Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1079
Jeg, som mange andre, er superklar for en bra festivalsommer og i år har jeg tenkt meg på både Hove og Roskilde. Desverre krasjer datoene litt, men jeg har bestemt meg for å dra fra Hove til Roskilde tidlig på dagen den 3. juli. Dette er den siste dagen på Hovefestivalen og den første dagen på Roskildefestivalen. Jeg vil altså miste konsertene på kvelden på Hove denne dagen, men noe må altså ofres.

Det jeg lurer på er om noen har gjort det samme før og har noen tips til hvordan man på enklest vis kommer seg fra Tromøya til København? Det første jeg tenker er fly fra Kjevik til Kastrup.

Tar imot alle innspill med åpne armer og hvis noen kunne tenke seg å gjøre det samme kan vi gjerne slå følge!
Det vil nok være det raskeste vertfall
Generelt er nok fly raskeste måten.
Om du ikke vil leie privat helikopter da
Anbefaler på det sterkeste å heller få med deg hele Roskilde, med warm-upen og alt. Warm-upen er jo halve morroa. Crazy camp-liv og bare loke rundt på alle aktivitetene Roskilde har og by på Jeg har selv aldri vært på Hove, men Roskilde tre ganger, så kan ikke prate av egen erfaring. Min bror har derimot vært på Hove tre ganger og Roskilde en. Han kommer nok aldri til å dra på Hove igjen. Insanely overprisa, færre folk på konsertene, i tillegg til at gjennomsnittsalderen på Hove ligger på rundt 20.

Det var bare min mening da Uansett får du det jo helt konge. Festivaler gjør livet verdt å leve <3