Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2042
Hei! Finner ingen ordentlig informasjon om dette på nettet, og om det i det hele går ?

Og går det ann å opprette en paypal konto med spendon så den bli anonym?

Takk på forhånd
Er nok ytterst få som er villig til dette, fordi paypal er lett reverserbart i motsetning til bitcoin, så det er lett å svindle, altså at kjøperen får pengene tilbake fra paypal etter han allerede har mottatt bitcoin'ene.

Hvorfor ikke bare kjøpe fra f.eks. bitmynt.no eller en på localbitcoins.com
Sitat av Grix Vis innlegg
Er nok ytterst få som er villig til dette, fordi paypal er lett reverserbart i motsetning til bitcoin, så det er lett å svindle, altså at kjøperen får pengene tilbake fra paypal etter han allerede har mottatt bitcoin'ene.

Hvorfor ikke bare kjøpe fra f.eks. bitmynt.no eller en på localbitcoins.com
Vis hele sitatet...
Er fullt klar over det, men det var ikke poenget og ikke det jeg spurte om.
Crimea River
Alec's Avatar
http://freak.no/forum/showthread.php?t=155418
Hvordan: PayPal og SpendOn

For å svare på spørsmålet ditt:
Du trenger ikke noe kort for å registrere konto hos PayPal.
Sist endret av Alec; 5. juli 2015 kl. 23:12.
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
Er fullt klar over det, men det var ikke poenget og ikke det jeg spurte om.
Vis hele sitatet...
Svaret er nei.
Sist endret av Grix; 5. juli 2015 kl. 23:19.
Sitat av Grix Vis innlegg
Svaret er nei.
Vis hele sitatet...
Okei :/ finnes det en annen mulighet da for at det skal være anonymt?
evt et type spendon kort jeg kan overføre det til, og så vidre til bitcoin konto etterpå.
Sist endret av jenspetter93; 5. juli 2015 kl. 23:35.
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
Okei :/ finnes det en annen mulighet da for at det skal være anonymt?
evt et type spendon kort jeg kan overføre det til, og så vidre til min konto etterpå.
Vis hele sitatet...
https://cex.io/buy-bitcoins hevder du kan bruke kredittkort, f.eks. spendon, til å kjøpe, men jeg har ikke prøvd dem selv.

EDIT: Du trenger uansett å laste opp ID etc. for å kunne bruke dem så anonymt er det nok ikke..

Tror det mest anonyme er å møte noen in-person via localbitcoins.com. Du trenger ikke gi dem navn eller noe, og etter de har gått glemmer de nok fjeset ditt etter hvert.
Sist endret av Grix; 5. juli 2015 kl. 23:35.
Sitat av Grix Vis innlegg
https://cex.io/buy-bitcoins hevder du kan bruke kredittkort, f.eks. spendon, til å kjøpe, men jeg har ikke prøvd dem selv.

EDIT: Du trenger uansett å laste opp ID etc. for å kunne bruke dem så anonymt er det nok ikke..

Tror det mest anonyme er å møte noen in-person via localbitcoins.com. Du trenger ikke gi dem navn eller noe, og etter de har gått glemmer de nok fjeset ditt etter hvert.
Vis hele sitatet...
Okei, takker så mye for svarene!

Kom gjerne med svar om noen veit et anonymt kort det kan overøføres penger til. Ikke bare lade opp og betale som spendon.
Sist endret av jenspetter93; 5. juli 2015 kl. 23:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.