Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1951
Anonym bruker
"Sinna Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. I august i fjor så bestilte jeg noen militære klær som kostet 14.000 kr fra et angivelig seriøst firma i USA. De kom etter 1 uke. De var for små, så jeg sendte dem tilbake for å få større. De sa at de skulle skreddersy til meg, så tok diverse mål og sendte til dem.
For cirka 6 måneder siden var det klart sa dem, og bestillingen ble sendt. Men jeg fikk ingenting. Så jeg sa til dem at varene ikke dukket opp, og i April sa de at klærne ble sendt til meg på nytt.
Men ingenting har kommet enda. Nå har det snart gått 1 år siden den opprinnelige bestillingen....
Hvordan går jeg videre? Kan jeg anmelde dem til politiet i USA eller Norge? Takk for svar!

Her er siden jeg bestilte fra: https://www.smwholesaleusa.com
Før du handler så dyrt på nett kan det være lurt å gjøre et enkelt google søk.Det er fler som ikke har fått varene sine.

https://www.bbb.org/us/ca/vernon/pro...193/complaints

Kommer nok ikke noen vei med anmeldelse. Det blir ord mot ord og de påstår de har sendt og du påstår du ikke har mottatt. For alt de vet kan du ha mottatt men prøver å lure til deg dobbelt opp eller for alt noen vet er utstyret beslaglagt i tollen og du spanes på av terrorgruppa hehehe.. Har du sett tracking informasjonen?
Anonym bruker
"Sinna Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Tenkte det samme angående ord mot ord. Neida, er nok ikke beslsglagt i tollen da det ikke er noe ulovlig eller skummelt. Er bare 2 jakker, så tror ikke terrorgruppa spaner på meg.�� Men de jeg kjøpte fra har selv tatt kontakt flere ganger og spurt om varene er kommet. Og jeg har flere ganger spurt etter sporingsnummer, men aldri fått svar på det.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Betalte du med kredittkort? Kontakt banken din om reklamasjon.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og jeg har flere ganger spurt etter sporingsnummer, men aldri fått svar på det.
Vis hele sitatet...
Akkurat dette føler jeg er ett ganske solid tegn på at de ikke har sendt noe til deg. Hvorfor skulle det være ett problem å oppgi sporingsnummer?
Anonym bruker
"Sinna Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, betalte med bankkort (Visa). Kanskje jeg burde kontakte banken min, men da må det vel bevises at jeg ikke har fått varene? Det med sporingsnummer synes jeg er merkelig ja...Men samtidig virker de seriøse, de har spurt flere ganger om jeg kunne ta mål av klær som passer og sende bilder. De samarbeider også med diverse filmselskaper.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
gikk ganske greit for meg hos min bank da noen felger aldri dukket opp.
Tenker pst eller kripos plukket opp pakken din.

Neida.
Jeg har fått penger igjen når jeg har klagd ved bestillinger over havet, bare å mase på customer service kan nok hjelpe!
Anonym bruker
"Sinna Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av boiled taco Vis innlegg
Tenker pst eller kripos plukket opp pakken din.

Neida.
Jeg har fått penger igjen når jeg har klagd ved bestillinger over havet, bare å mase på customer service kan nok hjelpe!
Vis hele sitatet...
Så bra at du fikk det tilbake Mener du customer service på nettbutikken jeg bestilte fra, eller banken min?