Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 600
Har igjen fått smaken på mitt tidligere favorittband From First To Last, hvor nåværende Skrillex var tidligere vokalist
Men når jeg søker opp dette bandet på den norske wikipedia får jeg opp at de nå skal være oppløst, mens det på den engelske wikipedia virker som de fortsatt er et band, men samtidig har de ikke utgitt noe nytt album siden 2010

Er FFTL fortsatt et band? Er de oppløst? Eller er de fortsatt et band under et annet navn?

Takker for alle hjelpfulle svar fra dere freaks som vet litt mer enn meg om dette
Google er en kjekk sak : http://no.wikipedia.org/wiki/From_First_To_Last

Samme gjelder for wikipedia.
Sitat av GangM Vis innlegg
Men når jeg søker opp dette bandet på den norske wikipedia får jeg opp at de nå skal være oppløst,
Vis hele sitatet...
From First To Last er nå oppløst, Sonny Moore, FFTLs vokalist trakk seg fra gruppen, og de gjenværende medlemmene ble enige om å starte på nytt med ny vokalist.
Vis hele sitatet...
står vel egentlig ikke at de er oppløst
In 2011, Matt Manning and Blake Steiner formed the band Eye In The Sky. The band's members include Matt Simpson (drums), Blake Steiner (guitar) and Matt Manning (vocals & bass).

Hvor resten er må gudene vite.