Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1998
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan virker det vet at man kan yte mer, men skjer det noe forskjell på muskler, om man får i seg nok mat. Amfetaminer øker pulsen å når pulsen går opp brenner kroppen kalorier, så lurer på om man bruker amfetaminer for trening om man blir Støre altså sterkere å større i formen?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Går man opp eller ned i vekt
Nei du brenner ikke mer kalorier, du belaster hjertet unødvendig og får dårligere matlyst, ganske åpenbart. Koffein er bedre.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Supperman Vis innlegg
Nei du brenner ikke mer kalorier, du belaster hjertet unødvendig og får dårligere matlyst, ganske åpenbart. Koffein er bedre.
Vis hele sitatet...
Koffein er svakere, om man spiser riktig mat og får i seg nok kalorier, karbohydrater, vitaminer osv. vil ikke adhd-medisiner hjelpe til da. La oss si 200mg elvanse før trenings økt 3 ganger uken. Og får i seg riktig mat.
Anonym bruker
"Skeptisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hørt at bruker man amfetaminer kun en gang i blandt så brytes muskelmassen fort ned.

For dem som bruker det gjevnelig så skjer ikke det samme og man kan trene uten at amfetaminer bryter ned / svekker musklene?

Er det noe sannhet i dette?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eneste grunnen til jeg spør om dette er pga at jeg så nettopp en dokumentar om boling å der var det myue adh-medisiner inni bildet, jeg bruker ikke medisiner mot adhd men kan gå å hente på apoteket har resept på det. Trener 3-4 ganger uken å lurer på om det kan hjelpe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eneste grunnen til jeg spør om dette er pga at jeg så nettopp en dokumentar om boling å der var det myue adh-medisiner inni bildet, jeg bruker ikke medisiner mot adhd men kan gå å hente på apoteket har resept på det. Trener 3-4 ganger uken å lurer på om det kan hjelpe.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke merker noe spesielt ved det, men nå bruker jeg resept og kontrollert dose. Jeg er tynn fra før så jeg må være ekstremt påpasselig med å spise nokk. Bmi er 17. Har synlige magemuskler men har trenet siden mars. Men tror ikke jeg kan si at det har hjulpet noe mer enn treningen i seg selv. Men nå bruker jeg det heller ikke for å bli bedre form
Sentralstimulerende stoffer gjør at du kan presse deg litt mer enn det kroppen normalt sett tillater, men det gjør igjen at du trenger mer restitusjon. Koffein i store doser gir og denne effekten. Mye av grunnen til at det brukes i BB er for å undertrykke sult og gjøre kjipe lavkaloridietter lettere å gå på. Det er dog hardt for hjerte og karsystem og så store doser som 200mg aduvanz er idioti. Du får brukbar effekt på selv 20-30mg om målet er å yte mer på trening, men 200-300mg koffein gir ca samme nytte og er tryggere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har hørt at bruker man amfetaminer kun en gang i blandt så brytes muskelmassen fort ned.

For dem som bruker det gjevnelig så skjer ikke det samme og man kan trene uten at amfetaminer bryter ned / svekker musklene?

Er det noe sannhet i dette?
Vis hele sitatet...
Det er en sannhet i at hvis man sitter for lenge på ræva. Så kan muskelmasse bryte ned. Som man veldig ofte gjør når man tar amfetamin for å være effektiv

Generelt papirarbeid. Gaming, musikk produsering etc etc.

Klart mange bruker det til husarbeid etc men stort sett tror jeg folk bruker det for det som krever litt mer oppmerksomhet.


Mtp på hjertet er det vil egentlig frarådet å bruke amfetaminer til trening.

En annen ting; jeg har adhd så de medisinene er noe litt annet enn amfetamin. Ja det er amfetamin derivater men å si at det er som amfetamin du kjøper på gata er som å si at veldig god hjemmebrent er kjøpt på polet. Mange merker nok kanskje ikke forskjell men de aller fleste vil se igjennom den rusen med engang

For de som aldri har brukt amfetamin tror jeg også blir gira pga man tror man tar amfetamin

Men de frigjør altså ikke signalstoffer i like stor grad som racemisk gate amfetamin
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går man opp eller ned i vekt
Vis hele sitatet...
Vekta di bestemmes av hvor mye mat du spiser. Ikke hvilke medisiner du tar.

Det skal nevnes at ADHD medisiner (amfetamin) demper sultfølelsen, slik at man ikke føler seg like sulten. Ofte spiser man heller dersom ikke nok.

Btw. "200 mg elvanse" blir bare tulletet. Du trenger ikke å være gira i 6-8 timer for å trene 1 time. Da er det bedre med PWO.