Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1385
God kveld freakforum!
Hensikten med denne tråden var å finne ut hvilket planter som finnes og er henholdsvis "lette" å få tak i som har noen som helst effekt. Da tenker jeg at det kan være alt ifra sterke, til lettere og mindre merkbare effekter.

Planter jeg allerede har "oppdaget":
  • Salvia Divinorum
  • Amanita Muscaria
  • Psilocybe Cubensis
  • Calea Zacatechichi
  • Damiana
  • Kanna
  • Kratom

Er egentlig interessert i å prøve det meste så lenge det ikke er direkte "farlig" eller at jeg blir sittende igjen med noen seriøse bivirkninger. Er også i besittelse av frø fra både Datura Stramonium og Inoxia, men dette er ikke noe jeg har en interesse av å prøve..

Noen stoffer jeg har i kikkerten, men som jeg enten ikke har mye kunnskap om eller har anskaffe enda er blant annet:
  • Hawaiian Baby Woodrose
  • Rivea corymbosa
  • Sinicuichi

Kan jo også nevne at jeg er veldig interessert i å dyrke fram forskjellige planter eller sopp, selv om det kanskje er litt sent for sesongen å begynne å dyrke nå kan jeg jo ha informasjonen i hode til neste år!

Vil sette pris på all informasjon og/eller erfaringer som folk kan dele med meg!
Prøv å dyrk en plante som heter Cannabis Sativa. Skal visst fenge det..
Sitat av Kramer Vis innlegg
Prøv å dyrk en plante som heter Cannabis Sativa. Skal visst fenge det..
Vis hele sitatet...
Haha, Cannabis dyrking har nok sneiet tankene mer enn en gang
Bare at det trengs mye ressurser, kunnskap og fremfor alt plassering for å lykkes noe særlig..

Og dyrking er det eneste alternativet mitt utenom Internett bestilling for min del, bor langt ut i gokk hvor det ikke finnes en skikkelig "salgsmann" på flere hundre kilometers avstand.
Jeg linker deg rett og slett til et innlegg jeg har skrevet tidligere som omhandler planter med effekt. Hvor lette de er å få tak i er jo litt så som så, men de fleste skal du kunne finne frø til på nettet.

http://freak.no/forum/showpost.php?p...3&postcount=10
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg linker deg rett og slett til et innlegg jeg har skrevet tidligere som omhandler planter med effekt. Hvor lette de er å få tak i er jo litt så som så, men de fleste skal du kunne finne frø til på nettet.

http://freak.no/forum/showpost.php?p...3&postcount=10
Vis hele sitatet...
Kanskje litt dårlig brukt av søkemotoren da, beklager.
Tenkte at det sikkert ikke var en helt lignende tråd her, men bør vel alltid søke først.
Men takk for hjelpa!
Kaktus som inneholder meskalin funker jo. Enkelt å få tak i og lett å dyrke. Tar litt lang tid da.
Ephedra
Morning Glory

Er de som kan gi reaksjonell effekt som jeg kommer på som du ikke nevnte. Lette å skaffe i alle fall.
Og er ikke ulovlig. Ephedra er jo ikke efedrin, og det står ikke på dopinglista slik som efedrin, så det er jo forskjellige stoffer.