Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 753
hei, er nede i alicante, her har jeg nett på datan men finner ikke tråløse med tlf, er det noen måte jeg kan bruke nette på pc til og koble den til tlf.. ?
Hvis du bruker kablet inn på PC, kan du oprette en ad hoc. (Google.)
Hvis du har trådløs inn, trenger du 2 nettverkskort..
har nok ikke kabel her nede.. og har vel bare et kort i pc regner jeg med, er ikke veldig flink på sånt..
Har du svakt signal på pc`en? Mobiler har stort sett mye dårligere WiFi "kort" så de tar ikke inn signalene like godt om de er langt unna.

Det kan også være at de kjører på 5 GHz, det er det ikke alle telefoner som støtter (Er det noen i det heletatt?).
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av rolvs Vis innlegg
Har du svakt signal på pc`en? Mobiler har stort sett mye dårligere WiFi "kort" så de tar ikke inn signalene like godt om de er langt unna.

Det kan også være at de kjører på 5 GHz, det er det ikke alle telefoner som støtter (Er det noen i det heletatt?).
Vis hele sitatet...
Gjør vel de fleste moderne telefoner, bl.a S3.