Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 10064
Hey forum! Vil først og fremst si sorry om dette havner i feil del, fant ikke noe som passet bedere, fant heller ingen lignende tråder.

Vel jeg får vel starte, jeg har alltid vært veldig rolig av meg, aldri lang-sint eller noe. Såvidt jeg kan huske har jeg vel egentlig aldri hatt noen voldelige tendenser... Men jeg vet at jeg er et utrolig kaldt menneske, følelsesløst såogsi, jeg ville ikke hatt problemer med å skade ett annet menneske, for å si det slik.

Det er her problemet kommer inn, har som sagt aldri opplevd aggresjonsproblemer før, men nå har det seg slik at jeg enderlig etter jævlig mye venting hadde oppkjøring idag, da jeg parkerte og var ferdig tenkte jeg bare "fy faen så enkelt, dette gikk jo kjempe greit, tenk at jeg gruet meg til dette" MEN da fikk jeg besked om at prøven ikke var bestått, og dro opp et par ting som han mente ikke var bra, pluss at sikkerhets-spørsmålet var feil. Det var bare småtteri som jeg er helt sikker på at hvilket som helst annen sensor ville oversett.

Uansett, nok om det. Etter dette har jeg følt meg utrolig aggresiv, og har bare lyst til å slå alt jeg ser egentlig, vurderte til og med å true ham med livet der vi satt i bilen, men holdt heldigvis hodet kaldt, det hadde nok aldri endt bra hehe...

Så jeg lurer rett og slett på som det står i tittelen, hva mener du/dere er den mest effektive måten å bli kvitt all aggresjonen på, enklest mulig også helst.
For slik som det er nå klarer jeg nesten ikke tenke på stort annet enn hvor godt det ville være å skade både sensor og familien hans.
Slå i en putte
Du ødelegger ikke noe og du får ikke no skadde av det
Danser Ompa
Laxz0r's Avatar
Trene til man omtrent kollapser, utrolig godt etterpå!
Det er bra at du ikke svartner ihvertfall, fordi da hadde det jo nesten vært alvorlig. Nei, begynn å trene, gjerne på et treningssenter der de har boksebag, så du kan gønne litt løs på. Jeg har hatt store problemer med datamaskinen min i det siste, og det jeg gjør når det koker over er å gå ut og hogge ved. Funker som bare faen.
Kampsport trening!
shit was so cash
Anda22's Avatar
Spille trommer, virker for meg iallfall
Sist endret av Anda22; 29. mars 2011 kl. 00:52.
Punching bag? Det er ihvertfall jeg keen på!
Jeg hadde aggresjonsproblemer når jeg gama Halo 3 for et par år siden.

Starta med at jeg knuste 3-4 360 kontroller.
Tenkte med meg selv at jeg ikke hadde penger til dette.
Deretter begynter jeg å slå med knytteneven i veggen, var ikke dyrt, men gjorde vondt som faen, knuste den ene knogen ++.
Når jeg gamer i dag tenker jeg på hvordan jeg knuste knoken og holder aggresjonen inne, vet ikke om det er alternativ for deg, men funka smurt for meg (Etter den vonde opplevelsen that is).
Sist endret av Edited; 29. mars 2011 kl. 01:04.
Masturbasjon.
Sitat av uppdali Vis innlegg
Masturbasjon.
Vis hele sitatet...
Ser for meg at du trekker fram kuken etter en faila oppkjøring rett foran kjørelæreren ....

Årets tips 2011
Sitat av uppdali Vis innlegg
Masturbasjon.
Vis hele sitatet...
Dette fungerer dårlig med mindre du er masochist. Men dette tipset er vel å fraråde, med mindre du vil ha et ødelagt lem dagen etterpå.

Personlig hadde jeg talt til 10 inni meg.
Lycurgus's Avatar
Trådstarter
Mye bra svar her, er klar over at det ikke finnes noe fasit-svar på spørsmålet mitt, jeg lurer rett og slett på hva som fungerer for dere.
Eneste svaret her som ikke funker for meg her er nok pute, det blir liksom ikke nokk motstand antar jeg, har kjørt neven ett par ganger i veggen idag, og begynte å bli bekymra da det ikke har hjulpet mye.

