Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2261
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal på min første skogfest om noen uker.
Har fått tilbud om både candyflip og hippieflip, men klarer ikke helt bestemme meg.

Har forsøkt lsd og sopp hver for seg uten mdma før og innendørs setting. Begge var morsomme på sin måte, dog aldri kombinert og ikke brukt på «rave».

Trenger også litt doseringstips, tåler som oftest greie mengder rus, typ folk rundt meg hitter ofte hardere enn meg på samme dose, 3g sopp var fin førstegangsdose uten å bli for kake, lsd var en lapp, husker ikke doseringen da det er en god del år siden. Mdma pleier jeg ligge rundt 180-200mg.

Spørsmålet er vel egentlig hvordan jeg bør dosere kombinasjonen.
Samt hvordan bør jeg time inntaket?

Eventuelt andre tips for skogfest, som sagt newb.
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
LSD varer mer enn 12 timer, mens sopp varer mer som 6 - 8 timer, og LSD gir deg mer energi til å danse eller bevege deg. Jeg finner det nesten umulig å sitte meg ned mer enn 30 sekunder når jeg er beruset på LSD men sist gang jeg tok sopper (3,5 gram penis envy, brukte lemon tek metoden også så ble det altfor skummel), og jeg følte meg som jeg har ikke sovet på dager.

Sannsynligvis skal LSD være mer gøy å ta når du er offentlig, men det kan også bli ubehagelig å være rundt andre mennesker som du ikke skjønner hvis du er beruset på psikedeliske rusmidler. Sopper kan få deg trøtt, mens LSD får det umulig å sove, uansett hvor trøtt du er, så sov godt.

Fordi LSD varer lengre enn MDMA, ta LSDen første. Samme hvis du foretrekker sopp i stedet.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det blir gøy uansett mann endelig skogfest !
Jeg ville gått for candyflip. MDMA 4 timer etter LSD inntak.
Begge er like fantastiske på hver sin måte synes jeg, en dog candyflip kanskje passer best på skogfest, de pleier jo å vare en stund men aldri si aldri, hippieflip er noe for seg selv det og. Uansett hvilken av dem du velger så tror jeg du kommer til å storkose deg!

Hvis du skal candyflippe så ta MA'en 4 timer etter inntak av syre som Superspurv sier. Hippieflip verserer det mange råd om, men min anbefaling er å ta MA'en eksakt en time etter inntak av soppen. Kos deg på skogfest mann, en sånn kombo på en sånn tilstelning tviler jeg sterkt på kommer til å slå feil!
Støtter tidene til folk. Selv hadde jeg gått for candyflip. Det er virkelig en sukkersøt rus og navnet stemmer 100%

Det er mange måter å ta candyflip på. Men hver så snill gjør dette til noe mer enn bare å ta to rusmidler med synergisk effekt. En flip bør inneholde så mye mer. Bytt musikk, gjerne klær og kanskje tilogmed bytt spot.

Flipping er så mye mer enn bare å trøkke i seg mest mulig rus!
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Støtter tidene til folk. Selv hadde jeg gått for candyflip. Det er virkelig en sukkersøt rus og navnet stemmer 100%

Det er mange måter å ta candyflip på. Men hver så snill gjør dette til noe mer enn bare å ta to rusmidler med synergisk effekt. En flip bør inneholde så mye mer. Bytt musikk, gjerne klær og kanskje tilogmed bytt spot.

Flipping er så mye mer enn bare å trøkke i seg mest mulig rus!
Vis hele sitatet...
Gode tips, er en nøktern og fornuftig rusbruker, så derfor jeg leter etter råd og tips. Aldri forsøkt komboene før, men hørt mye bra og tenkte en trygg skogfest med venner og bekjente er perfekt førstegangs.

Litt vanskelig å bytte musikk, men klær tenkte jeg å ha med meg skift av. Starter i shorts og avslutter i joggebukse og kanskje genser avhengig av natt-temp.

Tenkte å ta med meg noe godt å drikke, smoothie eller noe og bananer.
Vurderer å ta med meg noen billige headphones også hvis jeg ønsker litt isolasjon. Av erfaring gjør jo lsd lydkvaliteten på selv crappy høyttalere til de beste hifi høyttalerne.

Undrer hvordan det er å ta LSD og høre på faktisk hifi høyttalere...?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan bør jeg forresten dosere mdma? Hørt man trenger mindre av det, burde jeg legge meg på 120-150mg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gode tips, er en nøktern og fornuftig rusbruker, så derfor jeg leter etter råd og tips. Aldri forsøkt komboene før, men hørt mye bra og tenkte en trygg skogfest med venner og bekjente er perfekt førstegangs.

