Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1872
Har i mange år vurdert å kjøpe meg en controller for å erstatte mine GAMLE CDJs og DJM-500. I går kom den og snekra sammen en liten mix for fruen i kveld.

Jeg er ikke kjent med controlleren og litt hickups her og der (spesielt siste overgangen) men storkoste meg. Vurderer å begynne å spille mer regelmessig igjen, og i morgen kommer 1210ene opp fra boden. Men nu kunne jeg tenkt meg litt feedback på denne mixen. Tenker da på overganger, låtvalg og mixen generelt.


https://soundcloud.com/gesel-1/maite...kJeyoNmRNquO8Q
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hørte litt fra 16:30 og litt utover. Likte den delen godt hvertfall! Kanskje litt repetetivt men det er vell meninga også med denne testen!
Sist endret av Quakecry; 1. mai 2020 kl. 22:59.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hørte litt fra 16:30 og litt utover. Likte den delen godt hvertfall! Kanskje litt repetetivt men det er vell meninga også med denne testen!
Vis hele sitatet...
Det er techno, basert på å være repetetivt Neida, men innen sjangeren er det meste bygget opp slik. Lite melodi, mer suggerende rytmer/bass