Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6358
Hei! Jeg har litt lyst til å prøve dumpster diving, prøvde å gå alene men synes det er litt skummelt. Vil noen prøve å dra sammen, eller er det noen erfarne som vil ha med seg en nybegynner? ☺️ I Oslo eller Bærum.
Det finnes et ganske stort miljø på facebook. Anbefaler å bli med i gruppen "Friganere/Dumpsterdiving", så finner du garantert noen å dra på tokt med
Er vel ikke helt riktig tid å skulle dra rundt sammen på, vil tro de fleste ikke har lyst til å møte fremmede på grunn av smitte situasjonen akkurat nå. Så ikke ta det personlig hvis du ikke får noen respons.

Litt skikk og bruk når man diver:

Ikke rot, rydd opp etter deg når du er ferdig.

Ikke ta deg inn på områder som helt klart er på noen måte låst for uvedkommende.

Vær hyggelig, spør de som eier der du vil dive om deg er greit. Man kan bli anmeldt for stjeling hvis man er uheldig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Blender20 Vis innlegg
Hei! Jeg har litt lyst til å prøve dumpster diving, prøvde å gå alene men synes det er litt skummelt. Vil noen prøve å dra sammen, eller er det noen erfarne som vil ha med seg en nybegynner? ☺️ I Oslo eller Bærum.
Vis hele sitatet...
Du har PM.
R.i.p 23.04.2021
Beste er og gjøre dette aleine på kveldstid/ natta. Da slipper du å evt havne i klameri med andre som er med vis du skulle finne noe fet som den andre parten også vil ha. Brent meg på det før og det er basicly førstemann til mølla . Dra aleine behold alt selv.