Litt vanskelig å bytte musikk, men klær tenkte jeg å ha med meg skift av. Starter i shorts og avslutter i joggebukse og kanskje genser avhengig av natt-temp.

Tenkte å ta med meg noe godt å drikke, smoothie eller noe og bananer.
Vurderer å ta med meg noen billige headphones også hvis jeg ønsker litt isolasjon. Av erfaring gjør jo lsd lydkvaliteten på selv crappy høyttalere til de beste hifi høyttalerne.

Undrer hvordan det er å ta LSD og høre på faktisk hifi høyttalere...?
Vis hele sitatet...


Det er helt korrekt at lyden blir awsome ^^
Skogsfest med candyflipp blir fort en av de beste musikk opplevelsene du har hatt noengang ^^ Så lenge du liker slik musikk

120-150 mg vil jeg si er en passelig dose til en flipp. Avhengi av vekten din. Legg deg på 100-120 ug lsd(1 dråpe).
Har candyflippet i en del år nå. Her er oppskriften. Enkel og grei.

00:00 drop syre
04:00 drop Emma. (Vanlig dose)
06:00 evt redrop Emma.

Så enkelt. Ikke Emma først. Dette stemmer ikke. Ikke samtidig.
Men Emma etter FIRE timer.
Hippie: da kan du droppe Emma etter 3 timer når du har tatt sopp
Sitat av Mister88Sister Vis innlegg
Har candyflippet i en del år nå. Her er oppskriften. Enkel og grei.

00:00 drop syre
04:00 drop Emma. (Vanlig dose)
06:00 evt redrop Emma.

Så enkelt. Ikke Emma først. Dette stemmer ikke. Ikke samtidig.
Men Emma etter FIRE timer.
Hippie: da kan du droppe Emma etter 3 timer når du har tatt sopp
Vis hele sitatet...
Fire timer etter du har startet å få effekt fra lsd eller fire timer etter man tok lsd? Tar jo fort vekk 2 timer før lsd begynner å fungere også varer lsd fortvek 12 timer. Vil man ikke fortsatt være på tripp da mdma nedturen står for tur da? Jeg får ikke mdma til å fungere i nærheten av 10 timer uansett hvor mye jeg prøver å redosere. Bare lurer, har til gode å teste candyflipp enda
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg ville gått for candyflip. MDMA 4 timer etter LSD inntak.
Vis hele sitatet...
Har aldri tatt en flip, men jeg har tatt veldig mye LSD. Hvorfor akkurat 4t etter LSD inntak? En LSD lapp varer jo veldig mye lenger, og jeg ser for meg at det vil være bedre å ta flip'en nærmere nedtur.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Har aldri tatt en flip, men jeg har tatt veldig mye LSD. Hvorfor akkurat 4t etter LSD inntak? En LSD lapp varer jo veldig mye lenger, og jeg ser for meg at det vil være bedre å ta flip'en nærmere nedtur.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest om dette her på forumet og prøvd det en håndfull ganger. For meg varer lsd 8-12 timer og mdma 4-8 timer litt avhengig av omstendighetene. Når jeg venter 4 timer med mdma så går effekten ut på begge omtrent samtidig. Kanskje andre har godt av å vente 3 eller 5 timer, men for meg er 4 timer perfekt (4 timer etter lsden kicker inn vel og merke).
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Har aldri tatt en flip, men jeg har tatt veldig mye LSD. Hvorfor akkurat 4t etter LSD inntak? En LSD lapp varer jo veldig mye lenger, og jeg ser for meg at det vil være bedre å ta flip'en nærmere nedtur.
Vis hele sitatet...


For at du skal kunne nyte effekten av begge samtidig MA'en vil gradvis fase ut alt du har gått og tenkt på på LSD. Om du tar MA på nedtur vil det bare føles ut som en vanlig MA-trip, å flippe handler om å nyte det beste fra to verdener.
Sitat av Mister88Sister Vis innlegg
Har candyflippet i en del år nå. Her er oppskriften. Enkel og grei.

00:00 drop syre
04:00 drop Emma. (Vanlig dose)
06:00 evt redrop Emma.

Så enkelt. Ikke Emma først. Dette stemmer ikke. Ikke samtidig.
Men Emma etter FIRE timer.
Hippie: da kan du droppe Emma etter 3 timer når du har tatt sopp
Vis hele sitatet...

