Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1689
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som opplever det samma? Får liksom bare den bodyhighen/bodyloaden. Men headspace er fullstendig borte. Og hvis jeg røyker mer, røyker jeg bare på meg kvalme.
Anonym bruker
"Rik Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt vanlig. Før kunne ikke jeg røyke uten å ta benzzo
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt vanlig. Før kunne ikke jeg røyke uten å ta benzzo
Vis hele sitatet...
Ser den. Headspacen kan være krevende til tider. Men er selve headspacen som gjør weed til weed føler jeg, er digg og tenke seg vekk og få nye perspektiver osv. Er ikke mye rus uten. Bortkasta penger den komboen der as xD
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja benzoen demper jo den effekten du savner
Har også merket meg dette.

Føles nesten som det er en link mellom kreativitet og angst/nevrotismen cannabis kan gi. Fjerner du det ene så fjerner du det andre.

En annen anekdote: jeg kan ikke spille gitar når jeg er på suboxone. Får heller ingen glede av musikk.

Går jeg av sub kommer musikaliteten tilbake for full musikk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som opplever det samma? Får liksom bare den bodyhighen/bodyloaden. Men headspace er fullstendig borte. Og hvis jeg røyker mer, røyker jeg bare på meg kvalme.
Vis hele sitatet...

Vær forsiktig med hasj å benzo her har du en historie fra min tid.


tok en gang 2/40 rivotriler, og et par timer senere spiste jeg 1/2g hasj (etter hasjen kom det black out), så gikk det 4-5 dager kun 5 rivotriler igjen og null hasj så går jeg opp der lå det vann over hele gulvet å en knust bong jeg ikke husker å ha kjøpt, var fortsatt helt ute så jeg lettet hele kåken etter det ene grammet hasj, før jeg tenker ååå har sikkert røykt det, så går jeg ned å hiver i meg de 5 rivoene. Så på etter eller annet vis greier jeg å kutte opp fingen, kom sjanglende inn til legen måtte sy, han sier nå føler du et lite stikk jeg sier ja jeg er ikke dum med den narkis-stemmen han sier hvordan har det for tiden jeg sier bra så etter han har sydd går jeg å betaler for det drittet å går sjanglende ut derfra. Ble så flau over det at jeg byttet fastlege.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 27. november 2020 kl. 04:31.
Alkohol, benzo og seroquel demper angst og noya, men dette er essensielt i nytenkning og følelsen av å leve. Dette er hva LSD sopp og weed gir. Å kombinere de to f.els weed og benzo etterlater de fysiske symptomene men fjerner alle mentale åpninger.
Før da jeg tok mye Benzo røyket jeg som regel en del også. Jeg ble alltid stein og god, og endte opp i den derre hazy boblen man alltid gjør når man røyker bra greier. Digg, ja. Spesielt? Nei

Jeg ble absolutt ikke HØY på samme måte som når jeg er edru.
Da begynner tankene å spinne og leve sitt eget liv og jeg kan bli nokså glad og euforisk eller redd. Jeg kan også oppleve å tenke mye på et tema og plutselig få et annet perspektiv på saken og da får jeg noen ganger en litt sånn wow-følelse.
For ikke å snakke om hvor hyggelig det er å være grisefjern med noen man står nær, f.eks dama.
Sånn var det aldri å røyke på benzo, det var bare "meh, nice".

