Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2834
Det står på nettet at jeg bare har 10 minutter på meg å slette meldinger, men for meg funker det "evig".

Hva er svaret på det?

Tenker på å slette for alle i chatten.

Mottaker har ikke sett meldingen, det står levert.

https://www.youtube.com/watch?v=a9O6fZyErLs

Hvis dere ser på denne filmen så kan ikke han som lagde den slette den som var sendt etter 10 minutter hadde gått for alle i chatten, men han kan gjøre det for den meldingen som er sendt før 10 minutter har gått.

Jeg kan slette så lenge jeg vil, samme med meldinger som er åpnet av mottaker.

Snodig.
Sist endret av K-Uche; 21. september 2020 kl. 18:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan slette de fra din logg, men meldingene er fortsatt synlige i mottakers logg.
Sitat av Caevel Vis innlegg
Du kan slette de fra din logg, men meldingene er fortsatt synlige i mottakers logg.
Vis hele sitatet...
Dette.
Upendo!
Trådstarter
Nei. Det stemmer ikke. Vi forsøkte og det står at de er slettet hos mottaker også.
Filmen er over et år gammel da. Jeg kan også slette meldinger uavhengig av når de er sendt/levert.