Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 565706
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt 2x210mg knips og svetter som faen, håret er skam vått. Er dette normalt.
Ja det er helt normalt,
Du har tatt alt for mye og da renner svetten
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pyrrojibb Vis innlegg
Ja det er helt normalt,
Vis hele sitatet...
Men hva om kroppstemperaturen er for varm hva er dødelig dose?


Vekt ligger på 63kg
dette går fint, bare drikk vann men ikke for mye
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hva om kroppstemperaturen er for varm hva er dødelig dose?


Vekt ligger på 63kg
Vis hele sitatet...
Gi det en liten time så roer nokk det seg litt. Husk å få i deg veske
Du har jo vært en tåpe med dosering. Kle av deg, få på deg et vått håndklede. Men nei, det er ikke unormalt.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du har jo vært en tåpe med dosering. Kle av deg, få på deg et vått håndklede. Men nei, det er ikke unormalt.
Vis hele sitatet...
Har kledd av meg. Hva er dødelig dose per kilo kroppsvekt?!
Ikke det du har tatt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kledd av meg. Hva er dødelig dose per kilo kroppsvekt?!
Vis hele sitatet...
Slapp helt av du e langt unna den dosen. E du bekymret for egen helse ringer du 113.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://m.psychonautwiki.org/wiki/MDMA Står 180+ er en heavy dose! Jeg har tatt 420!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kledd av meg. Hva er dødelig dose per kilo kroppsvekt?!
Vis hele sitatet...
Nei du er ikke i fare. Slapp av, du har et angstanfall. Dette går så fint skal du se.
Sist endret av Relevant; 26. november 2020 kl. 22:15. Grunn: Skrivefeiler
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei du er ikke i fare. Slapp av, du har er angstanfall. Dette går så fint skal du se.
Vis hele sitatet...
Okey okey, må fokusere å roe ned pusten. Sikkert bare en vill opptur ellernoe har ikke tatt MDMA på sånn 8mnd.
Husk å få i deg litt salt samtidig som du drikker vann. Når du svetter så mye som du gjør nå kommer du til å bli tørst. Det skal veldig mye til før overoppheting blir farlig så lenge man får i seg nok salt og vann, men ikke overdriv saltinntaket. Spis en pose potetgull

Du er svært langt unna en farlig dose. Ta det helt med ro.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okey okey, må fokusere å roe ned pusten. Sikkert bare en vill opptur ellernoe har ikke tatt MDMA på sånn 8mnd.
Vis hele sitatet...
Slapp av får deg en kald klut i pannen og noe rolig musikk så går det fort over i glede
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nether Vis innlegg
Husk å få i deg litt salt samtidig som du drikker vann. Når du svetter så mye som du gjør nå kommer du til å bli tørst. Det skal veldig mye til før overoppheting blir farlig så lenge man får i seg nok salt og vann, men ikke overdriv saltinntaket. Spis en pose potetgull

Du er svært langt unna en farlig dose. Ta det helt med ro.
Vis hele sitatet...
Hvor ligger farlig dose da? Og hvordan i helvete skal man spise på MDMA? Og funker det å ta en teskje salt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okey okey, må fokusere å roe ned pusten. Sikkert bare en vill opptur ellernoe har ikke tatt MDMA på sånn 8mnd.
Vis hele sitatet...
Det er helt vanlig, jeg får også angst på mdma opptur, og selv om jeg ikke tar doser på 400mg lengre så angrer jeg alltid som en bikkje når effektene setter inn. Du må bare slenge på en PM om du vil, kan prate på discord f.eks.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor ligger farlig dose da? Og hvordan i helvete skal man spise på MDMA? Og funker det å ta en teskje salt?
Vis hele sitatet...
MDMA liker jeg å droppe, liker å starte rolig og heller ta en redosering når jeg har kontroll. Tror jeg heller ville funne meg noe salt å spise på og ikke hive reint salt.

Vet ikke hvor mye som skal til for å få en dødelig dose men ville ikke tatt noe mer. Bedre å starte i det små.
Vi har alle vært der, pass på kjevekjør. Har sett ganske stygge cuts på tunger etter kjevekjøret. Vått håndkle hjelper betraktelig. Vann helst med litt salt oppi (trenger ikke smake salt)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor ligger farlig dose da? Og hvordan i helvete skal man spise på MDMA? Og funker det å ta en teskje salt?
Vis hele sitatet...
Farlig dose er individuelt, men i praksis for er friskt menneske så tåler du et gram uten alvorlige skader ved engangstilfelle. Med stoffer så handler mye om risiko, ofte går det enten helt fint eller katastrofalt. 400mg er ikke bra i det hele tatt men det går nesten alltid helt fint. Salt er viktig for kroppen da svetten inneholder mye salt. Powerade med elektrolytter er også bra. Nether kan garantert forklare salt sammenhengen bedre enn meg.
Sist endret av Relevant; 26. november 2020 kl. 22:31. Grunn: Skrive
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Angsten har roet seg, gikk bare bam over til digg rus som drepte angsten, takk for svar and love you all<3
Sist endret av KjemikalieX; 26. november 2020 kl. 22:52. Grunn: svar på slettet post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor ligger farlig dose da? Og hvordan i helvete skal man spise på MDMA? Og funker det å ta en teskje salt?
Vis hele sitatet...
For rotter ligger dødelig dose rundt 100-300mg per kg kroppsvekt. Det finnes ingen data for mennesker, men det finnes flust av rapporter av folk som tar både 2 og 3 gram i løpet av en kveld uten å bukke under.

