Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2360
Har vi laget den nye landeplagen??

https://open.spotify.com/track/258SizWGibw35JsYz95xGf

Kom gjerne med tilbakemeldinger! Elsk eller hat.
Fenget bra, skal teste på en fest i kveld!
fanget meg ganske greit fram til "droppen". Vet liksom ikke helt hva jeg mener om den. Men langt ifra det verste jeg har hørt.
Hepphepp, det er konge

Takk for det. Kanskje droppet gror på deg?

Takk for tilbakemeldinger !!
Likte den jækla godt fram til droppet. Fekk eigentleg "Freddy Kalas og Katastrofe"-feeling, før det gjekk over til total russetid på drop. For så vidt kult nok - kudos! Dette blir å verte spelt på fylleslag i nær framtid, men passar ikkje spesielt godt saman med edru tilstand i godstolen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
01:07 presis, what the fuck? Den som har miksa låta har gjort noe skikkelig jalla her. Den lyden/effekten der var helt på trynet. Det skulle dere ha fikset opp før dere releasa, for det høres virkelig ikke profesjonelt ut.

Ellers var låta klein, jalla og ensformig. Vi har hørt samme låt 1000 ganger før, hver gang russebusser bestemmer seg for å ha russelåt. Med andre ord traff dere spikeren midt på hodet! Dere har klart å få til akkurat det dere vil og det var vel meningen? Gratulerer med god produksjon, unntatt 01:07.
Heeelt korrekt! Hehe takk for tilbakemeldingen!

Unts unts unts!
Får ikke spilt den av? Maser om noe spotifygreier som ikke er installert.
Prøv igjen senere.. Når Spotify er installert
norsk drittlistepophelvete som prøver seg på en vri av Plur Police av knife party, for dem som tar koblinga med parodieringa.
Sist endret av NoillStress; 26. desember 2015 kl. 23:09.
Hva er Plur Police?
Joda, høres ut som det kidsa i dag hører på Ikke helt min smak men, er vel en grei produksjon.
01:07 passet ikke inn, slik som Dongerino sier. Ellers synes jeg 1:28 med "her vi kommer neddover i drit fart" høres veldig rart ut. Drit fart? wtf
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av entady Vis innlegg
Hva er Plur Police?
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=wi8ITCWzX-Q antar jeg.
Hjælpeseg..

Oom - tilbakemeldingen din forsvant visst litt, så den ikke før nå. Målgruppen er vel ungdommen eller "kidsa" som du refererer til, så da har man ikke truffet så halvgalt. Lyden på 1:07 er notert. Aldri hørt om drit fart før?
Sist endret av entady; 27. desember 2015 kl. 15:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.