Edit: Det med sensoren var mer eller mindre bare ett eksempel, det er nå i ettertid jeg trenger å få ut aggresjonen.
Jeg har liggi i senga i hele dag etter oppkjøringa, og har hatt tid til å telle til både 10, 20, 60, osv, lite hjelp desverre.
Sist endret av Lycurgus; 29. mars 2011 kl. 01:17.
Skaff deg noe aggressiv musikk, type Sepultura, Cavalera Conspiracy eller kanskje Pantera. Deretter starter du enten å løpe eller trene styrke (dette med styrke har jeg blandede erfaringer med, siden jeg av og til blir for ivrig og kan risikere å gjøre noe feil.

Løping derimot, gjerne i skogen, er sinnsykt effektivt! Slik musikk + punching bag er også awesome.
Slå seg selv i magen og klappe hardt i trynet hjelper for meg
Jeg setter på drit høy musikk og danser (kremt, kaster rundt på lemmene i ulike retninger) mens jeg skriker. Ellers så funker det å knuse ting, hvis du har noe ekstra glass osv som du ikke trenger mer.
Løfte jern.
helt ærlig, så er de ikke noe som er bedre en å få et menneske ned i bakken, deretter så slår du istykker hans/hennes fjesets deler all over the place, eller det som jeg tenker på mest når jeg er sint, at jeg vil dra opp en sawn off'' Hagle, å blåse ut innholde av skallen på noen, bare de å se at hodets innhold flyr veggemellom
Sist endret av miani; 29. mars 2011 kl. 08:53.
Eller så går jeg PvP og banker shiten ut av allies mens jeg skriker.
Masse som kan brukes som beroligende, mye avhengig av hvor lovlydig du er!

Slå ting, trene, hyle og løpe rundt mens du veiver vilt med armene kan jo fungere. Personlig er jeg dopet ned på nikotin konstant så jeg slipper å gå bananas. Dyrt som faen i lengden, men det forhindrer at jeg river folk og fe i filler, so what the heck..
Om du bor på et sted der det fortsatt er snø og is, gå ut i skogen og knus isblokker mot hverandre og hiv snøballer på trærne
jeg som skriver
Nikotin og ganja bruker jeg
Havn i slåsskamp. Med noen frivillige så klart, du vil jo ikke ha bråk. Gjerne i en kjeller, så kan du lage såpe når du ikke sloss.
Jeg ville gått for å utagere med litt øvelseskjøring.
Det er bedre å fokusere på at du skal løse problemene dine:P
Selv hadde jeg tømt en brønn og en til.
Slå på en betongvegg noen ganger
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Har en liten gummiball jeg pælmer veggimellom når jeg er sur..

Føles godt.
Jeg har to blåmerker i pannen atm, for PS3'n lægga noe sykt når jeg hadde gode stats så jeg klina PS3 kontrollen i panna -.- Gjorde ikke vondt der å da men kjenner det nå..
Er en pokerspiller og må ta ut mye aggresjon hver dag. Har knust en del tastaturer i mitt liv for å si det sånn. Og nei det hjelper ikke, må bare kjøpe nytt tastatur hele tia.
Gå ut ved sjøen eller i skogen og skrik så høyt du makter. Kast litt stein og brekk ned noen trær. Mye billigere enn å gå løs på pc utstyr.
Spill et dataspill som er bra, vanskelig og som du ikke er så god på. Da får du ut aggresjon.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Spill et dataspill som er bra, vanskelig og som du ikke er så god på. Da får du ut aggresjon.
Vis hele sitatet...
For min del hadde jeg bare fått mer aggresjon av det, f.eks. når jeg spiller QWOP.
Sitat av IpN Vis innlegg
For min del hadde jeg bare fått mer aggresjon av det, f.eks. når jeg spiller QWOP.
Vis hele sitatet...
Man får fremdeles brukt det.. og hvis man klarer framgang så hjelper det ihvertfall ^^
det du skriver det TS har jeg også i blandt. men ta deg en skiggelig hard treningsøkt. det funker for meg
Kjøp deg en bokse bag og forestill deg gjøre instruktøren på den, deretter kliner du til den
Boksesekk som nevnt tidligere, det vil gjøre susen
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Det som funker for meg er å bite alt jeg kan i pekefingeren min. Gjør jævlig vondt, og jeg har noe annet å tenke på de neste 10 minuttene.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det beste for meg er å gå en tur på fjellet, der kan jeg gå å være sur uten at det går ut over noen. kjedte litt på trærne og slikt..
1 liter brennevin -> hit the bar