Alle snakker om MDMA og magien blabluhbla.
Spør du meg kan Cannabis (helst god, potent weed) være veldig magisk, kun i seg selv.
Å gå turer i fint vær, meningsfulle samtaler, musikk, naturdokumentarer, gaming, alt sammen kan bli veldig "magisk" når man har røyket noe skikkelig bra!
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Som flere nevner at det er link mellom kreativitet og nevrotisme var interresant. Det har jeg ikke tenkt på før. Men det gir jo litt mening. Har jo hørt at benzo er tripkiller for psychedelics uten at jeg har prøvd komboen selv. Men om benzo "fjerner" de psykedeliske effektene. Hvordan vil komboen på MDMA og benzo være da? Bortkastet slik som på weed?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som flere nevner at det er link mellom kreativitet og nevrotisme var interresant. Det har jeg ikke tenkt på før. Men det gir jo litt mening. Har jo hørt at benzo er tripkiller for psychedelics uten at jeg har prøvd komboen selv. Men om benzo "fjerner" de psykedeliske effektene. Hvordan vil komboen på MDMA og benzo være da? Bortkastet slik som på weed?
Vis hele sitatet...
Ja. Godfølelsen er der men magien er borte.
R.i.p 23.04.2021
Kjenner meg ikke igjen i det som skrives her,tvert imot så synes jeg benzo og weed jobber synergisk sammen og jeg blir extra parkert. Røyker bare indica så sativa er kansje en annen sak.men indicaen forsterker benzoen og vise versa.den perfekte komboen for sofaslæking
Sitat av Tarm Vis innlegg
Kjenner meg ikke igjen i det som skrives her,tvert imot så synes jeg benzo og weed jobber synergisk sammen og jeg blir extra parkert. Røyker bare indica så sativa er kansje en annen sak.men indicaen forsterker benzoen og vise versa.den perfekte komboen for sofaslæking
Vis hele sitatet...
Ja, det er det jeg prøver å formidle - det er perfekt til å slappe av og det er ingen tvil om at Benzo og Cannabis er digg sammen.
Perfekt til å "sofaslække" som du nevner
Man blir god, bekymringsfri og stein.

Men det hindrer mange av effektene jeg liker med å røyke meg høy, som økt kreativitet og interesse for merkelige temaer jeg kan tenke og spinne på samt lese om og se på dokumentarer om.

Når jeg knasker piller får jeg heller ikke lyst til å gå ut og nyte naturen og solen. Fordi jeg vil sofaslække.
Når jeg røyker som edru er turer og natur fantastisk.

Benzo gjør meg, og garantert mange andre også, mindre motivert til å nyte og utforske Cannabisen sine kreative effekter og den typiske påvirkningningen/endringen man får i sinnstilstand.
Sist endret av krystallkongen; 27. november 2020 kl. 17:47.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ja, det er det jeg prøver å formidle - det er perfekt til å slappe av og det er ingen tvil om at Benzo og Cannabis er digg sammen.
Perfekt til å "sofaslække" som du nevner
Man blir god, bekymringsfri og stein.

Men det hindrer mange av effektene jeg liker med å røyke meg høy, som økt kreativitet og interesse for merkelige temaer jeg kan tenke og spinne på samt lese om og se på dokumentarer om.

Når jeg knasker piller får jeg heller ikke lyst til å gå ut og nyte naturen og solen. Fordi jeg vil sofaslække.
Når jeg røyker som edru er turer og natur fantastisk.

Benzo gjør meg, og garantert mange andre også, mindre motivert til å nyte og utforske Cannabisen sine kreative effekter og den typiske påvirkningningen/endringen man får i sinnstilstand.
Vis hele sitatet...
Det er jeg helt enig i ,man får ikke gjort stort annet enn å ligge i sofaen og man synes fks at sykt dårlige tv serier eller filmer er døds fete på den komboen. Lager seg mat og halvparten ligger igjen på gulvet uten at man bryr seg med å vaske opp lol
Sitat av Tarm Vis innlegg
Det er jeg helt enig i ,man får ikke gjort stort annet enn å ligge i sofaen og man synes fks at sykt dårlige tv serier eller filmer er døds fete på den komboen. Lager seg mat og halvparten ligger igjen på gulvet uten at man bryr seg med å vaske opp lol
Vis hele sitatet...
Man blir en lat jævel, og late jævler er ikke kjent for å ha det ryddig rundt seg, god struktur eller drag på damene!
Sist endret av krystallkongen; 27. november 2020 kl. 21:00.