Er uenig i at man skal vente så lenge med emma på hippie flip. Jeg pleier å ta emma når soppen begynner å komme opp ordentlig, rundt 1 time etter inntak av sopp ish. Da får du den gode synergien og slipper og bare få emma effekten når soppen er på vei ned
Tidspunkt for mdma drop etter inntak av lsd går nok på personlige preferanser. Personlig dropper jeg mdma på lsd peak, 1-2 timer etter inntak. Da blir ting tatt til nye høyder Røyker du bruning på comedown etter dette kan jeg love deg at du aldri har vært så fjern før.
Sitat av maxfit1 Vis innlegg
Tidspunkt for mdma drop etter inntak av lsd går nok på personlige preferanser. Personlig dropper jeg mdma på lsd peak, 1-2 timer etter inntak. Da blir ting tatt til nye høyder Røyker du bruning på comedown etter dette kan jeg love deg at du aldri har vært så fjern før.
Vis hele sitatet...
Humm.. hva syns du om molly nedtur mens du fortsatt tripper godt? Kan ikke det bli litt mørkt? Eller overdøver syra det på en måte som gjør nedturen mindre tilstedeværende?
Sitat av Alge Vis innlegg
Humm.. hva syns du om molly nedtur mens du fortsatt tripper godt? Kan ikke det bli litt mørkt? Eller overdøver syra det på en måte som gjør nedturen mindre tilstedeværende?
Vis hele sitatet...
Når folk sier at lsd peaker i 10-12 timer er jo det bare tull. Jeg har god erfaring med stoffet og selve peaken varer i 4-6 timer før comedown. Da er du i den rolige comedownfasen på lsd og mdma ca. samtidig Dette er nok ikke å anbefale til alle da, i og med at folk takler blandingsrus ulikt. Beste er nok å prøve seg frem litt selv
Sitat av maxfit1 Vis innlegg
Når folk sier at lsd peaker i 10-12 timer er jo det bare tull. Jeg har god erfaring med stoffet og selve peaken varer i 4-6 timer før comedown. Da er du i den rolige comedownfasen på lsd og mdma ca. samtidig Dette er nok ikke å anbefale til alle da, i og med at folk takler blandingsrus ulikt. Beste er nok å prøve seg frem litt selv
Vis hele sitatet...
De fleste analoger av lsd varer i godt over 12 timer. Den beste jeg har vært borte i er 1P-LSD visste at det ikke var lsd. Men eneste måten jeg klarte å skille de var en tur på 17 timer før peaken begynte å gi etter

Så de som sier 12 timer har ikke fått LSD-25
Er jo ikke på peek i 12 timer, men jeg er fortsatt skikkelig på tur helt opp til 10 timer etterfulgt av ett par timer med ganske bratt nedstignings kurve effekt messigt, kanskje litt personlig eller dose avhengig? Idk, har ikke nok erfaring med stoffet. Hvem vet, kanskje det ikke var vanlig lsd-25 jeg fikk i meg engang de få gangene jeg har testet det.
Sitat av Alge Vis innlegg
Er jo ikke på peek i 12 timer, men jeg er fortsatt skikkelig på tur helt opp til 10 timer etterfulgt av ett par timer med ganske bratt nedstignings kurve effekt messigt, kanskje litt personlig eller dose avhengig? Idk, har ikke nok erfaring med stoffet. Hvem vet, kanskje det ikke var vanlig lsd-25 jeg fikk i meg engang de få gangene jeg har testet det.
Vis hele sitatet...

Det er uhyre vanskelig å skille stoffer. Folk tror det klarer det, men har testet mye lsd analoger og mdma analoger og det er (som regel) at de varer mye lenger men er en jævlig fin test for å se om man har LSD-25, LSD-25 er nemlig det eneste lsd molekylet som lyser under et UV lys så slipper man å klippe vekk virkestoff


1P-LSD varte lenge for min del. LSD-25 har aldri sittet lenger enn 8 timer for min del men da er jeg så og si helt nede igjen uten noe bølger. Peaken var ikke 17 timer dårlig formulert. Men det tok 17 timer før formen begynte å bli nogenlunde så jeg kunne snakke med «normale mennesker»
Sitat av Mister88Sister Vis innlegg
Har candyflippet i en del år nå. Her er oppskriften. Enkel og grei.

00:00 drop syre
04:00 drop Emma. (Vanlig dose)
06:00 evt redrop Emma.

Så enkelt. Ikke Emma først. Dette stemmer ikke. Ikke samtidig.
Men Emma etter FIRE timer.
Hippie: da kan du droppe Emma etter 3 timer når du har tatt sopp
Vis hele sitatet...
Fire timer etter drop.
De vil da ikke konkurrere men når emmaen kommer så tar den vekk alle skarpe kanter IG gjør de siste 6 timene herlig.

Klarer heller ikke då d til å vare evig. En redrop så har du fem intense Emma-timer
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips folkens, kan se ut som jeg da forsøker 4 timer etter dropp.