Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1002
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har lest en del om at forskjellige benzoer kan være lure å ha for å avslutte en syretrip hvis det virkelig rakner.

Har derimot hørt om veldig mange folk som har kjørt seg i grøfta på benzo generelt. Liker å tro at jeg er en person med lite angstproblemer og har aldri prøvd det før, men lurer på om jeg burde handle in en liten mengde.

Greit å ha på lur, og muligens muligheter til å mikrodosere til jobbintervju?
Min mening er at det ikke er nødvendig. Er du ikke forberedt på, og aksepterer at du kan bli veldig redd eller føle deg dårlig under påvirkningen så er ikke LSD din greie. Å avbryte en påbegynt vanskelig epoke i en trip kan gjøre mer skade enn om du lar den spille seg ferdig og overvinner det fremfor at det bare plutselig blir nok en greie du må håndtere og undertrykke i hverdagen.

Men ja, det fungerer jo ypperlig for selve formålet - å avslutte en badtrip.

Å bruke sånn for å mikrodosere til jobbintervju osv funker sikkert for noen men i mitt hode så er det en farlig tankegang som utvikler seg så fort man vet at man har en krykke.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du ikke sliter med angstproblemer, hvorfor skulle du da ordne deg en liten mengde benzodiazepiner?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring er at det er ett å bli glad i. Men jeg har selv brukt benzo gjennom ca 20 år uten å bli hektet. Jet holdt på å bli hektet et par ganger, men det hjalp og se venner som den dag i dag bruker benzo daglig. Jeg har og venner som har vært på årevis med avenningsklinikk uten suksess for bare benzo.
av
Så dete med og ha på lur blir fort til at du en kveld du kjeder deg blir lett motagelig for en mental ferie, og den ferrien gir ofte mersmak. Så ha den minst mulig tilgjengelig hvor du kun tar den frem i tilfelle du skulle kjøre deg fast i en potensiell traime når du tripper. Skullle du bruke det før jobbintervju, så vær forsiktig da du vil føle deg edru selv om du er borte. Mikrodoserer du gir det fort mersmak. For å ungå avhengighet alldrig rus deg mer en en gang per andre uke...Benzo har lang halveringstid.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har en kollega jeg er 100% sikker er benzoavhengig, og han drar hele avdelingen ned.

Han gir virkelig null faen i jobben sin, konstant slapp, surfer på youtube, mye fraver etc... På en måte er han en veldig god påminnelse for meg at jeg må behandle stoffene med respekt, men hvis det er slik at man får dårlig dømmekraft om sin egen tilstand tror jeg egentlig jeg bare legger det på hylla.



Har hatt flere vanskelige trips so far (generelle oppturer og nedturer i en trip, og en del en del av tripsa har vært med mye bekymring over andre venner jeg må passe på), men har aldri hatt en BAD trip hvor jeg virkelig føler alt går til helvette.


Tror jeg bare driter i benzogreiene og mikrodoserer syre på jobbintervju
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er greia med at folk er redd for badtrip eller at en trip må avsluttes med noe? Er man ikke mann nok til å ta det som det kommer så drikk fanta. Alt har en mening.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er ikke lett å vite når man aldri har hatt en skikkelig bad trip selv enda...
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva definerer en bad trip?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sier litt stridende ting først at du vil bruke benzo til nødstilfeller i badtrips, så at du vil ta til jobbintervju. Den andre tanken der forteller meg at du kan være svak for misbruk og bør holde deg unna å kjøpe inn "en liten mengde" da dette sannsynligvis forsvinner og du må kjøpe nytt og du vil finne stadig nye unnskyldninger for å ta det. Benzo bruk gjør angst værre edru så da blir det bare til at du må ta det oftere og oftere..
Greia med å kjøpe benzo illegalt er at terskelen for å ta det er ganske lav. Om du får det av lege så er iallfall min erfaring at det er enklere å styre seg.
1 brett med xanax kan forsvinne på en dag for meg om det er kjøpt illegalt, men 20 stk 5mg vival fra lege holder 1,5 år.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Greia med å kjøpe benzo illegalt er at terskelen for å ta det er ganske lav. Om du får det av lege så er iallfall min erfaring at det er enklere å styre seg.
1 brett med xanax kan forsvinne på en dag for meg om det er kjøpt illegalt, men 20 stk 5mg vival fra lege holder 1,5 år.
Vis hele sitatet...
Pilleknaskern spittin’ straight fax. Jeg har akkurat samme erfaring. De gangene jeg har kjøpt benzo illegalt har det alltid endt i katastrofe.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Greia med å kjøpe benzo illegalt er at terskelen for å ta det er ganske lav. Om du får det av lege så er iallfall min erfaring at det er enklere å styre seg.
1 brett med xanax kan forsvinne på en dag for meg om det er kjøpt illegalt, men 20 stk 5mg vival fra lege holder 1,5 år.
Vis hele sitatet...
Ja enig. Knaska piller fra gata før og det gikk fort ut av kontroll! Eller jeg trodde jeg hadde kontroll helt til jeg våkna på glattcella og fikk fortalt hva jeg hadde gjort, og begynte å innse at å kjøpe bags med rivotril, brett med xanax og bikkjebein annenhver dag ikke var så lurt. Når jeg i en mye senere epoke av livet fikk benzo av legen holdt jeg bruken til én pille max 2 ganger i måneden

Benzodiazepiner fungerer fint for å dempe en angstfull badtrip eller falle i søvn om adrenalinet ikke roer seg men tar ikke vekk halliser helt.
For å avslutte en syretripp er vell kanskje anti psykotika bedre, som f. eks seroquel.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Min mening er at det ikke er nødvendig. Er du ikke forberedt på, og aksepterer at du kan bli veldig redd eller føle deg dårlig under påvirkningen så er ikke LSD din greie. Å avbryte en påbegynt vanskelig epoke i en trip kan gjøre mer skade enn om du lar den spille seg ferdig og overvinner det fremfor at det bare plutselig blir nok en greie du må håndtere og undertrykke i hverdagen.

Men ja, det fungerer jo ypperlig for selve formålet - å avslutte en badtrip.

Å bruke sånn for å mikrodosere til jobbintervju osv funker sikkert for noen men i mitt hode så er det en farlig tankegang som utvikler seg så fort man vet at man har en krykke.
Vis hele sitatet...
Det han sier om å abryte en påbegynt vanskelig epoke i en trip er også noe å tenke over.
Sist endret av NokErNok; 4. oktober 2020 kl. 02:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tips for en vanskelig tripp som gjør en hard tripp mye lettere når du er helt "der" i trippen og normale ting ikke er mulig å tenke på er å tenke med helt åpent hjerte og sinn at du godtar situasjonen. Så fort du aksepterer situasjonen og er helt inneforstått med at du skal trippe baller så blir den tyngste tripp litt mye lettere.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg bruker benzo til å klare sove etter å ha speeda hele dagen