Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 14592
Hei! Håper noen kan hjelp meg. :-)


For noen år siden var jeg på noen undergrunnsfester i Oslo. De var gode tider! Dessverre forsvant jeg fra lister og diverse når jeg forsvant fra Facebook. Tilbake nå, men finner ikke noe lenger.

Noen som vet om det arrangeres noen undergrunnsfester eller raves i Oslo fortsatt? Hvor kan jeg begynne å lete for å komme i kontakt med arrangører osv?

Takk for råd!
Begynn på goabase.net, søk etter Norge. Finn arrangører, join Facebook-grupper og jobb deg nedover derfra. Finnes en god del humor som skjer omtrent hver eneste helg.
Takk for siden Moret denne siden skal jeg følge med på
Det er ikke rave festene på hausmania du tenker på? ved akerselva?
Husker jeg var der, dog noen år siden. sikkert 150-200 personer som alle var griserusa
samme problemet... prøvd alle varianter å finne forum eller samle steder eller noe info på HELE nettet. nada.
håper noen kommer opp med noe her...
Månefisken
MorningGlory
Midnight Sun
Love&Magic

(De fleste festene er ute i skog og mark, men utrolig gøy og koselig )
Freak Trooper
Joey's Avatar
Hvor lenge holder de på ute i skogen som oftest? En kveld/natt eller hele helga?
Grunnen til at dette stort sett ikke publiseres så offentlig er jo fordi vi rett og slett ikke ønsker at festene skal stoppes. Det er ingen hemmelighet at snuten titter innom her støtt og stadig. Hvis dere ønsker hjelp med dette må dere enten smøre dere med tålmodighet for å komme inn i mijøet sende en privat melding til en vennlig sjel. Dette er jo en relativt lukket arena. Men jeg kan med sikkerhet si at det absolutt eksisterer fremdeles! Når jeg drar på festene som foregår ute i skogen pleier jeg å komme rundt elleve på kvelden, og drar gjerne alt fra syv til elleve på morgenen. Alt etter hva man gidder. Det finnes også noen minifestivaler som varer et par dager. Og hvis noen planlegger å sende meg en PM må jeg bare informere om at jeg ikke kommer til å hjelpe med mindre du kan bekrefte hvem du er (invites gjennom f.eks Facebook). Jada, litt mistenksom må man dessverre være.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hehe, skjønner at det var noe naivt å tro man fikk gode svar på tråden. ;-)


@Plater: Det var fester på månefisken jeg var på, samt et par i Vika og et sted ved sjokoladefabrikken.
Sitat av WhiteCollar Vis innlegg
Hehe, skjønner at det var noe naivt å tro man fikk gode svar på tråden. ;-)


@Plater: Det var fester på månefisken jeg var på, samt et par i Vika og et sted ved sjokoladefabrikken.
Vis hele sitatet...
månefiskens lokaler i oslo? eller festivalen?

sjekk disse linkene!
http://p3.no/videoer-ravescenen-pa-90-tallet/

http://www.osloby.no/sulten/House-og...r-6919401.html
Sist endret av plater; 5. april 2016 kl. 23:32.
Electric fusion har fest på månefisken nå 16 april
▼ ... over et år senere ... ▼
Både jeg og kamerater av meg er definitivt interessert i skograves eller andre underground raves i Oslo-området. Ikke vær redd for å send meg en PM hvis du vet om noe!
Sitat av Samfunnsaktøren Vis innlegg
Både jeg og kamerater av meg er definitivt interessert i skograves eller andre underground raves i Oslo-området. Ikke vær redd for å send meg en PM hvis du vet om noe!
Vis hele sitatet...
Er dessverre(?) ikke sånn det funker. Tror ingen ved sine fulle fem kontakter en fremmed freak med null innlegg og forteller om hvor det er ulovlige raves.

Du får gjøre som andre, komme deg inn i miljøet og bli kjent med folk. F.eks ute på byen på steder med riktig sjanger, eller i andre sosiale settinger
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er dessverre(?) ikke sånn det funker. Tror ingen ved sine fulle fem kontakter en fremmed freak med null innlegg og forteller om hvor det er ulovlige raves.

Du får gjøre som andre, komme deg inn i miljøet og bli kjent med folk. F.eks ute på byen på steder med riktig sjanger, eller i andre sosiale settinger
Vis hele sitatet...
Skjønner det

Blir vel noen turer til byen etterhvert ja.