Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2488
Jeg har et spørsmål om mekking av heroin skudd, jeg har søkt litt og finner ikke svaret på det ved å søke. Det jeg lurer på er om jeg gjør noe feil mtp på at jeg ender opp med mye mindre væske i pumpa enn det jeg startet med, etter at jeg har løst det opp med ascorbinsyre.

Feks hvis jeg bruker 2 ml vann og 0.1g heroin og 0.1g ascorbinsyre ender jeg opp
med ca 0.75 ml i pumpa etter en filtrering gjennom en bomullsdott.

Hvis jeg ikke gjør noe feil så er det vel antageligvis kvaliteten som er heller laber da antar jeg.
Trådstarter
6 6
Sitat av woff Vis innlegg
Filteret ditt 'spiser' opp endel av dosen.. Kan det være fornuftig å bruke MER vann for å redusere tapet? (Har IKKE peiling..)
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Jeg regner jo med å miste noe i filtreringen, tross alt for å bli kvitt noen uhumskheter. Men sammenlignet med amfetamin da, som jeg er mer vant til, så synker væskemengden veldig lite etter filtrering. Mulig det er forskjellig for de stoffene for det jeg vet.
Når du koker opp fordamper jo litt av vesken.
innlegget blir trolig slettet fordi du avslutter på begge innleggene dine med enten ''har ikke peiling'' eller ''Vet ikke hvordan dette stemmer med virkeligheten?''

Når det kommer til sterke rusmidler så trenger man ikke komme med tips hvis man ikke vet noe.
Trådstarter
6 6
Ja, det var jo dumt av meg å ikke tenke på, mister jo litt i fordamping selvsagt. En annen ting jeg har merket er at hvis jeg trekker opp umiddelbart etter at jeg har varmet det opp så får jeg mer i pumpa.
eneste grunnen til at du ender opp med mindre er fordi mye fordamper når du koker opp, det er minimalt som sitter igjen i dotten(filteret), for det meste bare dritten du ikke vil ha ideg ved siden av dopen.