ikke til å anbefale, vis du er lur og tenker konsekvenser før handling

de lureste er nok og gå på et treningssenter med kampsport eller vektløfting
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det som funker for meg er å bite alt jeg kan i pekefingeren min. Gjør jævlig vondt, og jeg har noe annet å tenke på de neste 10 minuttene.
Vis hele sitatet...
haha hørtes ikke ut som en veldig god ide
Sitat av mag00us Vis innlegg
Nikotin og ganja bruker jeg
Vis hele sitatet...
Litt av en form for en anbefalning.
Sitat av smetti Vis innlegg
Jeg ville gått for å utagere med litt øvelseskjøring.
Vis hele sitatet...
En ellers rolig person er på nippet til å true en vilt fremmed med livet. Og du oppfordrer til å kjøre bil?
Faens til råd...
Har det samme problemet, er veldig utålmodig, og blir fort sinna. Hever ofte stemmen når jeg er sinna, og jeg har en ganske mørk stemme så folk blir ofte litt skremt. Har også knust en del løpet av livet mitt

Men til poenget, rolig musikk hjelper en god del, ellers så kan du ta deg en kjøretur på moped eller noe når det er fint vær ute. Kan være veldig avslappende
Rolig musikk funker bra.

Prøv Era - Flowers to the sea. Gjør underværker for meg
Eat to bite?
Curver's Avatar
Noe som kan fungere er å hogge ved. Hørs veldig simpelt ut, men ta en stor rund "stokk" og hogg den i fillebiter

La ved'en dø!
snakk med kjørelæreren din og fortell hvordan det gikk, kanskje han kan forklare hvorfor du strøk, hvis du skjønner hvorfor så vil du vel ikke ha så mye aggresjon rundt det lengre
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av exceed Vis innlegg
snakk med kjørelæreren din og fortell hvordan det gikk, kanskje han kan forklare hvorfor du strøk, hvis du skjønner hvorfor så vil du vel ikke ha så mye aggresjon rundt det lengre
Vis hele sitatet...
Siden TS sa at det kun var pirkefeil som en annen sensor ville latt gå, så tror jeg ikke å få disse feilene ramset opp en gang til vil hjelpe på aggresjonen :P
Finne ett objekt som tåler mye og pålme den i veggen/gulvet. Funker for meg med f.eks en plastfigur.
Kom deg til en psykiater og finn ut hvor denne følelsesløsheten kommer fra.

Du kan spise deg noe flein, finn ut hvor denne følelsesløsheten kommer fra OG få medfølelse for dine medmennesker.

Eller.... Hør på noe metal og spill et voldelig spill, bli kvitt aggresjonen også fortsetter du som vanlig.
Sist endret av Psytrip; 29. mars 2011 kl. 22:31.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Siden TS sa at det kun var pirkefeil som en annen sensor ville latt gå, så tror jeg ikke å få disse feilene ramset opp en gang til vil hjelpe på aggresjonen :P
Vis hele sitatet...
våkn opp, du får ikke velge sensor. han gjorde tydligvis en eller flere feil siden han strøk, lær av de og prøv på nytt
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av Edited Vis innlegg
Ser for meg at du trekker fram kuken etter en faila oppkjøring rett foran kjørelæreren ....

Årets tips 2011
Vis hele sitatet...
hahahahah årets kommentar