Grunnen til at jeg sier få i deg litt salt er fordi mange får panikk og dunker nedpå 4 liter vann på styrten uten å få i seg ekstra salt, og det kombinert med svettinga kan være skummelt.

En halv teskje salt løst opp i en liter vann er helt fint. Bare ikke styrt masse vann så går dette helt fint.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor ligger farlig dose da? Og hvordan i helvete skal man spise på MDMA? Og funker det å ta en teskje salt?
Vis hele sitatet...
anbefaler frukt fordi det er lett å spise å det er godt , f.eks kalde druer. du har jo ikke lyst på mat, men frukt ogsånn kan være godt ialfall "kald" frukt ogsånn er deilig når man er varm, ha en fin tur videre!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
anbefaler frukt fordi det er lett å spise å det er godt , f.eks kalde druer. du har jo ikke lyst på mat, men frukt ogsånn kan være godt ialfall "kald" frukt ogsånn er deilig når man er varm, ha en fin tur videre!
Vis hele sitatet...
kald frukt blir feil, men kalde druer er digg under turen.
Er vanlig å få høyere kroppstemp på MDMA og psykedelika generelt. Er bare å ri det ut. Ta en kald dusj og sett deg i sofaen med håndkle så går det over etterhvert, sånn til en annen gang.
Anonym bruker
"Snakkende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kroppen mister evnen til å regulere sin egen temp, så ville vært forsiktig mot å gjøre drastiske tiltak som å dusje i iskaldt vann osv. Målet ditt her er å holde kroppen på 37 grader, ta deg en lunken dusj om du trenger det, ikke begynn å overdriv med verken varme eller kulde.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Svetter ikke lenger, er ikke redd lengre grunnen til at jeg ikke har tatt MDMA på 8 mnd er fordi jeg hadde noen drøye mdma perioder hvor jeg tok MDMA 5 ganger en uke og ringte 113 alle de gangene pga panikk å den siste gangen gadd de ikke komme.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svetter ikke lenger, er ikke redd lengre grunnen til at jeg ikke har tatt MDMA på 8 mnd er fordi jeg hadde noen drøye mdma perioder hvor jeg tok MDMA 5 ganger en uke og ringte 113 alle de gangene pga panikk å den siste gangen gadd de ikke komme.
Vis hele sitatet...
Skjønner godt at de ikke gadd å komme da.

Optimalt skal du alltid ha minst 3 mnd mellom hver gang du bruker MDMA. 1 mnd mellomrom er absolutt minstekrav.

En annen ting er dosene. 150 MG er en fin start dose, noen vil også kalle det en ganske sterk dose. Jeg bruker hvertfall alltid å starte med 150, det er som regel nok. Ikke propp i deg så mye som du gjør, det gir deg jo bare angst.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svetter ikke lenger, er ikke redd lengre grunnen til at jeg ikke har tatt MDMA på 8 mnd er fordi jeg hadde noen drøye mdma perioder hvor jeg tok MDMA 5 ganger en uke og ringte 113 alle de gangene pga panikk å den siste gangen gadd de ikke komme.
Vis hele sitatet...
https://rollsafe.org/mdma-dosage/

Ikke ta så drøye doser kompis.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
https://rollsafe.org/mdma-dosage/

Ikke ta så drøye doser kompis.
Vis hele sitatet...
63+50=113 høres ut som dårlig lykke, hahahah faen mdma er digg. Har drukket 1 liter eple-jus og en halv skje salt fitte digg. Elsker dere (nohomo) viktig at folk passer på vær andre i disse tiden!
Dette er tredje tråden jeg leser der trådstarter har tatt alt for store doser MDMA, og sitter der med angst for og dø, de siste 24 timene.

Ta vare på deg selv <3
Sist endret av Supperman; 26. november 2020 kl. 23:44.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan er hasj og MDMA har en liten klump her på 0,4 kanskje tenker vell den gode ecstasy følelsen (forelskelse på en måte) hadde vert fitte digg. Men redd for at angsten kan komme til bake da
Piffer opp rusen når det går nedover og gir en mykere landing. Tror ikke du skal være redd for noe angst, er ganske vanlig å ta deg en spliff etterhvert som rusen daler. På peaken kan det bli litt too much, men mange liker det også.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold deg til mdma du
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
51k seere?



Rusen begynner å gå ned tok en piff nettop. Begynt å kjenne smerter i kinnet å føler meg sliten i kjeven har tyget på leppene så gjør jævla vondt. Rusen er vell over om 2 timer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Går det bra nå ?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri ta så mye MDMA. Det er øker sjansene dine unødvendig mye for å overdosere.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rollsafe.org
Trenger du mer enn 150mg MDMA så er det utrolig dårlige varer du har.
400mg er overdosering som bare det og så utrolig unødvendig da du hadde fått samme virkning av en, men kanskje mindre bieffekter.