Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 889
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har inntatt 160mg diazepam , merker ingenting Eller jo , men hvorfor har jeg ikke sovnet Er toleransen fortsatt høy etter 5 måneder pause?

Og om jeg inntar 160mg en dag , KUN EN DAG og ellers 20-30mg , vil jeg få noe merkverdig toleranse av å bare ta 160mg en dag?

Ja , jeg vet det er idioti haha
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det inntok jeg igår , gjennom 12 timer , og jeg sov bare 6 timer!! Wtf
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vet?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvorfor vil ingen svare
Heh, skrev nettopp nesten det samme i en annen tråd. Har brukt benzo i 10-12 års tid og var helt uten benzo noen måneder, kanskje 3,for noen år siden. Jeg fikk ikke den samme effekten i det hele tatt som de første gangene jeg spiste benzo etter at jeg begynte igjen.

Om du inntar 160 mg en sjelden gang, og 20-30 mg til vanlig, så tror jeg ikke du vil utvikle noen særlig større toleranse. Bare du ikke gjør det for ofte.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du inntatt cola eller amf siden du så sårt trenger å sove?

Jeg blir faktisk mer våken og i form desto mer benzo jeg inntar.

Du har tatt en ekstrem stor dose, høy og rusa er det man blir på det erfaringsmessig...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du inntatt cola eller amf siden du så sårt trenger å sove?

Jeg blir faktisk mer våken og i form desto mer benzo jeg inntar.

Du har tatt en ekstrem stor dose, høy og rusa er det man blir på det erfaringsmessig...
Vis hele sitatet...

Får ikke sove når jeg en sjelden gang tar cola eller amf. Liker ikke de greiene der noe særlig. De få gangene jeg gjør det tar jeg Quetiapine får å få sove. Benzo blir jeg oftest trøtt av (men ikke alltid) i høye doser, tar jeg for exempel 10mg Xanax trenger jeg ofte ett par kopper kaffe får å få en mer våken og oppegående rus.