkelig du ikke gjør det.
Grunnen til at Hardstyle DNA er i søkelyset av politiet er på grunn av folk som tar dop der.
Jeg skulle ønske folk forsto at politiet vil stå der med hunder og lommelykter, og tar de nok folk - så stenger de festen. Det har skjedd utallige ganger før, og vi ønsker ikke at det skal skje igjen!

Anbefaler deg heller å reise til et land der politi/arrangør er mer snille enn politiet i Norge og ser mellom fingrene på ting som narkotika.

Jeg vil dra på Hardstyle DNA, uten å få festen min stengt fordi noen enkelte få ikke klarer å holde narkotikaen unna festen.
Sist endret av RandomiZed; 13. oktober 2015 kl. 00:05.
Sitat av Hater Vis innlegg
Hva du skal gå med? Du skal selvfølgelig ha på deg shuffle pants og dekke deg i glow sticks!

Neida, alt jeg kan si er ta det rolig så du ikke blir for varm og pass på at du får i deg nok væske
Vis hele sitatet...
okei, da. da blir d glowsticks. hehe
Bra besvart RandomiZed
Som RandomiZed sa - vær så snill og vent med dette til du stikker til utlandet, om du absolutt må. I fjor ble samme greia stengt nettopp på grunn av for mye drugs, og det er synd om det samme skjer i år. Veldig synd. Hardstyle(++)-miljøet er allerede i et dårlig lys hos media/politi osv, trenger ikke gi de mer drit å skrive om.

Er synd at det skal være sånn, men sånn er det nå bare her til lands.

Så please, la oss som har gledet oss i månedsvis få en god kveld uten problemer

(Og btw, ang klær: ha på whatever, bare husk det blir godt og varmt med mye hopping rundt omkring)
Sist endret av Eplegutten; 13. oktober 2015 kl. 00:15.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Jeg håper virkelig du ikke gjør det.
Grunnen til at Hardstyle DNA er i søkelyset av politiet er på grunn av folk som tar dop der.
Jeg skulle ønske folk forsto at politiet vil stå der med hunder og lommelykter, og tar de nok folk - så stenger de festen. Det har skjedd utallige ganger før, og vi ønsker ikke at det skal skje igjen!

Anbefaler deg heller å reise til et land der politi/arrangør er mer snille enn politiet i Norge og ser mellom fingrene på ting som narkotika.

Jeg vil dra på Hardstyle DNA, uten å få festen min stengt fordi noen enkelte få ikke klarer å holde narkotikaen unna festen.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har regnet med. Men tror nok desverre det er fler som kommer til å ta det enn folk som kun drikker alkohol. i følge det jeg har hørt og sett på youtube osv så er jo de fleste ganske ute på knips og eller diverse. Har det skjedd før at festen har blirr stengt pga dette?

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Som RandomiZed sa - vær så snill og vent med dette til du stikker til utlandet, om du absolutt må. I fjor ble samme greia stengt nettopp på grunn av for mye drugs, og det er synd om det samme skjer i år. Veldig synd. Hardstyle(++)-miljøet er allerede i et dårlig lys hos media/politi osv, trenger ikke gi de mer drit å skrive om.

Er synd at det skal være sånn, men sånn er det nå bare her til lands.

Så please, la oss som har gledet oss i månedsvis få en god kveld uten problemer

(Og btw, ang klær: ha på whatever, bare husk det blir godt og varmt med mye hopping rundt omkring)
Vis hele sitatet...
hm, ja okei.. ja.. er drit at det skal bli avlyst pga det da.. jeg har brukt en god del penger da jeg skal reise et stykke. så det blir kjipt visst det skjer.. Takk for svar!
Sist endret av Nyskjerrigjenta; 13. oktober 2015 kl. 00:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som nevnt er det greit å passe på at man får i seg nok væske, men ikke for mye heller, Når det kommer til klær så sier jeg det enkleste er alltid det beste, dans i bikini eller noe da blir du ihvertfall lagt merke til, selv ble jeg så glad av XTC at jeg danset i bare boxeren på 10 years of q-dance i 2010, rart jeg ikke kom med på afterfilmen
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Som nevnt er det greit å passe på at man får i seg nok væske, men ikke for mye heller, Når det kommer til klær så sier jeg det enkleste er alltid det beste, dans i bikini eller noe da blir du ihvertfall lagt merke til, selv ble jeg så glad av XTC at jeg danset i bare boxeren på 10 years of q-dance i 2010, rart jeg ikke kom med på afterfilmen
Vis hele sitatet...
hehe, såpass ja ja, jeg tenkte med en gang noe lettkledd, men samtidig så går jo folk meg litt freaky klær hehe.
https://www.youtube.com/watch?v=MFJxYLcNEqc

Dette er festen som ble stengt, ikke så veldig mye freaky klær. Relativt casual!
Men Hardstyle trekker litt cosplay-style folk ja
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
https://www.youtube.com/watch?v=MFJxYLcNEqc

Dette er festen som ble stengt, ikke så veldig mye freaky klær. Relativt casual!
Men Hardstyle trekker litt cosplay-style folk ja
Vis hele sitatet...
hehe, ja okei. Får håpe det ikke blir sengt i år da!
Hehe, ja gikk rimelig hardt for seg etterhvert, han ene vennen min sovnet på tribunen helt på slutten og våknet med 3 nakne damer rundt seg, veldig spesiellt de hadde faktisk satt opp et parishjul inne på ravet(https://www.youtube.com/watch?v=aUqVdUQ0Wsc) når det kommer til klær finner du masse du kan bestille på nett
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Hehe, ja gikk rimelig hardt for seg etterhvert, han ene vennen min sovnet på tribunen helt på slutten og våknet med 3 nakne damer rundt seg, veldig spesiellt de hadde faktisk satt opp et parishjul inne på ravet(https://www.youtube.com/watch?v=aUqVdUQ0Wsc) når det kommer til klær finner du masse du kan bestille på nett
Vis hele sitatet...
Ja, tenkte og ta meg en tur innom mye morro i morgen heheh
Nyt festem, klærne er nok du eksperten på! Angående XTC, ikke ha mye på deg, ta helst før du drar. Som nevnt så er politiet til stedet så kjipt å tatt med noe på deg. Sørg for å drikke veske og kos deg!