Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5149
Ulykke har ført til at Øyvind må sitte i rullestol og han vil bare drukne seg bort ved hjelp av Koskenkorva og Robocop filmer. Hans nærmeste er bekymret - vil de få Øyvind til å innse at han har et problem?

Les episoden "Sug mæ"

http://pjosunger.org/img/cover-sugmeg.jpg
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg har store problemer med å lese den i det hele tatt. Er det meningen at jeg skal sitte å tappe pil ned for å få sidene til å sakte bevege seg?
Det var enklest å bruke scrollebaren, men det var ikke ideelt. Tipper det egentlig skal funke med vanlig scrolling?

Ser jo spennende ut –rent teknisk – så om fremvisning hadde blitt fikset hadde det vært et stort pluss.
Sist endret av Viva la Opium; 11. mars 2016 kl. 10:59.
Trådstarter
Ja, sorry. Scrollingen er litt klønete. Mus med scroll wheel anbefales eller PgUp PgDn knapper.
Alltid glad for å lese en ny episode av Pjosunger, men fremvisningen er horribel. Du har ikke mulighet til å legge den ut i et annet format?
Trådstarter
Jeg hører. Skal lage en standard fremvisning (som de andre episodene)
Takker, er rett og slett ikke lesbart slik det er nå.
Gleder meg, denne serien er faen noe av det morsomste eg har lest
Trådstarter
Bare til info - da er episoden oppe igjen etter litt start problemer. God påske!
Pjosunger - sug mæ
haha, du er rå! :-)

Jeg digger det - igjen!
hahaha, GEBYR!! spot on :P
Endelig! Rett og slett genialt!
Fantastisk!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Så ekstremt bra! Det må være en av, hvis ikke den morsomste tegneserien jeg noen gang har lest. Sjeldent jeg flirer av lesestoff men fytti rakkern så hysterisk dette var!
Woo! Ny pjosunger! Grattis med intervju i Empirix forøvrig. Takk for ett spennende tilskudd i norsk tegneserie fauna.
Haha, så utrolig bra!
Trådstarter
Hyggelig at dere liker serien. Er like artig å lage den.

Forøvrig så måtte jeg be Empirix fjerne artikkelen...av en eller annen grunn gav den meg litt angst.
Ahahaha sug mæ! Treffer så flott på slutten.
Sitat av Pjosunger Vis innlegg
Hyggelig at dere liker serien. Er like artig å lage den.

Forøvrig så måtte jeg be Empirix fjerne artikkelen...av en eller annen grunn gav den meg litt angst.
Vis hele sitatet...
Når kan vi forvente neste stripe?
Trådstarter
Sitat av Dianavar Vis innlegg
Når kan vi forvente neste stripe?
Vis hele sitatet...
Uti november/desember tenker jeg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Pjosunger Vis innlegg
Uti november/desember tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Angrer på at jeg ikke begrensa lesinga når jeg først fant tegneserien, var jo så morsomt at jeg kjørte mellom alle på jobb :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tegneserien din var jækla bra underholdning !!
kudos !!
Om du hadde lagt den ut på typisk blogg-portal, skal du ikke se bort fra at serien hadde fått såpass trafikk at du kunne generert småpene reklame-inntekter av det....
...nok te flære flaskår Koskenkorva å lunka på mens du tegna nye episodar... ;-)